Debilizm mierzy się w hofmanach.

Data: 2011-03-23 22:20:37
Autor: zinek
Debilizm mierzy się w hofmanach.

Użytkownik "Przemysław W" <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał w wiadomości news:imdm32$5i2$1inews.gazeta.pl...
W Polsce szaleje drożyzna, a jej skalę mierzy się w tuskach - ocenił Adam Hofman.

no i ma chlopak swieta racje.
jak glupim trzeba byc zeby tego nie zauwazac.

Data: 2011-03-24 07:33:16
Autor: Przemysław W

Użytkownik "zinek" <unknown@op.pl> napisał w wiadomości news:imdoli$dg5$1mx1.internetia.pl...

[...]

no to wyjaśnij dlaczego.

jak glupim trzeba byc zeby tego nie zauwazac.

Mniej niż ten, który przyznaje mu rację, ale nie potrafi uzasadnić.

Przemek

--

"Lider PiS miewał kłopoty z ortografią. Gdy w 1980 roku złożył podanie o
"Uprzejmnie proszę o przyjęcie do pracy".

Data: 2011-03-24 09:35:36
Autor: Bogdan Idzikowski
[...]

I za rządów Jarusia Polacy robili zakupy w delikatesach, a teraz są tacy biedni, że kupują w Biedronce. No nie?

Data: 2011-03-24 09:40:22
Autor: u2
W dniu 2011-03-23 22:20, zinek pisze:

[...]

Tak tuskolić potrafi tylko kałecki :)

Data: 2011-03-24 16:11:15
Autor: cirrus
[...]

Rzeczywiście, trzeba być ślepym, żeby nie zauważyć, że Hofman to kretyn.

--
stevep

Data: 2011-03-24 15:42:32
Autor: obserwator
cirrus <cirrus@tinvalid.tkdami.net> napisał(a):

Rzeczywiście, trzeba być ślepym, żeby nie zauważyć, że Hofman to kretyn.

jako zwolennik PiS, pragne podziekowac za te rozumne komentarze.

Prosze dalej nam pomagac:)

Data: 2011-03-24 16:52:03
Autor: the_foe
[...]

Indiach czy Chinach gdzie zywnosc tez zdrozala bardzo tez mierza ja w Tuskach?

--
the_foe

Data: 2011-03-24 17:13:37
Autor: u2
W dniu 2011-03-24 16:52, the_foe pisze:
Indiach czy Chinach gdzie zywnosc tez zdrozala bardzo tez mierza ja w
Tuskach?

A ile tuskow zdrozala ?

Debilizm mierzy się w hofmanach.