Debilizm tolerowany?

Data: 2012-03-20 13:27:01
Autor: Pan hrabia Bobrowski
Debilizm tolerowany?
Klecha macał dziewczynki, nie wiem czy sprawiało im to przyjemność czy nie faktem jest, że są to już dziś dojrzałe kobiety, a klecha wciąz obmacuje dzieciaki jakby nic się nie stało. Może ktos na ochotnika, społecznie i po katolicku  wykastrowałby kleche?
http://wyborcza.pl/1,75478,11374492,Sprawa_ksiedza_z_Tylawy__koscielne___zero_tolerancji__.html

BBR

Data: 2012-03-20 16:10:08
Autor: pawel
Debilizm tolerowany?
Najpierw zacznij od  siebie  draniu  , motołku BOZY    a potem pisz  listy , sam codziennie ma  dupę na  wieczór  i tego nie widzi . a klecha jest  takim samym   OBYWATELEM JAK   piszący te  niegodne  słowa .   wstydzić sie mamy Polacy za takich  co mają zepsute   CIAŁA  .