Debilka -

Data: 2010-10-04 12:33:16
Autor: jadrys
Debilka -

-wygra układ okrągłostołowy a Polacy przegrają:

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Wygramy-jesli-zakonczymy-wojne-polsko-polska,wid,12723089,wiadomosc_prasa.html

Ona zdaje sie nie rozumieć idei PiS-u, która polega na naprawie państwa a nie wybaczania złodziejom i malwersantom tego sprowadzenia Polski do rangi kartoflanej republiki.
Teraz wyszło szydło z worka - ona pasuje co najwyżej do PO albo PSL-u a nie do PiS-u.  Kaczyński pierwszy się na niej poznał w wyrzucił na zbitą twarz..

Data: 2010-10-04 14:46:36
Autor: boukun
Debilka -

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:i8caik$sdv$1news.onet.pl...

[...]

PiS, to kupa prymitywnego i oszukańczego gówna. To gówno już było, za ten chaos dziekujemy, POPiS do domu, za "pojednanie" dziekujemy...

Palikot, pogoń chamom kota!!!

boukun

Data: 2010-10-04 21:40:16
Autor: jadrys
Debilka -
  W dniu 2010-10-04 14:46, boukun pisze:

[...]

Dlaczego oszukańczego. Czyż nie próbowali robić porządków w kraju?
A Palikot jak na dzień dzisiejszy to jest tylko dla mnie człowiekiem PO. Wystąpienie i trochę gładkich słów, to za mało żebym zaczął go uważać za męża opatrznościowego RP.

Data: 2010-10-05 00:13:42
Autor: boukun
Debilka -

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:i8dajp$ukc$2news.onet.pl...
[...]

Jesteś Jadryś już nbaprAWDĘ BARDZO STARY I ZMĘCZONY DZIADEK. wEJDŹ DO ARCHIWUM GRUPY I POCZYTAJ CHOCIAŻBY MOJE POSTY, TO SOBIE PRZYPOMNISZ, JAK OSZUŚCI SKUBALI I OSZUKIWALI POLSKI NARÓD...

BOUKUN

Data: 2010-10-06 18:22:01
Autor: jadrys
Debilka -
  W dniu 2010-10-05 00:13, boukun pisze:

[...]

Jakoś nie przypominam sobie większych afer za rządów PiS, LPR, Samoobrona. Nawet złodziejska prywatyzacja została ostro "zahamowana" przez rząd J. Kaczyńskiego.

Z tego co pamiętam to były tylko dwie poważne wpadki tego rządu, - Skandaliczny awans ppłk. Polko i wyplata kolosalnych pieniędzy dla rodzin ofiar wypadku tej pielgrzymki do Francji.

Mam za słabe łącze netowe na przeglądanie archiwów.

Data: 2010-10-07 00:36:05
Autor: boukun
Debilka -

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:i8i7v4$3js$1news.onet.pl...
[...]

Ten (nie)rząd PiSu, to była jedna wielka afera i produkowanie przestępstw, i szopki na okrągło w telewizji, inwigilowanie wszystkich, co na drzewo nie ucieka. Co innego jest gadać, a co innego jest robić... Nie pamiętasz, co zrobili z Lepperem? Jak produkowali sztuczną aferę za aferą, przy pomocy swojej przestępczej organizacji CBA? A szkoda...

boukun

Data: 2010-10-07 09:54:43
Autor: jadrys
Debilka -
  W dniu 2010-10-07 00:36, boukun pisze:

[...]

To było bardzo mądre i przemyslane działanie, - po raz pierwszy od 89 roku złodzieje i malwersanci poczuli się zagrożeni. Te "szopki" w tv potęgowały tylko przerażenie u tych niegodziwców.
Pamiętam sprawę Leppera, - wtedy Kaczyński pewnie dostał od dawnych kolesi z  układu propozycję nie do odrzucenia - kij i marchewka - prezydentura dla brata i zapewnienie o odgrywaniu znaczącej roli w państwie, albo mogiła.
Nawet sobie nie zdajesz sprawy ile dobra dla Polaków uczyniło te parę nagłośnionych prowokacji CBA.

Data: 2010-10-07 19:40:31
Autor: boukun
Debilka -

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:i8juf6$29a$2news.onet.pl...
[...]

Zasrani, złodzieji i malwersantów z PiSu nikt się nie bał...

[...]

Zajdź na ziemię, przestań błądzić... PiS to najgorsze, co Polskę mogło spotkać od końca wojny, to mafia dobrze zorganizowana. Co innego gadają pod jadrysiową publiczkę, a całkiem co innego robią... Ot, takie typowe talmudyści...
Normalni ludzie to od razu się pokapowali, że to całe pisowskie CBA to policja polityczna zorganizowanej grupy przestępczej PiS...

boukun

Data: 2010-10-07 23:03:47
Autor: jadrys
Debilka -
  W dniu 2010-10-07 19:40, boukun pisze:

[...]

Masz najlepszy przykład tego strachu  w osobie najbogatszego Polaka..

[...]

To ty zejdź na ziemie i podaj mi przykłady tych niegodziwości PiS-u.

Data: 2010-10-07 23:33:03
Autor: boukun
Debilka -

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:i8lckk$csa$1news.onet.pl...
[...]

Wrzuć w googlach grupy dyskusyjne, potem "boukun pis" i przytoczone będziesz miał od liku.
Kilka z brzegu:

PiS zmierza do dyktatury i przesladowan

Organizację przestepczą PiS należy zdelegalizować

Brudasy z PiS

itd. itp.
Banda...

boukun

Data: 2010-12-28 23:17:32
Autor: jadrys
Debilka -
W dniu 2010-10-07 23:33, boukun pisze:

[...]

Najbardziej mi odpowiada to - "I prześladowań" , naprawdę jest w tym sporo prawdy - PiS nie tylko planował, ale już zaczął prześladować przestępców..

Data: 2010-12-29 12:08:08
Autor: Polok_Prawdziwy
Debilka -
Dlaczego oszukańczego. Czyż nie próbowali robić porządków w kraju?

Ano..., prubowały...
-  z Barbarom Blidom nacele...!!!

JAMDRYSIE, JAMDRYSIE...
- pzestom suchom sparkem AMTENKI coroz gupsy jeześ...!!!

Niewim, cyci to pocieranie kukaracom posuchym tak nagowem wpływo, cytes to, ze
AMTENKA wielgachnych cycoruw nimo, ino smatki jakoweś...?

WENDZONYBOCEK racjem mo...!!!

- PISiki to zbiorowisko i zyciowych i cielesnych POKRAK i NIEUDACNIKUW...!!!

Z wielgachnym wyłobrazeniem łosobie i srogimi espiracjami...

PS - stowiołem ciem troseckem wyzej ponad PiSikami...

Nocuz...,
- cowiek siem dokońca zycio ucyć musi...

Data: 2010-12-29 18:35:26
Autor: jadrys
Debilka -
W dniu 2010-12-29 12:08, Polok_Prawdziwy pisze:
Dlaczego oszukańczego. Czyż nie próbowali robić porządków w kraju?

Ano..., prubowały...
-  z Barbarom Blidom nacele...!!!

Może nie ona sama, ale gdyby nie koledzy B. Blidy z SLD to w Polsce dobrze by się działo. Kogo ty baco bronisz? Sprzedajnych q*ew gotowych sprzedać Polskę z parę odczytów na jankeskich uczelniach?Złodziei i malwersantów którzy rozkradli polski majątek narodowy?  Ktoś cię trzasnął młotkiem w głowę że tak atakujesz jedyną partię która nie "prywatyzowała" majątku należącego do Polaków. Jedyną Partię która na poważnie się zabrała za ściganie wszechwładnej korupcji?? itditp. baco proponuję się zastanowić na tym co piszesz i o co ci chodzi, w tych pretensjach pod adresem PiS-u i jego prezesa..

Data: 2010-10-04 15:48:39
Autor: Polok_Prawdziwy
Debilka -
Teraz wyszło szydło z worka - ona pasuje co najwyżej do PO albo PSL-u a nie do PiS-u.  Kaczyński pierwszy się na niej poznał w wyrzucił na zbitą twarz..

-- Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć..

Sydło zwora wysło i naulicy masło tsasło...!!!

- teroski JAMDRYSIE łodsłoniłeś siem coluśki - tyś AMTENKOM jest...!!!

Ino niewim jesce, cysiem, jak jo ino tukej bawis, alboś po sefie jaźni
rozdwojinie łodziedzicył...

Data: 2010-10-04 21:39:42
Autor: jadrys
Debilka -
  W dniu 2010-10-04 15:48, Polok_Prawdziwy pisze:
[...]

Naprawdę dziwne wnioski wyciągasz, baco.. Antenka mieszka 100 km prawie dokładnie na zachód od mojego miejsca zamieszkania.

Nie bawię się, ani po nikim nie odziedziczyłem rozdwojonej jaźni. Wiesz, traktuję twoją odpowiedź na mój post jako zarzut dlatego ci odpowiadam. I myślę że ci wystarczająco odpowiedziałem, więc więcej odpowiedzi na takie zaczepki nie będzie.

Data: 2010-10-07 13:29:37
Autor: Antenka
Debilka -
On 4 Paź, 21:39, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:

> [...]

traktuję twoją odpowiedź na mój post jako zarzut dlatego ci odpowiadam.
I myślę że ci wystarczająco odpowiedziałem, więc więcej odpowiedzi na

Jadrysiu , nie słuchaj tego "2 w 1" - "MH_fałszywego". To jakiś głupek
jest. Do zobaczenia w.... ;-)

Antenka

P.s. Oj będzie zadyma jak wkroczę w moim nowym nabytku :D
Dobranoc :-*

Data: 2010-12-28 23:17:12
Autor: jadrys
Debilka -
W dniu 2010-10-07 22:29, Antenka pisze:
[...]

No, nie mogę zostawić takich zarzutów bez odpowiedzi. :-)

Data: 2010-10-06 18:39:03
Autor: MH
Debilka -

> [...]

- teroski JAMDRYSIE łodsłoniłeś siem coluśki - tyś AMTENKOM jest...!!!

Ino niewim jesce, cysiem, jak jo ino tukej bawis, alboś po sefie jaźni

Eeee tam Kumie..  Dyć mniem siem wydawo , co Jamdrys jeze prawdziwej Maryny
niepoparł. Kiejbyśmy mu podesłali te Łukrajinki cośmy łostatnio s nimi
dogłembnie ło relacjech miemdzynarodowych rosprawiali , toby chop cosik po
inksemu na ZECYWISTOMZECYWISTOŚĆ siem połobzierał.  A teroski , ino jakiesik
ciulstwa ckliwe ze jutuby łonej posyło..

MH --

Data: 2010-12-29 05:09:37
Autor: MH
Debilka -
Polok_Prawdziwy <baca_nowocesny@onet.eu> napisał(a):
> [...]

- teroski JAMDRYSIE łodsłoniłeś siem coluśki - tyś AMTENKOM jest...!!!

Ino niewim jesce, cysiem, jak jo ino tukej bawis, alboś po sefie jaźni

==============

Pocytaj sem Kumie syćkie łodpedzi Jąder... , Jadre , Jomdrysa ...
Ze syćkich jego wypedzi wyniko , ze chop cosik kce !!  Ino som nie wie cego !!
Z Marynom kontakt mo ino bez psp , kiera 100 kimoletrów  łod niego jez , no i
bez to syćko nagupiloka wychodzi !! A co siem tycy tych syćkich samolotuf i
inksych kacydeł , to siem juz zwymiotnońć mozno łod tego syćkiego.

MH

Data: 2010-12-29 11:58:07
Autor: jadrys
Debilka -
W dniu 2010-12-29 06:09,  MH pisze:
[...]

Nie tylko przez psp mam kontakt z Antenką, mistrzu dedukcji. Choć w jednym otarłeś się o prawdę, - te 100 km które nas dzieli sprawia że (szczególnie teraz - zimą) nie spotykam się z Nią tak często jakbym chciał.

Data: 2010-12-29 03:07:46
Autor: Antenka
Debilka -
On 29 Gru, 11:58, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:
..

Jadrysiu, nie tłumacz się przed tym eHMem!
Wiosna idzie! :-)

Antenka :-*

P.s. Wiesz przecież jaki pięknie wiosną jest w moim ogrodzie ;-)

Data: 2010-12-29 13:33:47
Autor: cyc
Debilka -

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:975f7b81-65e3-41cd-a135-8d44aafb166fg27g2000vbl.googlegroups.com...
[...]

Jak tam jantenko , Rydzyk podobijal juz w tym Smolensku wszystkie trupy , czy cos jeszcze mu na Syberii zostalo ? .
A ta mlga juz sie rozeszla ?

cyc

Data: 2010-12-29 18:33:54
Autor: jadrys
Debilka -
.

Jadrysiu, nie tłumacz się przed tym eHMem!
Wiosna idzie! :-)

Antenka :-*

P.s. Wiesz przecież jaki pięknie wiosną jest w moim ogrodzie ;-)

Dobrze, - już nie będę się tłumaczył :-[

Tak pamiętam.:-* Ciekawe czy i w tym roku będzie u Ciebie gościł ten zielony jaszczur, który wygrzewał się na skalniku?:-) Ciężka zima - może nie przetrwać.:-(

--
jadryś

Debilka -