Debilka? To na pewno pełówka!

Data: 2011-05-27 12:57:07
Autor: Hans Kloss
Debilka? To na pewno pełówka!
"Kościuszko czekał na pomnik 300 lat, Piłsudski nie miał pomnika przed
wojną, papież czekał 30 lat i to nie na swój pomnik, ale krzyż na
pamiątkę mszy na pl. Piłsudskiego - skomentowała  Hanna Gronkiewicz-
Waltz starania o upamiętnienie ofiar katastrofy smoleńskiej na
Krakowskim Przedmieściu.

A ja dla platfonskich przydupasów gotowych przyklasnąć debilce
Gronkiewicz tylko dlatego ze prezentuje zbliżony do nich poziom
umysłowy  mam przykrą wiadomość- Tadeusz Kościuszko zmarł w roku
1817.....
J-23

Data: 2011-05-27 14:11:39
Autor: Antenka
Debilka? To na pewno pełówka!
On 27 Maj, 21:57, Hans Kloss <mrdevi...@gmail.com> wrote:
[...]

I co się tak dziwisz, Hans? Przecież to jest ciemnota ludzka nie
mająca pojęcia o niczym. ;-o

Antenka

Data: 2011-05-27 23:15:25
Autor: Lorn
Debilka? To na pewno pełówka!
W dniu 2011-05-27 23:11, Antenka pisze:

I co się tak dziwisz, Hans? Przecież to jest ciemnota ludzka nie
mająca pojęcia o niczym. ;-o

Za to ty masz pojecie trans...  Wolne dał ci sponsor? :>

Data: 2011-05-27 23:47:37
Autor: J-23
Debilka? To na pewno pełówka!
On 27 Maj, 23:15, Lorn <ateag...@poczta.fm> wrote:
W dniu 2011-05-27 23:11, Antenka pisze:

> I co się tak dziwisz, Hans? Przecież to jest ciemnota ludzka nie
> mająca pojęcia o niczym. ;-o

Za to ty masz pojecie trans...  Wolne dał ci sponsor? :>

cos ty, w łikend obowiazuje pobozne lizanie czterech liter p.prezesa!

Data: 2011-05-27 22:03:07
Autor: pluton
Debilka? To na pewno pełówka!
[...]

To istotnie przykre. Mogl poczekac do 1819.

Nullification

Data: 2011-05-28 00:47:12
Autor: HaMMeR
Debilka? To na pewno pełówka!
On 27 Maj, 22:03, "pluton" <zielonadu...@gazeta.pl> wrote:
A ja dla platfonskich przydupas w gotowych przyklasn debilce
Gronkiewicz tylko dlatego ze prezentuje zbli ony do nich poziom
umys owy  mam przykr wiadomo - Tadeusz Ko ciuszko zmar w roku
1817.....
J-23

To istotnie przykre. Mogl poczekac do 1819.

Nullification

Nie rozumiesz platfonsie, powyzszego 'przeslania'..;)
Ty barani lbie, nie wystarczy nacharczec w sigu 'pierdu pierdu',
brakuje ci zdrowego rozsadku, ze o inteligencji nie wspomne...

Data: 2011-05-28 10:34:36
Autor: cirrus
Debilka? To na pewno pelówka!
Uzytkownik "HaMMeR" <kd@tranzac.pl> napisal w wiadomosci news:b9c82cbc-ba9c-450e-ae66-70f816d75e47s9g2000yqm.googlegroups.com...
[...]

Poziom rynsztoka.

--
stevep

Data: 2011-05-28 14:10:51
Autor: Jaksa
Debilka? To na pewno pelĂłwka!
On Sat, 28 May 2011 10:34:36 +0200, cirrus <cirrus@tinvalid.tkdami.net>  wrote:

[...]

Pluto to rzeczywiscie rynsztok. Zarzygany menel plujacy dookola z  rynsztoka.
Tak go widze. HGW zreszta wiele nie lepsza..

Jaksa

Data: 2011-05-27 22:46:26
Autor: 954
Debilka? To na pewno pełówka!

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:05552b59-7493-4d8a-befc-3b3dc082ea01d28g2000yqf.googlegroups.com...
[...]

Za to ta kurwa tw bolek za swojego nedznego zycia doczekal sie portu lotniczego

Data: 2011-05-28 10:50:54
Autor: u2
Debilka? To na pewno pełówka!
W dniu 2011-05-27 21:57, Hans Kloss pisze:
[...]

Przeciez to zydowka z pochodzenia, wiec jedyne co ja kreci to
uroczystosci pod Pomnikiem Bohaterow Getta oraz budowa Muzeum Zydow na
trupie KDT.

Data: 2011-05-28 05:17:44
Autor: Antenka
Debilka? To na pewno pełówka!
On 28 Maj, 10:50, u2 <u...@o2.pl> wrote:
W dniu 2011-05-27 21:57, Hans Kloss pisze:

> "Ko ciuszko czeka na pomnik 300 lat, Pi sudski nie mia pomnika przed
> wojn , papie czeka 30 lat i to nie na sw j pomnik, ale krzy na
> pami tk mszy na pl. Pi sudskiego - skomentowa a  Hanna Gronkiewicz-
> Waltz starania o upami tnienie ofiar katastrofy smole skiej na
> Krakowskim Przedmie ciu.

Przeciez to zydowka z pochodzenia, wiec jedyne co ja kreci to
uroczystosci pod Pomnikiem Bohaterow Getta oraz budowa Muzeum Zydow na
trupie KDT.

Oj tam oj tam, YouTwo, ty nie masz u niej szansy :D - ją tylko kręcą
obrzezani :O. Ale, ale nie musimy za dużo szukać. Czyżbyś zapomniał,
że pierwszy kaszalot PeReLu-Bis to tyż żydówa? Ciekawe gdzie została
ukryta na czas wizyty murzyna.... ;-))

Antenka

Data: 2011-05-28 14:25:51
Autor: raff
Debilka? To na pewno pełówka!

"Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> wrote in message news:1ffc237e-ad87-4e7e-94dd-ce45356231edm10g2000yqd.googlegroups.com...
On 28 Maj, 10:50, u2 <u...@o2.pl> wrote:
> [...]

obrzezani :O. Ale, ale nie musimy za dużo szukać. Czyżbyś zapomniał,
że pierwszy kaszalot PeReLu-Bis to tyż żydówa? Ciekawe gdzie została

W komórce.

R.

Data: 2011-05-28 08:16:02
Autor: Antenka
Debilka? To na pewno pełówka!
On 28 Maj, 14:25, "raff" <patagonia2...@onet.pl> wrote:

W komórce.<

Ależ Raffek, komórka jest za mała! bhaha :D

Antenka

Data: 2011-05-28 17:29:39
Autor: raff
Debilka? To na pewno pełówka!

"Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> wrote in message news:92f67682-16d6-45e5-908b-99f4aac612b0z37g2000vbl.googlegroups.com...
On 28 Maj, 14:25, "raff" <patagonia2...@onet.pl> wrote:

W komórce.<

Ależ Raffek, komórka jest za mała! bhaha :D

ale dobra, zeby ja tam schowac.

R.

Data: 2011-05-28 14:34:46
Autor: Antenka