Debilka? To na pewno pełówka!

Data: 2011-05-27 22:46:26
Autor: 954
Debilka? To na pewno pełówka!

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:05552b59-7493-4d8a-befc-3b3dc082ea01d28g2000yqf.googlegroups.com...
"Kościuszko czekał na pomnik 300 lat, Piłsudski nie miał pomnika przed
wojną, papież czekał 30 lat i to nie na swój pomnik, ale krzyż na
pamiątkę mszy na pl. Piłsudskiego - skomentowała  Hanna Gronkiewicz-
Waltz starania o upamiętnienie ofiar katastrofy smoleńskiej na
Krakowskim Przedmieściu.

A ja dla platfonskich przydupasów gotowych przyklasnąć debilce
Gronkiewicz tylko dlatego ze prezentuje zbliżony do nich poziom
umysłowy  mam przykrą wiadomość- Tadeusz Kościuszko zmarł w roku
1817.....
J-23

Za to ta kurwa tw bolek za swojego nedznego zycia doczekal sie portu lotniczego

Debilka? To na pewno pełówka!