Debilka? To na pewno pełówka!

Data: 2011-05-27 14:11:39
Autor: Antenka
Debilka? To na pewno pełówka!
On 27 Maj, 21:57, Hans Kloss <mrdevi...@gmail.com> wrote:
"Kościuszko czekał na pomnik 300 lat, Piłsudski nie miał pomnika przed
wojną, papież czekał 30 lat i to nie na swój pomnik, ale krzyż na
pamiątkę mszy na pl. Piłsudskiego - skomentowała  Hanna Gronkiewicz-
Waltz starania o upamiętnienie ofiar katastrofy smoleńskiej na
Krakowskim Przedmieściu.

A ja dla platfonskich przydupasów gotowych przyklasnąć debilce
Gronkiewicz tylko dlatego ze prezentuje zbliżony do nich poziom
umysłowy  mam przykrą wiadomość- Tadeusz Kościuszko zmarł w roku
1817.....
J-23

I co się tak dziwisz, Hans? Przecież to jest ciemnota ludzka nie
mająca pojęcia o niczym. ;-o

Antenka

Data: 2011-05-27 23:15:25
Autor: Lorn
Debilka? To na pewno pełówka!
W dniu 2011-05-27 23:11, Antenka pisze:

I co się tak dziwisz, Hans? Przecież to jest ciemnota ludzka nie
mająca pojęcia o niczym. ;-o

Za to ty masz pojecie trans...  Wolne dał ci sponsor? :>

Data: 2011-05-27 23:47:37
Autor: J-23
Debilka? To na pewno pełówka!
On 27 Maj, 23:15, Lorn <ateag...@poczta.fm> wrote:
W dniu 2011-05-27 23:11, Antenka pisze:

> I co się tak dziwisz, Hans? Przecież to jest ciemnota ludzka nie
> mająca pojęcia o niczym. ;-o

Za to ty masz pojecie trans...  Wolne dał ci sponsor? :>

cos ty, w łikend obowiazuje pobozne lizanie czterech liter p.prezesa!

Debilka? To na pewno pełówka!