Debilny delfin.

Data: 2012-08-12 14:04:21
Autor: matador
Debilny delfin.
http://wiadomosci.onet.pl/kraj/syn-tuska-oszukal-wszystkich-jestem-debilem,1,5215724,wiadomosc.html

#
Tygodnik "Wprost" ujawnia kolejne elementy dziennikarskiego śledztwa,
jakie na temat współpracy Michała Tuska z OLT Express prowadzili jego
dziennikarze. Syn premiera przyznał, że wiedział o kontrowersjach
wokół Amber Gold i jego szefa, Michała Plichty. "Nie będę robił z
siebie kretyna. Debil nie uwierzy, że nie wiedziałem. Wiedziałem o
jednym wyroku karnym Plichty i zastrzeżeniach KNF wobec Amber Gold. Co
mam powiedzieć? Głupota i tyle. Napiszcie, że jestem debilem - mówi..
#

Jaki syn, taki ojciec.

matador.

Debilny delfin.