Debilom pod rozwagę.

Data: 2011-08-20 15:30:32
Autor: stevep
Debilom pod rozwagę.
# Nie było mnie parę dni w tym miejscu. Kiedy do niego dziś zajrzałem,  uderzyło mnie natarczywe i sekciarskie  nudziarstwo   narodowych  -katolików. Czy katolik jako taki może nienawidzić ? Może, ale tylko w  Polsce, bo taka jest tradycja naszej endecji. Namolne czepianie   się  dwóch liter w moim krótkim nazwisku [„tz”] i mojego wieku jest tego  dowodem , bo tym sposobem napędzają  swoją   nienawiść  niczym wampiry  łase na cudzą krew . Kiedy ci ludzie pukną się w głowę?

Nienawiść do ludzi sędziwych jest w Polsce dość powszechna, i jest także  sprzeczna z nauką Kościoła. Należy do kategorii nienawiści  bezinteresownych ; to   najtańsza karma dla ludzkiej podłości. A przecież   starość jest tylko nieco dalszą młodością, i każdego czeka.  Nie rozumiem  – jaka to przyjemność być podłym? A ci moi - od „tz ”i moich lat -    ubóstwiają tę idiotyczna konkurencję . Trzeba tedy przyjąć do wiadomości  banalną prawdę – kto nienawidzi, i daje temu publiczny wyraz [np. w  Internecie], jest grzesznikiem i smażył się będzie w piekle. To nie jest  kusząca perspektywa… Ponadto nienawiść może prowadzić do chęci odebrania  życia bliźniemu swemu. W ogóle, po co być człowiekiem złym, skoro można  bez większego wysiłku być człowiekiem dobrym? #
Ze strony:
http://tiny.pl/h5l3c

--
stevep