Dęby Kaczyńskiego

Data: 2011-09-07 17:42:42
Autor: Bogdan Idzikowski
Dęby Kaczyńskiego
Chyba w ubiegłym roku, z wielką pompą, posadził Kaczyński kilka dębów. I potem nastąpiła długa cisza na temat tych dębów, która trwa do tej pory.

Może jakaś dobra dusza wie coś na ten temat i podzieli się dobrymi lub złymi wiadomościami?

Data: 2011-09-07 08:48:37
Autor: Leszczur
Dęby Kaczyńskiego
On 7 Wrz, 17:42, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@neostrada.pl> wrote:
Chyba w ubieg ym roku, z wielk pomp , posadzi Kaczy ski kilka d b w. I
potem nast pi a d uga cisza na temat tych d b w, kt ra trwa do tej pory.

Mo e jaka dobra dusza wie co na ten temat i podzieli si dobrymi lub z ymi
wiadomo ciami?

Dęby uschły i niewątpliwie jest to skutkiem spisku razwietki, układu
esbeków z prawdopodobnym udziałem satanistów.

Pozdro

L'e-szczyr

Data: 2011-09-07 18:06:14
Autor: Bogdan Idzikowski
Dęby Kaczyńskiego

Użytkownik "Leszczur" <leszczur@acn.waw.pl> napisał w wiadomości news:5bc95c34-25ed-452a-b905-ca121c78b18cm10g2000yqo.googlegroups.com...
[...]

A nie jest to przypadkiem tak, że Jaruś nie jest prawdziwym mężczyzną (wg. gruzińskiego przysłowia, czy też powiedzenia) i nie potrafi posadzić drzewa, spłodzić syna i zbudować domu?

Czyli jest całkowitym nieudacznikiem.

Data: 2011-09-07 11:16:14
Autor: Leszczur
Dęby Kaczyńskiego
On 7 Wrz, 18:06, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@neostrada.pl> wrote:
U ytkownik "Leszczur" <leszc...@acn.waw.pl> napisa w wiadomo cinews:5bc95c34-25ed-452a-b905-ca121c78b18cm10g2000yqo.googlegroups.com...
> [...]

> Mo e jaka dobra dusza wie co na ten temat i podzieli si dobrymi lub z ymi

D by usch y i niew tpliwie jest to skutkiem spisku razwietki, uk adu
esbek w z prawdopodobnym udzia em satanist w.

==========================================>
A nie jest to przypadkiem tak, e Jaru nie jest prawdziwym m czyzn (wg.
gruzi skiego przys owia, czy te powiedzenia) i nie potrafi posadzi drzewa,
sp odzi syna i zbudowa domu?

Czyli jest ca kowitym nieudacznikiem.

On umie robić lepsze rzeczy: spłodzić drzewo, zbudować syna i posadzić
dom! :D

Data: 2011-09-06 01:59:32
Autor: pluton
Dęby Kaczyńskiego

On umie robić lepsze rzeczy: spłodzić drzewo, zbudować syna i posadzić
dom! :D

No jeszcze rozwalil samolot o drzewo.

Nullification

Data: 2011-09-07 19:38:39
Autor: Grzegorz Z.
Dęby Kaczyńskiego
Bogdan Idzikowski napisał:

Dęby uschły i niewątpliwie jest to skutkiem spisku razwietki, układu
esbeków z prawdopodobnym udziałem satanistów.

Oraz ateistów z Nergalem na czele. (sorry za ten wtręt, ale ostatnio
namiętnie czytuję newsy na Frondzie)

[...]

Dokładnie :) --
Socjalizm nigdy nie zapuścił w Ameryce korzeni bo biedni w tym kraju nie
uważają się za wyzyskiwany proletariat, tylko za milionerów w przejściowych
tarapatach. John Steinbeck

Data: 2011-09-07 17:15:12
Autor: [HeÂŽSk]
Dęby Kaczyńskiego
On Wed, 7 Sep 2011 17:42:42 +0200, "Bogdan Idzikowski"
<bogdanid@neostrada.pl> wrote:

[...]

 http://www.fakt.pl/Uschly-deby-Kaczynskiego,artykuly,74390,1.html

http://www.zetnews.pl/Polska/Wiadomosci/Uschly-deby-Jaroslawa-Kaczynskiego/

 podobno piesek kogos z PO obsikal deby i szlag je trafil.

 a tak powaznie, deby byly "sadzone" tylko w czasie nagrywania
 spotu. poniewaz prezes za nie nie zaplacil firma dostawcza
 zabrala dabczaki i posadzila w innym, nieznanym miejscu.
 prawdopodobnie w kiermusach jako "dab rywina".  ot zlosliwosc losu.

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2011-09-07 11:17:11
Autor: Leszczur
Dęby Kaczyńskiego

<bogda...@neostrada.pl> wrote:
> [...]

http://www.zetnews.pl/Polska/Wiadomosci/Uschly-deby-Jaroslawa-Kaczyns...

 podobno piesek kogos z PO obsikal deby i szlag je trafil.

Saba nie byla psem nikogo z PO! I nie poszła tą drogą!

Dęby Kaczyńskiego