Decathlon - ostrzeĹĽenie

Data: 2016-01-02 20:17:45
Autor: twistedme
Decathlon - ostrzeĹĽenie
Heja

Jako, że pewnie może też tam kupujecie, to ku przestrodze opiszę Wam swoją dzisiejszą historię, bo może o tym nie wiecie. Ja nie wiedziałem :)

Byłem z dzieciakami dzisiaj, kupiłem kilka drobnych rzeczy, rękawiczki, jakieś witaminy, dzieciaki oczywiście cały czas marudzą, więc szybko szybko. Przy kasie pani mówi 249zł, ok zapłaciłem, jak już dzieciaki dostały po batonie i zamknęły jadaczki, to myślę sobie - chwila, za co tyle kasy, przecież tu prawie nic nie ma.

Patrzę na rachunek, a tam jakaś pozycja x-jacket coś tam 149zł. Idę do kasy, pani patrzy w siatkę i na mnie i pyta, a w tej kurtce, którą pan ma na sobie, to wyciął pan metkę? Hę? Nic nie wycinałem. Zajrzała do środka kurtki i wszystko jasne. Mają jakiś automat, który przy kasie bezprzewodowo czyta metki i moja kurtka, którą kupowałem w zeszłym roku się załapała. Kurde, gdybym robił większe zakupy i kwota za kurtkę byłaby mniejsza, to pewnie bym przegapił...

Także przestroga, jak macie na sobie coś z decathlona, to wytnijcie metki jeżeli zamierzacie tam wrócić :)

Data: 2016-01-02 20:35:55
Autor: PeJot
Decathlon - ostrzeĹĽenie
W dniu 2016-01-02 o 20:17, twistedme pisze:

Także przestroga, jak macie na sobie co¶ z decathlona, to wytnijcie
metki jeżeli zamierzacie tam wrócić :)

Dawniej zabezpieczali w ten sposób byle pierdoły za 20 zł ( upsss, za 19.99 ), ale przy płaceniu pokazywali co i jak należy usun±ć. Co ciekawe, od lat używam butów z D., różnych modeli i jako¶ nigdy nie miałem w/w kłopotów.

--
P. Jankisz
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na ¶wiecie jest

Data: 2016-01-02 20:39:38
Autor: twistedme
Decathlon - ostrzeĹĽenie
W dniu 2016-01-02 o 20:35, PeJot pisze:
[...]

może nie machałe¶ nogami przy kasie :)

Ja się nachyliłem, żeby zapakować zakupy do siatki w t± ich dziurę za kas± i przypuszczam, ze wtedy się nabiło.

Data: 2016-01-12 20:51:04
Autor: z
Decathlon - ostrzeĹĽenie
W dniu 2016-01-02 o 20:39, twistedme pisze:
może nie machałe¶ nogami przy kasie :)

Ja się nachyliłem, żeby zapakować zakupy do siatki w t± ich dziurę za
kas± i przypuszczam, ze wtedy się nabiło.

Ale to nie wszystko. Jak pójdziesz do innego marketu to bramki potrafi± zapiszczeć. Pół biedy gdy zapiszczy przy wej¶ciu ;-)

Kupuję dużo ubrań dla dziecka. Ale z butami jeszcze mi się nie zdarzyło żeby piszczało.

Data: 2016-01-12 22:22:55
Autor: Piotr aka dracorp
Decathlon - ostrzeżenie
Dnia Tue, 12 Jan 2016 20:51:04 +0100, z napisal(a):

Ale to nie wszystko. Jak pĂłjdziesz do innego marketu to bramki potrafiÄ…
zapiszczeć. Pół biedy gdy zapiszczy przy wejściu ;-)
No i zapiszczy przy wyjściu. Co w tym strasznego?

--
piecia aka dracorp

Data: 2016-01-13 16:57:29
Autor: z
Decathlon - ostrzeĹĽenie
W dniu 2016-01-12 o 23:22, Piotr aka dracorp pisze:
No i zapiszczy przy wyj¶ciu. Co w tym strasznego?

Nic. Taki tylko dyskomfort i tysi±ce oczu szukaj±ce złodzieja :-)

Data: 2016-01-14 08:45:12
Autor: kawoN
Decathlon - ostrzeĹĽenie
W dniu 12.01.2016 o 20:51, z pisze:

Ale to nie wszystko. Jak pójdziesz do innego marketu to bramki potrafi±
zapiszczeć. Pół biedy gdy zapiszczy przy wej¶ciu ;-)

Kiedy¶ mi tak się zdarzyło. Nie obci±łem zabezpieczenia
od spodenek z Decathlonu i przy wej¶ciu do innego
sklepu - dzyyyyyyn. Ochroniarz widz±c że nie mam
żadnych zakupów a i pod letnim ubraniem nie za wiele
można schować zapytał czy to przypadkiem nie z Decathlonu
co¶ mam na sobie.
Nawet było mi to na rękę bo akurat do tego sklepu
nie lubię chodzić - byłem z rodzink± :-)

pozdr.
kawoN

Data: 2016-01-14 00:08:49
Autor: rmikke
Decathlon - ostrzeżenie
W dniu czwartek, 14 stycznia 2016 08:45:15 UTC+1 użytkownik kawoN napisał:
> [...]

co¶ mam na sobie.
Nawet było mi to na rękę bo akurat do tego sklepu
nie lubię chodzić - byłem z rodzink± :-)

Mnie już kiedy¶ chcieli rozbierać, kiedy jeden z ochroniarzy
podrapał się w głowę i znalazł tag w krawacie. Co ciekawe,
ja ten krawat miałem od ponad pół roku i był moim ulubionym,
więc wcze¶niej byłem w nim w różnych sklepach bez efektów specjalnych...

Data: 2016-01-14 09:39:37
Autor: kawoN
Decathlon - ostrzeĹĽenie
W dniu 14.01.2016 o 09:08, rmikke pisze:

[...]

Zgadza się, to nie był mój pierwszy sklep w tych spodenkach :-)

Data: 2016-01-14 10:25:07
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Decathlon - ostrzeĹĽenie
W dniu 2016-01-14 o 09:08, rmikke pisze:
[...]

A niby to Ci w krawatach to niby mniej awanturuj±cy się... a tu jak widać krawaciarz-prowokator! ;)

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
GG: 291246, skype: kenickie_PL

Data: 2016-01-14 12:41:24
Autor: kawoN
Decathlon - ostrzeĹĽenie
W dniu 14.01.2016 o 10:25, Marcin "Kenickie" Mydlak pisze:

A niby to Ci w krawatach to niby mniej awanturuj±cy się... a tu jak
widać krawaciarz-prowokator! ;)

Eee teraz w krawacie mało kto już chodzi.
Od razu taki wydaje się podejrzany - bankier jaki, polityk
albo co¶ podobnego... ;-)

Decathlon - ostrzeĹĽenie