[SPAM] Decathlon - tanie ręczniki z microfibry

Data: 2011-07-20 05:32:00
Autor: Doczu
[SPAM] Decathlon - tanie ręczniki z microfibry
Siema
Jak ktoś jest na kupnie ręcznika z microfibry, to w Decathlonach jest promocja i za ręcznik 130x80 cm winszują sobie 39,99 co sądzę, jest dobrą ofertą i stąd mój spamowski post.
Pozdr.

Data: 2011-07-25 19:10:39
Autor: Titus Atomicus
[SPAM] Decathlon - tanie ręczniki z mic rofibry
In article <j05p8g$dia$1@inews.gazeta.pl>,
 " Doczu" <doczu@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote:

Siema
Jak ktoś jest na kupnie ręcznika z microfibry, to w Decathlonach jest promocja i za ręcznik 130x80 cm winszują sobie 39,99 co sądzę, jest dobrą ofertą i stąd mój spamowski post.

E, w Horyzoncie calkiem podobna cena (bez promocji).

TA

Data: 2011-07-25 21:16:27
Autor: Titus Atomicus
[SPAM] Decathlon - tanie ręczniki z mic rofibry
In article <Titus_Atomicus-3B3ED8.19103925072011@newsfeed.onet.pl>,

> [...]

E, w Horyzoncie calkiem podobna cena (bez promocji).

Sprawdzilem nawet.
Recznik FN 90x40 za 29.99 i 120x60 za 44.90.

TA

Data: 2011-07-25 14:06:25
Autor: Doczu
On 25 Lip, 21:16, Titus_Atomi...@somewhere.in.the.world wrote:
In article <Titus_Atomicus-3B3ED8.19103925072...@newsfeed.onet.pl>,

 Titus_Atomi...@somewhere.in.the.world wrote:

> E, w Horyzoncie calkiem podobna cena (bez promocji).

Sprawdzilem nawet.
Recznik FN 90x40 za 29.99 i 120x60 za 44.90.

No cóż ja na to mogę ?
To chyba dobrze że klient ma wybór tak ceny jak i rozmiaru ?
BTW ręczniki w Decu są przecenione z bodaj 49,99 więc biorąc pod uwagę
rozmiar daje przypuszczenie, że to pewnie ten sam materiał, a różnice
w cenie wynikają z wielkości.

Data: 2011-07-26 19:33:48
Autor: Titus Atomicus
Decathlon - tanie ręczniki z microfib ry
In article <81dd54ca-c5d2-44ac-a29f-97a990eeece9@p20g2000yqp.googlegroups.com>,
 Doczu <doczu30@gmail.com> wrote:

> [...]

BTW ręczniki w Decu są przecenione z bodaj 49,99 więc biorąc pod uwagę
rozmiar daje przypuszczenie, że to pewnie ten sam materiał, a różnice

Mhm.
Ja tez tylko tak sobie informuje.
BTW pewnie przecnione bo ten rozmiar byl za duzy i za drogi.
Ja mam maly i sredni i jakos nie odczuwalem potrzeby posiadania wiekszego.
No chyba, ze ktos bardzo duzy jest. Ale takich malo.
:-)
TA

[SPAM] Decathlon - tanie ręczniki z microfibry