[krk] Decatlon zakopianka - mają jeszcze ku rtki (ceraty) + gdzie kupię maxxis ultr alight?

Data: 2009-05-13 17:28:42
Autor: amrac
[krk] Decatlon zakopianka - mają jeszcze ku rtki (ceraty) + gdzie kupię maxxis ultr alight?
Pytanie do osób z sąsiedztwa sklepu: czy są dostępne przezroczyste kurtki rowerowe, takie z ceraty? Chwilę temu były, po 30 zł chyba. Ktoś był wczoraj/dzisiaj naprawdę _ostatnio_ i może potwierdzić, że nadal je mają? Pytam bo jadę w piątek do Międzygórza i wolałbym mieć coś w odwodzie, a że jestem z NH oraz nie mam czasu podjeżdżać na Zakopiankę żeby sprawdzać, pojadę tylko na pewniaka. No chyba że ktoś widział te kurtki w Decatlonie koło Plazy, to by było cudownie. A może gdzie indziej kupie jutro jakąś taką tanią chińszczyznę (GoSport/Revor i tepe)?

Acha, gdzie można _jutro_ dostać dętki maxis ultralight 26 presta? Najlepiej na linii centrum-NH. Obdzwoniłem Ando, Cyklocentrum, mbike, Maverick, Bikershop, nigdzie nie mają. Acha - nawet jak mają w Rowmixie to nie kupię u nich. Obiecałem sobie, że tam moja noga nigdy więcej już nie postanie!

Data: 2009-05-13 21:30:30
Autor: Maciek
[...]

Sprawdz sobie na stronie sklepu. Masz mozliwosc wybrania konkretnego sklepu Plaza/Zakopianka i podgladu liczby sztuk/rozmiaru dla towaru, ktory jest w sprzedazy na chwile obecna w sklepie.

Maciek

Data: 2009-05-13 21:33:55
Autor: JaromirD
Maciek wrote:

[...]

Możliwość sprawdzenia na stronie sklepu jest g... warta. Inne ceny w sklepie i inne na stronie. I z dostępnością towaru też jest zupełnie inaczej niż piszą.

JaromirD

Data: 2009-05-13 21:40:04
Autor: Mikołaj \"Miki\" Menke
Dnia 13.05.2009 17:28 użytkownik amrac napisał :
[...]

Po co Ci kurtka do Międzygórza? Ma nie padać, poza tym tam jest sterylnie. ;-P

[...]

"Do Bydgoszczy będę jeździł, a tu nie będę kupował!"
Sprawdź w Aga Sport czy jak to tam się nazywa na Dywizjonu 303, ja tam zawsze kupowałem. Sklep mało znany, bo okolica pewnie kojarzy się jako daleko od centrum, do tego na pierwszy rzut oka z daleka można odnieść wrażenie, że makrokesze, kosiarki i pokarm dla kotów i kanarków, ale w sumie nie jest źle i mają całkiem porządny asortyment. Nie, nie robię reklamy i nie jestem z nimi w żaden sposób powiązany. Żeby nie było - kiedyś chcieli ode mnie chyba 5 zł za napompowanie koła, myślałem, że sprzedawca zażartował, ale on śmiertelnie poważnie powtórzył, to go obśmiałem i pojechałem na stację benzynową kilkaset metrów dalej. ;-P

Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846

Data: 2009-05-14 00:29:12
Autor: amrac
[krk] Decatlon zakopianka - mają jeszcze kurtki (ceraty) + gdzie kupię maxxis ul tralight?
Data: 2009-05-14 11:15:16
Autor: Gambit

Może napisz kilka cennych uwag tutaj: www.biker-friend.pl. Też nie miałem  dobrych doświadczeń z tymi sklepami.

--
pozdrawiam, Krzysiek
gg: 1892475

[krk] Decatlon zakopianka - mają jeszcze ku rtki (ceraty) + gdzie kupię maxxis ultr alight?