Decatlon. zakup i seriws. wasze doświadczenie.

Data: 2010-01-13 08:32:50
Autor: MarekG
Decatlon. zakup i seriws. wasze doświadczenie.
Witam.
jak już pisałem, noszą się z zamiarem kupna rowerka w Decatlonie.
jak wiemy sklep wielkopowierzniowy, towaru i ludzi moc jak to w markecie
Zwracam się do was, tych którzy kupwali i serwisowali rowerek
właśnie w sklepie tej sieci z prośbą o opinie sklepu i serwisu.
przymierzany rowewrek to Riverside7 b'Twin.
z góry dziękuję
pozdrawiam i do zobaczenia na szlaku.

Data: 2010-01-14 08:28:41
Autor: bans
W dniu 2010-01-13 08:32, MarekG pisze:

[...]

Akurat roweru tam nie kupowałem, ale kupowałem rękawiczki rowerowe ;)
W domu zorientowałem się, że obie są lewe (a były zszyte!)

Wymienili oczywiście bez problemu. Na półce była druga para - obie prawe, tez zszyte :)

Ciekawa, co potrafią namieszać z rowerem? ;)

Dla mnie Dectahlon to taki sklep, gdzie można kupić drobnicę, którą po pierwsze - trudno zepsuć, a po drugie - zepsucie nie rujnuje wyjazdu.

A druga sprawa - co konkretnie przypasowało ci w tym rowerze? Owszem, przeglądałem rowery w Decathlonie, ceny nawet-nawet, ale potem zdałem sobie sprawę, że np. Kross na podobnym osprzęcie jest jeszcze tańszy.

--
bans

Data: 2010-01-14 13:18:33
Autor: drill
Decatlon. zakup i seriws. wasze doświadczenie.
serwis... hm... nawet jesli masz dwie lewe rece to lepiej dla Twojego sprzetu bedzie jesli podszkolisz sie z techniki i sam bedziesz serwisowal rower... w sportowych sieciowkach jest masakryczna rotacja pracownikow - glownie studentow... zdarzaja sie i tacy ktorzy sami nie maja roweru a kierownictwo wrzuca ich np na przeglady gwarancyjne rowerow...

jesli sprzet to okazja to kup ale serwis sobie daruj :)

pzdr

Data: 2010-01-14 21:07:01
Autor: brzezi

Użytkownik "MarekG" <mgoldsztejn@azoty.pulawy.pl> napisał w wiadomości news:hijsva$ovm$1node1.news.atman.pl...
[...]

ja kupiłem Tribana 7 i rower sobie bardzo chwalę.
co do serwisu to nie mam zdania, bo nie używałem ale mam podobne zdanie jak przedmówca- za duża rotacja pracowników i tak naprawdę na serwis nie idą Ci którzy się znają ale Ci którzy są pod ręką.

pzdr

Decatlon. zakup i seriws. wasze doświadczenie.