Data: 2010-01-13 08:32:50 | |
Autor: MarekG | |
Decatlon. zakup i seriws. wasze doświadczenie. | |
Witam.
jak już pisałem, noszą się z zamiarem kupna rowerka w Decatlonie. jak wiemy sklep wielkopowierzniowy, towaru i ludzi moc jak to w markecie Zwracam się do was, tych którzy kupwali i serwisowali rowerek właśnie w sklepie tej sieci z prośbą o opinie sklepu i serwisu. przymierzany rowewrek to Riverside7 b'Twin. z góry dziękuję pozdrawiam i do zobaczenia na szlaku. m |
|
Data: 2010-01-14 08:28:41 | |
Autor: bans | |
Decatlon. zakup i seriws. wasze doświadczen ie. | |
W dniu 2010-01-13 08:32, MarekG pisze:
jak już pisałem, noszą się z zamiarem kupna rowerka w Decatlonie. Akurat roweru tam nie kupowałem, ale kupowałem rękawiczki rowerowe ;) W domu zorientowałem się, że obie są lewe (a były zszyte!) Wymienili oczywiście bez problemu. Na półce była druga para - obie prawe, tez zszyte :) Ciekawa, co potrafią namieszać z rowerem? ;) Dla mnie Dectahlon to taki sklep, gdzie można kupić drobnicę, którą po pierwsze - trudno zepsuć, a po drugie - zepsucie nie rujnuje wyjazdu. A druga sprawa - co konkretnie przypasowało ci w tym rowerze? Owszem, przeglądałem rowery w Decathlonie, ceny nawet-nawet, ale potem zdałem sobie sprawę, że np. Kross na podobnym osprzęcie jest jeszcze tańszy. -- bans |
|
Data: 2010-01-14 13:18:33 | |
Autor: drill | |
Decatlon. zakup i seriws. wasze doświadczenie. | |
serwis... hm... nawet jesli masz dwie lewe rece to lepiej dla Twojego sprzetu bedzie jesli podszkolisz sie z techniki i sam bedziesz serwisowal rower... w sportowych sieciowkach jest masakryczna rotacja pracownikow - glownie studentow... zdarzaja sie i tacy ktorzy sami nie maja roweru a kierownictwo wrzuca ich np na przeglady gwarancyjne rowerow...
jesli sprzet to okazja to kup ale serwis sobie daruj :) pzdr |
|
Data: 2010-01-14 21:07:01 | |
Autor: brzezi | |
Decatlon. zakup i seriws. wasze doświadczenie. | |
Użytkownik "MarekG" <mgoldsztejn@azoty.pulawy.pl> napisał w wiadomości news:hijsva$ovm$1node1.news.atman.pl... Witam. ja kupiłem Tribana 7 i rower sobie bardzo chwalę. co do serwisu to nie mam zdania, bo nie używałem ale mam podobne zdanie jak przedmówca- za duża rotacja pracowników i tak naprawdę na serwis nie idą Ci którzy się znają ale Ci którzy są pod ręką. pzdr |