Decatlon. zakup i seriws. wasze doświadczenie.

Data: 2010-01-14 21:07:01
Autor: brzezi
Decatlon. zakup i seriws. wasze doświadczenie.

Użytkownik "MarekG" <mgoldsztejn@azoty.pulawy.pl> napisał w wiadomości news:hijsva$ovm$1node1.news.atman.pl...
Witam.
jak już pisałem, noszą się z zamiarem kupna rowerka w Decatlonie.
jak wiemy sklep wielkopowierzniowy, towaru i ludzi moc jak to w markecie
Zwracam się do was, tych którzy kupwali i serwisowali rowerek
właśnie w sklepie tej sieci z prośbą o opinie sklepu i serwisu.
przymierzany rowewrek to Riverside7 b'Twin.

ja kupiłem Tribana 7 i rower sobie bardzo chwalę.
co do serwisu to nie mam zdania, bo nie używałem ale mam podobne zdanie jak przedmówca- za duża rotacja pracowników i tak naprawdę na serwis nie idą Ci którzy się znają ale Ci którzy są pod ręką.

pzdr

Decatlon. zakup i seriws. wasze doświadczenie.