Decyzja.

Data: 2010-06-19 02:10:30
Autor: Endriu
Decyzja.
Nie wiem jak wy koledzy, ale ja od dzisiaj banuję u siebie kolegę
Charliego.
To co on ostatnio wyprawia nie ma najmniejszego sensu.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-06-19 11:11:41
Autor: Joachim
Decyzja.
Endriu pisze:
Nie wiem jak wy koledzy, ale ja od dzisiaj banuję u siebie kolegę
Charliego.
To co on ostatnio wyprawia nie ma najmniejszego sensu.

Wzruszające

J.

Data: 2010-06-19 11:54:03
Autor: skippy
Decyzja.

Użytkownik "Endriu" <andrewgolotnik@gmail.com> napisał w wiadomości news:4583e879-5d64-4e30-bcdd-fb4a9dc9e6d8j8g2000yqd.googlegroups.com...
Nie wiem jak wy koledzy, ale ja od dzisiaj banuję u siebie kolegę Charliego.
To co on ostatnio wyprawia nie ma najmniejszego sensu.

To wiadomo.
Ale takie coś, jako akcja protestacyjna, nie ma szans powodzenia.
Większość dzieci neostrady czyta newsy na portalach.

Pozdrawiam

Data: 2010-06-19 02:57:58
Autor: Endriu
Decyzja.
To wiadomo.
Ale takie coś, jako akcja protestacyjna, nie ma szans powodzenia.
Większość dzieci neostrady czyta newsy na portalach.

Che, ale i tak jestem zadowolony. Konkretnie się przejaśniło w moim
czytniku :).

P.S. Jeszcze jedna ważna sprawa - broń Boże nie odpowiadać na jego
posty panowie.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-06-19 02:58:56
Autor: Endriu
Decyzja.
P.S. Jeszcze jedna ważna sprawa - broń Boże nie odpowiadać na jego
posty panowie.

.... i Panie - pozdrawiam Barbarę :).

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-06-19 17:12:25
Autor: Loser
jak zbanowac trolla Ch..go?
Ciao

Ze sie dopiero teraz dowiaduje o takiej mozliwosci :-(

A mozna jakies szczegoly/instrukcje-bo troll od dawna na to "zasluzyl"

Pozdrowko

Loser

Nie wiem jak wy koledzy, ale ja od dzisiaj banuj=EA u siebie koleg=EA

Data: 2010-06-19 19:28:42
Autor: SlawcioD
jak zbanowac trolla Ch..go?
Loser pisze:
[...]

z jakiego czytnika grup dyskusjnych uzywasz?

pozdrawiam
SlawcioD

Data: 2010-06-19 20:52:18
Autor: marfi
jak zbanowac trolla Ch..go?
Użytkownik "SlawcioD" <slawciod@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hviuoa$p5n$2news.onet.pl...

z jakiego czytnika grup dyskusjnych uzywasz?

  Chyba z żadnego - zapewne używa przeglądarki a tam takiej możliwości brak.

--
marfi

Data: 2010-06-21 20:28:09
Autor: Loser
jak zbanowac trolla Ch..go?
SlawcioD <slawciod@poczta.onet.pl> napisał(a):
Loser pisze:
> Ciao

pozdrawiam
SlawcioD

Najczesciej

http://usenet.gazeta.pl/usenet/

Bo to moge caly watek od razu zobaczyc

Pozdrawiam

Loser

Data: 2010-06-21 22:31:59
Autor: marfi
jak zbanowac trolla Ch..go?
Użytkownik "Loser" <loser212@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:hvoi0p$r2v$1inews.gazeta.pl...

Bo to moge caly watek od razu zobaczyc

  No to nie narzekaj - widziały gały co brały :)

BTW: Znasz jakiś normalny czytnik newsów, gdzie nie można całego wątku zobaczyć czy po prostu nie znasz żadnego?

--
marfi

Data: 2010-06-21 22:58:47
Autor: skippy
jak zbanowac trolla Ch..go?

Użytkownik "marfi" <marfi @bb.onet.pl> napisał w wiadomości news:4c1fcc47$0$19164$65785112news.neostrada.pl...
[...]

kurcze jak ktoś miał kiedykolwiek newsy choćby w Outlooku, to nie wierze że się przesiądzie na www

Data: 2010-06-22 10:19:32
Autor: \\n
jak zbanowac trolla Ch..go?
W dniu 21-06-2010 22:58, skippy pisze:

[...]

Dzieci neostrady podrajcowane koncepcją "chmury" nie mają ałtluka.

--
http://www.surfersvillage.com/gal/

Data: 2010-06-19 17:17:14
Autor: radekp@konto.pl
Decyzja.
Sat, 19 Jun 2010 02:10:30 -0700 (PDT), w
<4583e879-5d64-4e30-bcdd-fb4a9dc9e6d8@j8g2000yqd.googlegroups.com>, Endriu
<andrewgolotnik@gmail.com> napisał(-a):

Nie wiem jak wy koledzy, ale ja od dzisiaj banuję u siebie kolegę
Charliego.

Lepiej późno niż wcale.

To co on ostatnio wyprawia nie ma najmniejszego sensu.

Gdyby nie cytaty, nie wiedziałbym że pisze.

Data: 2010-06-19 19:27:25
Autor: SlawcioD
Decyzja.
radekp@konto.pl pisze:
[...]

no coz... jeszcze nigdy nikogo do kf nie wrzucilem. zawsze pozostaje mi
ta nutka nadziei ze sie zmienia...

pozdrawiam
SlawcioD

Data: 2010-06-19 20:58:55