Decyzja kredytowa

Data: 2021-04-11 16:57:16
Autor: Pete
Decyzja kredytowa
Hello, Budzik.
On 11.04.2021 16:13 you wrote:

> Taka sytuacja: Bank odpowiada negatywnie na wniosek kredytowy. Do > wniosku bank zyczył sobie tone dokumentów. Nie chodzi mi jednak o > sama decyzje a o sposób jej prezentacji: - odmawiamy na podstawie > "wewnetrznych regulacji banku". Koniec kropka.

No przecież się wytłumaczył.
Polityka kredytowa odrzuciła wniosek.
 > Czy to jest zgodne z prawem ze bank nie tłumaczy sie z takiej > decyzji? W sensie nie przedstawia podstaw negatywnej oceny, > wspolczynników na jakich sie oparł etc?

Polityka to poufny zbiór zasad i żaden bank ci tego nie udostępni.
Może po dociśnięciu odpowiedzieć coś typu negatywna historia kredytowa albo coś równie ogólnego, ale nie spodziewaj się że uzyskasz odpowiedź typu: nas podstawie algorytmu wyliczającego zdolność kredytową (tu wzór na pół strony) wyszło nam że pański dochód jest o 12,34 PLN za niski.
 > Ja juz pomijam kwestie jakiejs kultury ale czy to jest zgodne z > prawem?

Zgodnie z prawem ma podać powód. No więc podał.
 --
Pete

Data: 2021-04-11 16:59:58
Autor: Budzik
Decyzja kredytowa
Użytkownik Pete nobody@nowhere.com ...

> Ja juz pomijam kwestie jakiejs kultury ale czy to jest zgodne z > prawem?

Zgodnie z prawem ma podać powód. No więc podał.

Serio uznałbys to za spełnienie wymogu podania powodu?

--
Pozdrawia... Budzik
by Jenka

Decyzja kredytowa