Decyzja o wydaniu depozytu sÄ…dowego - skutki.

Data: 2014-09-09 08:33:33
Autor: Andrzej W.
Decyzja o wydaniu depozytu sÄ…dowego - skutki.
Witam,

Jesteśmy w sporze z domniemanymi właścicielami* nieruchomości (dekret Bieruta).
Sąd jakiś czas temu pozwolił nam wpłacać czynsz do depozytu sądowego.
Jakiś czas temu właściciele uzyskali postanowienie w brzmieniu: "Udzielić zezwolenia na wydanie z depozytu sądowego XXX na rzecz YYY kwoty ZZZ składających się z następujących kwot: ..." i tu lista moich wpłat na depozyt.
Obecnie domniemani właściciele twierdzą, że jeśli będę dalej płacił pieniądze do depozytu to będę traktowany jak bym nie płacił czynszu i zostanę potraktowany ze wszystkimi tego konsekwencjami.

Moje pytanie, czy decyzja o wydaniu jakiejś kwoty z depozytu jest równoznaczna likwidacji depozytu?

Mnie dotyczy Art. 693.5 o świadczeniach powtarzających się.
Art 693.5 $2 mówi o uchyleniu zezwolenia na składanie depozytu takowych świadczeń, w moim przypadku w postanowieniu nie ma słowa o czymś takim.

Art. 693.14 definiuje warunki wydania depozytu ale nie mówi nic o tym, że wydanie pociąga za sobą również uchylenie zezwolenia na składanie do depozytu świadczeń powtarzających się.

Czy w opisanej sytuacji mam prawo dalej wpłacać czynsz na depozyt sądowy?

*Domniemani właściciele - obecnie dysponujemy wyrokiem sądu administracyjnego uchylającym decyzję miasta o ustanowieniu użytkowania wieczystego i stwierdzającym, że decyzja ta nie podlega wykonaniu.

--
AWa.

Data: 2014-09-09 14:31:18
Autor: szklanynocnik
Decyzja o wydaniu depozytu s±dowego - skutki.
u¿ytkownik Andrzej W. napisa³:

Jeste¶my w sporze z domniemanymi w³a¶cicielami* nieruchomo¶ci (dekret Bieruta).

Hi, hi, hi:) A "sprawa dla abw" na jutubje ogladal?

Nu i co jemu zrobili za podskakiwanie?

Decyzja o wydaniu depozytu sÄ…dowego - skutki.