Decyzja zapadła. OFE załatają dziurę w budżecie

Data: 2010-12-28 15:59:03
Autor: Grzegorz Z.
Decyzja zapadła. OFE załatają dziurę w budżecie
Specjalnie mnie to nie martwi.

Ostatnio policzyłem sobie, że "na dzisiejsze pieniądze" dostałbym około 700
zł emerytury, jeśli do emerytury zarabiałbym na tym samym poziomie co
obecnie. A zarabiam moim zdaniem przyzwoicie, w dobrym miesiącu wychodzi mi
dwukrotna "płaca minimalna".

--
"Tylko nie wołajcie Miśka!"
http://www.youtube.com/watch?v=kpGKZE4TBa0

Data: 2010-12-31 02:06:19
Autor: Jaksa

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:1q6p1ev2yss60.1j5pa70ncy3pu$.dlg40tude.net...
[...]

hmmm.....  hmmmmmm.....

myślałem że prowadzisz kancelarie notarialną, a tu okazuje się,
że ścierasz w niej kurze!

tak to widać już jest, że przeciwnikami PiS-u i Radia Maryja są
najczęściej takie żałosne gołodupce jak ty.

Jaksa

Decyzja zapadła. OFE załatają dziurę w budżecie