Dederko: Światło i cień, Sztuka fotografowania, Przedmiot rzeczywisty

Data: 2011-11-15 00:09:28
Autor: Czarek
Dederko: Światło i cień, Sztuka fotografowania, Przedmiot rzeczywisty
Jeśli ktoś myśli o prezentach świątecznych, to być może, jest to
ostatnia okazja, do nabycia kultowych książek Witolda Dederko: Sztuka
fotografowania, Przedmiot rzeczywisty i jego obraz oraz książki
Światło i cień w fotografii, a także napisanej przez Włodzimierza
Barchacza i  Justynę Komar książki Moja cyfrówka i ja.

Czarek

Dederko: Światło i cień, Sztuka fotografowania, Przedmiot rzeczywisty