Dedra Pansam - opinie o firmie

Data: 2011-01-15 16:42:51
Autor: ***Einstein***
Dedra Pansam - opinie o firmie
Witam
Przeglądając allegro natrafiłem na firmę DEDRA PANSAM, zainteresował mnie ich produkt: Kompresor olejowy 24l z napędęm bezpośrednim model A07720.
Nie będę się rozpisywał odnośnie jego parametrów, lecz co mnie zastanawia to jego głośność (jak dla mnie mała w porównaniu z kompresiwami innych firm) standardowo głośność wynosi od 95 do np. 99 dB, tutaj zaś 72dB.
Jakie sa zatem wasze opinie na temat produktów tej firmy?

Pozdrawiam

Dedra Pansam - opinie o firmie