Dedykacja dla Naszych grupowych politycznych orłów .

Data: 2009-07-17 09:18:55
Autor: macieks
Dedykacja dla Naszych grupowych politycznych orłów .
Przez tydzień będąc na urlopie bardzo mi będzie brakowało waszych
'kulturalnych politycznych dyskusji i wiadomości', jakże potrzebnych
na grupie poświęconej giełdzie.

Specjalna dedykacja dla wiadomych osobników:

http://www.youtube.com/watch?v=oVKdDOnMyOE

Data: 2009-07-17 19:30:40
Autor: mow mi kondonek
Użytkownik "macieks" <mmmacieksss@gmail.com> napisał w wiadomości news:48125dcc-8e47-4a64-a00b-5b96250efff3h11g2000yqb.googlegroups.com...
[...]

spierdalaj i nigdy nie wracaj:)

Dedykacja dla Naszych grupowych politycznych orłów .