Dedykuje debilom picowskiego pokroju!

Data: 2011-08-02 08:52:28
Autor: Leprechaun
Dedykuje debilom picowskiego pokroju!

Użytkownik "Przemysław W" <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał w wiadomości news:j1857n$qp9$1inews.gazeta.pl...
KŁÓĆMY SIĘ O POWSTANIE!

Radosław Sikorski zamieścił w sobotę na Twitterze wpis o Powstaniu Warszawskim: "Warto wyciągnąć lekcje także z tej narodowej katastrofy".

Wyciąłem idiotyzmy wygłaszane przez MATOŁÓW z PiS. To nie będzie moja opinia na temat PW ale dziadka. Dziadek powiedział wprost: powstanie to była polityka. Wysłano tysiące ludzi na rzeź. Na drugiej stronie Wisły stali Ruscy i czekali az Warszawa się wykrwawi. Powstańcy nie mieli żadnych szans.

BomBel

Dedykuje debilom picowskiego pokroju!