Definicja antysemity

Data: 2009-03-19 12:59:38
Autor: mrdevilyn
Definicja antysemity
Dla mnie nowa, a że wygląda na bardzo scisłą to ją przeklejam. Być
może jest to nawet ostateczna i niepodważalna definicja tego pojęcia.
Ułozona ponoc została przez jakiegoś niezwykle mądrego nowojorskiego
rabina:
"Antysemita - jest to człowiek, który nienawidzi Żydów bardziej, niż
jest to absolutnie niezbędne".
J-23

Data: 2009-03-19 05:33:49
Autor: Panslavista
Definicja antysemity
Użytkownik <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości
[...]

Dobre. A ponieważ parchy nie wiedzą, kto ich nienawidzi - wszyscy są dla
nich anty...

Data: 2009-03-20 07:03:24
Autor: Mignon
Definicja antysemity
On Thu, 19 Mar 2009 12:59:38 -0700 (PDT), mrdevilyn@gmail.com wrote:

[...]

 antysemita to ktos z najwyzsza naboznoscia nie wymawia  slowa: Zyd i nie dostaje sraczki z powodu braku napletka.

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/
http://miniurl.pl/manie2006