Definicja kratki w "kratkowozie"

Data: 2009-09-28 15:53:51
Autor: masti
Definicja kratki w "kratkowozie"
Dnia pięknego Mon, 28 Sep 2009 16:40:13 +0200, osobnik zwany MarcinJM
wystukał:

Witam
Po niemilej dzisiaj kontroli drogowej, pan policjant mial watpliwosci,
czy te nedzne resztki oryginalnej kratki w kratkowozie to jest jeszcze
kratka czy juz brak kratki zapytowuje:

Co i kto defniniuje czym, z czego, jak ma byc zbudowana kratka w
samochodzie ciazarowym typu osobowego? Oryginalna kratka ulegla
modyfikacji ze wzgledu na wage ok 20-30kg(!)

rozporządzenie o warunkach technicznych pojazdów.
OIDP to nie może dać się przełożyć element o średnicy chyba 10cm.

--
Ford Mondeo 1.8, Jeep Grand Cherokee 3.0
mst <at> gazeta <.> pl

Definicja kratki w "kratkowozie"