Definicja pozycjonowania, pierwsze miejsca, pierwsze pozycje

Data: 2009-06-08 09:20:06
Autor: Wolny rynek
Definicja pozycjonowania, pierwsze miejsca, pierwsze pozycje
Witam!

Zapraszam do skorzystania z moich usług pozycjonowania stron. Adres to
http://computer-systems.com.pl/

Definicja pozycjonowania: http://computer-systems.com.pl/?item=pozycjonowanie-definicja-i-cele

Pierwsze miejsca, pierwsze pozycje:
http://www.computer-systems.com.pl/?item=pierwsze-miejsca-w-wyszukiwarce-w-wynikach-wyszukiwania-wa-ne-pierwsze-pozycje

Proszę wpisać w google: pierwsze miejsca, pierwsze pozycje,
opracowanie oferty firmy

Maciej, http://computer-systems.com.pl

Data: 2009-06-08 22:05:06
Autor: dialog
Definicja pozycjonowania, pierwsze miejsca, pierwsze pozycje
strona osobiscie mi sie nie podoba i napewno nie dałbym wam zrobic mojej stronki. Ludzie robicie strony ale wasze stronka jest beznadziejna.

smutny

Data: 2009-06-09 06:59:08
Autor: qunio
dialog wrote:
[...]

i do tego
http://tinyurl.com/lsn79a

Data: 2009-06-09 09:01:56
Autor: Wolny rynek
On 9 Cze, 15:59, qunio <ps....@gazeta.pl> wrote:
dialog wrote:
> [...]

>http://www.computer-systems.com.pl/?item=pierwsze-miejsca-w-wyszukiwa....

> Proszę wpisać w google: pierwsze miejsca, pierwsze pozycje,

Tak, w wolnej chwili poprawie błędy formatowania html.

Data: 2009-06-09 16:03:06
Autor:
Definicja pozycjonowania, pierwsze miejsca, pierwsze pozycje
qunio <ps.dwa@gazeta.pl> napisał(a):
i do tego
http://tinyurl.com/lsn79a

brawo miszczu zaszczel go , ze szczelby czesto obserwuję na tej grupie wypowiedzi takich ,,misków koterskich "
zeby nie powiedzieć ,,kubuf wojewuckich "
to coś na kształt spaceru w słoneczny dzień w nowych adidasach i białych skarpetkach po chodniku zawsze do buta się jakaś psia kupa przyklei kiedy idzie się w deszczu a walonkach to do walonek nic się nie przylepia bedę musiał kiedyś to rozkminic ,,Natenczas " ( tak miał Wojski na imię ) wiec Natenczas chyba pozostaje rozmarować tę psia kupę na chodniku czy dozyję takich czasów ze przed wiesciem do internetu bedzie treba umys ręce a debili bedzie się eliminować ,,szczałem w jałopę "

Data: 2009-06-09 09:00:54
Autor: Wolny rynek

Pierwsze miejsca, pierwsze pozycje:http://www.computer-systems.com.pl/?item=pierwsze-miejsca-w-wyszukiwa...

Proszę wpisać w google: pierwsze miejsca, pierwsze pozycje,
opracowanie oferty firmy

Maciej,http://computer-systems.com.pl

Strona ma styl i szablon określony przez wybrany system CMS. Strony
naszych klientów mają styl i wygląd określony przez ich wybór systemu
blogowego i np. płatny szablon, czy też projekt ich grafika. My
zajmujemy się bardziej opracowaniem zawartości i pozycjonowaniem
strony.

Data: 2009-06-10 09:19:33
Autor: Kapsel
Tue, 9 Jun 2009 09:00:54 -0700 (PDT), Wolny rynek napisał(a):

My
zajmujemy się bardziej opracowaniem zawartości i pozycjonowaniem
strony.

(i spamowaniem grup dyskusyjnych)

--
Kapsel
  http://kapselek.net

Data: 2009-06-10 07:34:00
Autor:
Definicja pozycjonowania, pierwsze miejsca, pierwsze pozycje
Kapsel <kapsulskiWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał(a): > (i spamowaniem grup dyskusyjnych)

zgadzam się z przedmówcą -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
          to jest stopka ( no moze nawet stopa więc to nie spam )
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
                     www.garwergift.republika.pl
                           e-mail : grawergift@wp.pl
                      skype : grawergift                            tel : 0 510 487 594                      nr buta 43                      nr kołnierzyka ??? tez 43 -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

taaaa
kilym go za spamowanie sami wklejamy tylko stopy ale ,,ftopa "

Data: 2009-06-10 07:41:29
Autor:
ciekawe zjawisko
ciekawe zjawisko o ,,spamowaniu " z reguły najgłośniej ( przepraszam za wyrazenie ) drą japy ci którzy sami czesto a wrecz zawsze to robią  czyzby moralność Kalego ?

 -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
          to jest stopka ( no moze nawet stopa więc to nie spam )
 -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Data: 2009-06-10 07:51:09
Autor:
ciekawe zjawisko ,,riplej "
na grupie chodowców gołębi dachowych mozna gadac o zywieniu gołębi , łapaniu gołębi sąsiada , nawet o tym jak się gołębiowi z tyłka pióra sypia i dlaczego ale zbrodnia jest dać ogłoszenie ze ,,sraluchy  dachowe - sprzedam  "
ale mozna dać ogłoszenie o np robieniu stron dla gołębiarzy i spoko bo bonza tu mamy zjawisko inne koleś robiący sam strony goni innego z branzy podobnej wrecz identycznej ALE SAM DAJE LINK DO STRONY ( pewnie ,,domowej " ) i w ,,stopce " wiec SAM WIEC NIE ,,SPAMUJE "

 zabawne jak ruskie gacie które wycierają się pod pachami zabawne szkoda ze tak rzadko mam czas sobie tu poczytac ale obiecuję bedę wpadał czesciej moze tez powinienem ,,nie spamować " a dać tylko stopkę moze ,,inną razą "

Data: 2009-06-10 07:52:47
Autor:
ciekawe zjawisko ,,riplej
tak mnie to rozbawiło ze mi się chodowla z hodowlą ,,pomylyła "

Data: 2009-06-11 16:58:52
Autor: dialog
Definicja pozycjonowania, pierwsze miejsca, pierwsze pozycje
bardzo mi sie podoba ze się wątek rozwinoł.
Po pierwsze przepraszam ale nie chodziło mi o dokopanie włascielowi stronki tylko o pokazie słabych stron.niekiedy sama strona odstrasza.

Data: 2009-06-12 04:41:32
Autor: Wolny rynek
On 11 Cze, 16:58, "dialog" <p_br...@o2.pl> wrote:
bardzo mi sie podoba ze się wątek rozwinoł.
Po pierwsze przepraszam ale nie chodziło mi o dokopanie włascielowi stronki
tylko o pokazie słabych stron.niekiedy sama strona odstrasza.
Użytkownik "dialog" <p_br...@o2.pl> napisał w wiadomościnews:h0jqtn$ljl$1news.dialog.net.pl...

Proszę się przestać niezdrowo podniecać. Może by Pan napisał za to, co
tak Pana niekiedy odstrasza od stronek.

Data: 2009-06-12 18:21:04
Autor: dialog
Definicja pozycjonowania, pierwsze miejsca, pierwsze pozycje
pdniecac to moge czyms innym. ostrasza mnie brak gustu webmasterów. Widze że webmasterem moze zostać każdy.
Może "wolny rynek" podniecają takie wątki. wyluzj troche z tekstami.

Data: 2009-06-12 19:34:00
Autor:
Definicja pozycjonowania, pierwsze miejsca, pierwsze pozycje
dialog <p_bronz@o2.pl> napisał(a):  Widze że webmasterem moze zostać każdy.

ale ,,sciepko " wczesnie ten sam ,, bronz " napisał ,,bardzo mi sie podoba ze się wątek rozwinoł." ???? R OZ W I N o ł nie powiem zebym sie czepiał i próbował komuś dokopać ale jak widać     K A Z D Y   M O Ż E   P I S A Ć  podobnie jak ,,śpiewac kazdy może ...."

to jest przykład ze jak się bardzo , ale to bardzo chce, to kazdemu mozna dokopać czy ja się doczekam ze ta grupa,   TA grupa zacznie być normalna ?
kiedy skonczą się pierdoły a zacznie się normalna rozmowa o biznesie ?

Data: 2009-06-12 22:56:10
Autor: dialog
Definicja pozycjonowania, pierwsze miejsca, pierwsze pozycje
to  moze wez sie za biznes zamiast pierdły pisać.
bo z tego co napisałes nudzi ci się. Zresztą po nazwisku to po pysku dzieciaku.
Widać że PISAĆ GŁUPOTY MOŻE PISAĆ

Data: 2009-06-13 06:47:07
Autor:
Definicja pozycjonowania, pierwsze miejsca, pierwsze pozycje
dialog <p_bronz@o2.pl> napisał(a):
Widać że PISAĆ GŁUPOTY MOŻE PISAĆ

tu się zgadzamy ja ci po prostu zwróciłem uwagę własnie na twoje głupoty czepiać to się może własnie kazde g....no , kazdej podeszwy takie złośliwe , upierdliwe , docinki , wklejane tylko po to aby zaistnieć w sieci idiotyczne opinie i komentarze wklejane na kazdej grupie , przy kazdej okazji i w dodatku ze swoją stopkę to zakrawa na neandertalizm intelektualny a poniewaz jest to grupa dyskusyjna wiec zapragnąłem sie podzielić w tej dyskusji równiez z tobą swoim własnym , subiektywnym zddaniem własnie na twój temat --

Data: 2009-06-14 17:52:09
Autor: dialog
Definicja pozycjonowania, pierwsze miejsca, pierwsze pozycje
g... to ty jestes bo nie wiesz co to jest  wyrażenie opini. Poczytaj konstytucje i nie obrażaj ludzi bo sie spotkamy w sądzie chłopcze.
Nie wypowiadam się na każdej grupie. Jeżeli tak jest udowodnij.
Po trzecie nie mam żadnej stopki cos ci sie miesza może za dużo kawy i jestes nadpobudliwy.

pozdrawiam

Data: 2009-06-14 17:21:41
Autor:
Definicja pozycjonowania, pierwsze miejsca, pierwsze pozycje
dialog <p_bronz@o2.pl> napisał(a):  Poczytaj
konstytucje i nie obrażaj ludzi bo sie spotkamy w sądzie chłopcze.

,,chłopcze "  masz moje dane wiec jazda pajacu do sądu w konstytucji jest napisane ze sądy czynne sa od 6 rano wiec mozesz sobie zająć juz kolejke i wez ,,mje " nie rozśmieszaj pajac jesteś i tyle --

Data: 2009-06-14 17:34:10
Autor:
Definicja pozycjonowania, pierwsze miejsca, pierwsze pozycje

dialog <p_bronz@o2.pl> napisał(a):

 Poczytaj > konstytucje i nie obrażaj ludzi bo sie spotkamy w sądzie chłopcze.

spróbuję ci moze przyblizyc trochę temat jeśli sądzisz ze wszystko co w zyciu napisałem , wszystkie nawet epitety i inwektywy czyli TOTALNIE WSZYSTKO CO NAPISAŁEM     ...BYŁO DO CIEBIE

to oznacza ze jesteś głupszy niz nawet konstytucja przewiduje i jako taki nie mozesz odpowiadac przed tym twoim ,,sondem "

Data: 2009-06-19 12:48:22
Autor: dialog
Definicja pozycjonowania, pierwsze miejsca, pierwsze pozycje
głupszy to ty jestes jeżeli jedyne co w życiu umiesz to obrażać ludzi zajmij sie porządną pracą a nie pisaniem głupot na grupie. Tak to jest jak sie dorwie dziecko do grup dyskusyjnych.

Data: 2009-06-14 10:26:03
Autor: wspolna-flaszka.pl
[...]

amatorstwo, wyglada jak by byla zrobiona przez 10 latka

--
http://sklep.wielobranzowy.eu <<<
Nie bądź frajerem, kupuj w detalu po cenach hurtowych!

Data: 2009-06-14 09:08:28
Autor:
wspolna-flaszka.pl <przemyslaw.rokicki@gazeta.pl> napisał(a):
amatorstwo, wyglada jak by byla zrobiona przez 10 latka

kolego Przemku mniejsza mi o stronę która oceniłes odniosę się jedynie do twojej argumentacji i zastosuję taką samą argumentację a wiec :

a twoja strona to lepsza ?
wygląda jakby wykonał ja oszust a co najmniej naciagacz http://sklep.wielobranzowy.eu/zmywarka-zabudowy-88010-panel-otwarty-60cm-p-
12938.html

http://www.ceneo.pl/1382914

twoje ceny niby ,,hurtowe "  są wyzsze niz innych sklepów detalicznych czy to nie wyglada na naciagactwo ?

nie bierz tego personalnie do siebie posłuzyłes mi tylko jako przykład -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
( a teraz najlepsze - stopka )
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
http://www.grawergift.republika.pl/
0 510 487 594
grawergift@wp.pl
skype : grawergift
nr buta - 43 nr kołnierzyka ...??? tez 43 zainteresowania ?   jazda po brzytwie , turlanie beretu i inne sporty ekstremalne -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

i niech mi ktoś napisze ze spamuje ( a to mi odkrycie )

Data: 2009-06-14 12:09:30
Autor: wspolna-flaszka.pl
[...]

jestes prostak, oceniasz zawartosc strony czy jej wykonanie?
Wykonanie = oscommerce, ja tylko szablon zmienialem

Co do ceny masz w ceneo
od 2855,00 zł do 3358,00 zł
moja cena to 2915,31zł

gdzie masz oszustwo, naciagarstwo ?
U mnie wysylka = 80 zl , nawet jak 50 zmywarek wezmiesz, bierzemy
pierwszy przyklad z ceneo za 2855 ,
Przesyłka - przedpłata - 99,00 zł.

To co zrobiles to pomowienie i juz bys mogl miec proces.

Cena u mnie jest podobna do cen z dolnej granicy ceneo, a roznica jest czesto taka, ze u mnie zawsze dostaniesz produkt i nie zostaniesz oszukany.
Owszem mozesz znalezc taniej ale nigdy ni emasz pewnosci co otrzymasz, ja sie juz tak przejechalem w kilku sklepach miedzy innymi np w sklepie
ulubiony.pl (oglosil upadlosc pozniej) i na allegro

Strona robiona przez wolny rynek jest wizualnie na zenujaco niskim poziomie.

Jak chcesz porownywac to porownaj design wspolna-flaszka.pl z jego strona a zobaczysz o co mi chodzi.

Moj sklep to sklep detaliczny a ceny sa podobne do cen hurtowych, to nie jest hurtowania i nigdzie tak napisane nie jest.

nie bierz tego personalnie do siebie
posłuzyłes mi tylko jako przykład

dobra inaczej zlecilbys wykonanie firmowej strony firmie ktorej firmowa strona tak wyglada:
http://computer-systems.com.pl/
jezeli tak to dlaczego (to samo jezeli nie)

Data: 2009-06-14 11:09:00
Autor:
Definicja pozycjonowania, pierwsze miejsca, pierwsze pozycje
wspolna-flaszka

jakie pomówienie ?????
piszesz ze masz ceny hurtowe ja ci daję link do strony ze CENY DETALICZNE  w sklepach internetowych są TANSZE  włąsnie o te parę  złotych wiec jesli TWOJA CENA HURTOWA JEST WYZSZA ( nawet o parę złotych ) od ceny detalicznej innego sklepu TO CZUJE SIĘ NACIĄGNIĘTY I OSZUKANY piszę o subiektywnym odczuciu chcesz mnie skazać za to ze czuję się oszukany ????
hehehhheheh

ZADEN SĄD NIE SKARZE MNIE ZA MOJE ODCZUCIA  a powaznie mniejsza o twoje ceny dałem ci przykład ( kolejny ) ze jak się chce to kazdmu mozna dokopać i teraz najciekawsze wpisuję ( jak inni ) dowolny tekst , nawet taki który bez dania racji dokopuje innemu , jedynie po to aby mieć mozliwosc wkleic stopkę podono wtedy nie jest to spam ( hheheheh) a jedynie stopka -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
stopka ? (toz to stopa ....siedmiomilowa )
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

http://www.grawergift.republika.pl/
grawergift@wp.pl
skype: grawergift
0 510 487 594

(inne dane w innych stopkach i stopach )
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

ps nie mam nic przeciwko spamowi , pomimo ze nawet w ,,psecklou " wiedzą ze to be śmieszą mnie i bawią jednak pouczenia od ludzi którzy sami spamują czasem wiec pozwalam sobie tez pospamować łot-tak , dla ,,zbytóf"

powiem ci kolego flaszka bardziej chyba mnie interesuje wspolna flaszka niz krytyka jakiesj strony powiedz co ci przeszkadza ze człowiek dał taki post ?
moze uwazał ze to dobra metoda ?

Data: 2009-06-14 13:14:53
Autor: wspolna-flaszka.pl

Użytkownik <laser.print@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h12loc$ogc$1inews.gazeta.pl...
[...]

nie sa a bywaja, a napisalaes o oszustwie.

wiec jesli TWOJA CENA HURTOWA JEST WYZSZA ( nawet o parę złotych ) od ceny
detalicznej innego sklepu
TO CZUJE SIĘ NACIĄGNIĘTY I OSZUKANY

czy napisalem ze wsyzstkie ceny sa wyzsze od cen we wszystkich innych sklepach ?

ZADEN SĄD NIE SKARZE MNIE ZA MOJE ODCZUCIA

oczywiscie, ale za sposob ich publicznego prezentowani ajak najbardziej
zasugerowales ze jestem oszustem.
wpisuję ( jak inni ) dowolny tekst , nawet taki który bez dania racji
dokopuje innemu , jedynie po to aby mieć mozliwosc wkleic stopkę
podono wtedy nie jest to spam ( hheheheh) a jedynie stopka
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
[...]

przecioez ja skomentowalem wyglad strony co ci w tym przeszkadza? A stopke wstawiam w kazdy moj post
a jest ich tysiace bo jestem trollem internetowym (jezlei mam byc szczery).

Data: 2009-06-14 12:13:14
Autor: wspolna-flaszka.pl
Definicja pozycjonowania, pierwsze miejsca, pierwsze pozycje
widze ze usunal ze strony adresy przykladowych wykonanych stron, albo -nie wiedziec czmeu- nie moge ich teraz znalezc, ale wygladaly podobnie

Data: 2009-06-14 12:15:32
Autor: wspolna-flaszka.pl

Użytkownik "wspolna-flaszka.pl" <przemyslaw.rokicki@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h12ifu$c3o$1inews.gazeta.pl...
widze ze usunal ze strony adresy przykladowych wykonanych stron, albo -nie wiedziec czmeu- nie moge ich teraz znalezc, ale wygladaly podobnie

znalazlem, widze ze np dla tej

http://www.hydro-plus.pl/

sami tworzyli design

Data: 2009-06-14 12:57:35
Autor: wspolna-flaszka.pl
Definicja pozycjonowania, pierwsze miejsca, pierwsze pozycje
zrobimy tak, wysle post na grupe ocen nowych stron www, i tu wkleje 'fachową' ocene 'fachowcow'

Data: 2009-06-14 11:12:59
Autor:
Definicja pozycjonowania, pierwsze miejsca, pierwsze pozycje
wspolna-flaszka.pl <przemyslaw.rokicki@gazeta.pl> napisał(a):
zrobimy tak, wysle post na grupe ocen nowych stron www, i tu wkleje 'fachową' ocene 'fachowcow'

nooooo
gites pomysł a ja wysle maila do hurtowni i tez wkleję jakie ceny są naprawdę hurtowe łokej ????
i zobaczymy czy twoje ceny jakoś się mają do cen naprawdę hurtowych tylko co udowodnimy ?

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Data: 2009-06-14 13:15:46
Autor: wspolna-flaszka.pl
[...]

czy ty jestes normalny? zes sie do mnie przyjebal a ja tylko napisalem ze moim zdaniem strona wyglada jakby byla zrobion aprzez gimnazjaliste

Data: 2009-06-14 11:33:36
Autor:
Definicja pozycjonowania, pierwsze miejsca, pierwsze pozycje
wspolna-flaszka.pl <przemyslaw.rokicki@gazeta.pl> napisał(a):
czy ty jestes normalny? zes sie do mnie przyjebal????????????????????

nie wiem co masz namysli ?
co zrobiłem ????

ja tez tylko napisałem ze okreslenie ,,hurtowe " oznacza nieprawde hurtowe nie mogą być drozsze od detalicznych bo to by było albo :

- niepradzwiwe wiec oszukancze - idiotyczne wiec do d.....