Definicja umowy na okres probny

Data: 2009-04-08 16:34:05
Autor: tomjas
Definicja umowy na okres probny
Witam.
Nie bardzo wiedzialem jak zatytulowac posta. Podpisujac umowe o prace
z pracodawca uzgadnialismy, ze zostaje zatrudniony na okres probny
3 miesiace. W umowie o prace mam termin 12.03.2009-10.06.2009. Czy jest
to okres 3-mies czy krotszy? Jak sie liczy poprawnie ilosc miesiecy
w umowie? Jest to o tyle istotne ze zgodnie z KP okres wypowiedzenia
umowy wynosi 1 tydz jesli umowa jest < 3 mies i 2 tyg dla umowy > 3mies.
Z gory dzieki i pozdrawiam.

Data: 2009-04-08 19:30:10
Autor: Cavallino
Użytkownik "tomjas" <tomjas@WYTNIJTOpoczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:slrngtpkfs.2gl.tomjaskrusty.localdomain...
[...]

A co, kłopoty z odejmowaniem?

Data: 2009-04-08 18:18:28
Autor: tomjas
On Wed, 8 Apr 2009 19:30:10 +0200, Cavallino wrote:
[...]

Wrecz przeciwnie. Ale spotkalem sie juz z roznymi "definicjami"
miesiaca w zaleznosci od przepisow. Rozumiem, ze interpretujemy ponizej
3 mies?

Data: 2009-04-08 21:46:48
Autor: Cavallino
[...]

No nie chce wyjść inaczej.

Data: 2009-04-08 21:12:39
Autor: tomjas
On Wed, 8 Apr 2009 21:46:48 +0200, Cavallino wrote:
[...]

No ok:) A kontynuujac temat wypowiedzenia - czy jest jakis sposob, poza
wysylaniem wypowiedzenia za potwiedzeniem odbioru, by zmusic pracodawce
do przyjecia dokumentu? Inaczej mowiac - ide do pracodawcy
z wypowiedzeniem, podaje mu egzemplarz dla niego i dla siebie prosze
o podpis, a on mowi, ze nie podpisze. I co dalej?
Druga rzecz - czy jest jakas roznica kto komu wypowiada umowe, czyli kto
pierwszy ten lepszy?

Data: 2009-04-09 00:00:56
Autor: Cavallino
[...]

Świadków by trzeba mieć.

Druga rzecz - czy jest jakas roznica kto komu wypowiada umowe, czyli kto
pierwszy ten lepszy?

Lepiej jak on pierwszy wypowie.

Data: 2009-04-08 19:30:15
Autor: Jotte
Definicja umowy na okres probny
W wiadomości news:slrngtpkfs.2gl.tomjaskrusty.localdomain tomjas
<tomjas@WYTNIJTOpoczta.onet.pl> pisze:

[...]
IMO krótszy. On to chyba sobie zadatował w tygodniach.
I to jeszcze takich "od środka" liczonych.

--
Jotte

Data: 2009-04-09 08:24:42
Autor: zly
Dnia Wed, 8 Apr 2009 16:34:05 +0000 (UTC), tomjas napisał(a):

Jest to o tyle istotne ze zgodnie z KP okres wypowiedzenia
umowy wynosi 1 tydz jesli umowa jest < 3 mies i 2 tyg dla umowy > 3mies.
Z gory dzieki i pozdrawiam.

Umowa na okres probny moze byc zawarta maksymalnie na trzy miesiace

--
marcin

Definicja umowy na okres probny