Degradacja ŁKS utrzymana

Data: 2009-06-04 13:24:21
Autor: tees
Degradacja ŁKS utrzymana
Komisja Odwoławcza ds. Licencji PZPN po raz drugi odmówiła przyznania ŁKS Łódź licencji na grę w piłkarskiej ekstraklasie w sezonie 2009/2010 - poinformował jej przewodniczący Zbigniew Lewicki.
-- -- -
Czyżby po raz pierwszy ktoś zaczął stosować się do prawa licencyjnego? ;) Ciekawe czy ŁKS będzie jeszcze jakieś odwołania składał - bo w naszej lidze wszystko jest możliwe.

pzdrw
tees

Data: 2009-06-04 10:18:17
Autor: Roberto
Degradacja ŁKS utrzymana
On 4 Cze, 13:24, "tees" <ra2k@_wywal_poczta.onet.pl> wrote:
[...]

Ja myslę, że ŁKS może mieć jeszcze poważniejszy problem. W
uzasadnieniu pisze że:
- Wątpliwości w tym zakresie nie rozwiało wystąpienie w trakcie obrad
Komisji prezesa Klubu ŁKS Łódź SSA, Pana Romana Gałuszki, gdyż nie
było ono poparte żadnymi dokumentami pisanymi ...
http://www.terazpasy.pl/index.php/cr_site/pilka_nozna/aktualnosci/oficjalnie_lks_bez_licencji_cracovia_w_barazach

To mi przypomina sprawę prezesa Łopaty w Cracovii. Zero papierów, brak
faktur itd. a potem się okazało ile pieniędzy wyciągnięto z Cracovii i
jakie klub ma długi. Sprawozdanie zakończone przez kilku młodych
ekonomistów wstrząsneło klubem. Niewiele brakowało, a ogłoszono by
wtedu upadłość. Szkoda ŁKS-u, lubię ten klub ale obawiam się, że może
tam być podobnie. Prezes wtedy podobnie się tłumaczył.

Data: 2009-06-05 00:09:53
Autor: Wiszcz
Degradacja ŁKS utrzymana
Wrzuce Wam, bo to chyba wazne...

Slowa Grzegorza Klejmana, nowego udzialowca ŁKS, ktory bardzo sie staral aby to wszystko poskladac....
Kilka uwag co do licencji...

"W imieniu G.K. chciałbym dodac kilka faktów do dzisiejszych wydarzeń.

PZPN był przychylny wszystkim klubom poza ŁkS-em. Przymknął oko na uchybienia Polonii Bytom (brak wypłat dla zawodników od kilku miesięcy), Odry Wodzisław (dług wobec Mariusz Nosala 1.000.000 zł), Ruchu Chorzów (brak pensji od stycznia i oświadczenie właściciela że nie stać go na prowadzenie drużyny). Twarde prawo obowiązywało dzisiaj tylko wobec ŁKS-u. Na poważne uchybienia innych drużyn PZPN chętnie przymykał oko. Zarzuty wobec ŁkS-u są rozdmuchane, razi zła wola komisji licencyjnej.

Niszczy się klub ze stuletnią tradycją i z osiągnięciami sportowymi w ostatnim sezonie. Ważne są rozgrywki prowadzone przy zielonym stoliku, a nie sportowa walka na murawie piłkarskiej. ŁKS skończył sezon na 7 pozycji.

            Główną przyczyną odmowy licencji według komisji licencyjnej były kłopoty finansowe spólki. Nie zwrócono uwagi na dynamicznie zmieniającą się w naszym klubie sytuację finansową, zmiany właścicielskie, stałą pomoc finansową dla klubu G.K. oraz chęć pomocy ze strony najważniejszych urzędników w mieście.

Boli, że  w wielkiej rodzinie futbolowej nie wszyscy stosują się do zasad fair play. Żywotnie zainteresowani niekorzystnym dla ŁkS-u rozstrzygnięciem profesor Filipiak i p. Burlikowski wywierali wpływ na decyzję PZPN-u. Wystosowali list - paszkwil w najbardziej niekorzystnym dla ŁKS-u momencie, chcąc w niehonorowy sposób zapewnić swoim drużynom utrzymanie miejsca w ekstraklasie. Panowie wycofajcie się ze sportu. Nie rozumiecie jego ducha. Wasze zachowanie to  hańba dla całego środowiska piłkarskiego. W rywalizacji sportowej Wasze kluby znalazły się na miejscach spadkowych. To jest sport! Tutaj powinny przyświecać nam idee czystej rywalizacji i sportowego ducha walki, a nie chęć zysku, mamona i poza sportowe rozgrywki. ŁKS ma honor i w podobnej sytuacji czekałby na rozstrzygnięcie nie angażując się w jego przebieg.

ŁKS wykorzysta wszystkie dostępne środki prawne, aby zmienić krzywdzącą decyzję komicji licencyjnej."

-- -
Niech kibice Craxy sie lepiej w tym temacie nie wypowiadaja. Bo tylko narazaja sie na smiesznosc...

Pozdrawiam,
Wiszcz
www.lksfans.pl

Data: 2009-06-05 05:55:28
Autor: Roberto
Degradacja ŁKS utrzymana
On 5 Cze, 00:09, "Wiszcz" <wojtek...@poczta.onet.pl> wrote:
[...]

O ile mnie pamięć nie myli to tylko zawodnicy ŁKS-u protestowali i
nawet chcieli zbojkotować mecz.

Data: 2009-06-05 19:18:10
Autor: AJK
Degradacja ŁKS utrzymana
05-06-2009  o godz. 14:55 Roberto napisał:

[...]

Wiele razy byłem grzeczny i miły, tłumaczyłem jak chłop kozie na miedzy,
no ale ileż można?

Naprawdę jesteś zbyt głupi, by nauczyć się porządnie cytować czy po
prostu masz grupowiczów głęboko gdzieś i niech sobie przewijają kilometry
cudzego tekstu, bo Tobie nie chciało się ich wyciąć, żeby dopisać jedno
zdanie?

Elementarne zasady netykiety czyli dobrego wychowania i przyzwoitego
zachowania w sieci, do ciężkiego licha!

Gdyby _znowu_ nie chciało Ci się poszukać: "Pilnuj odpowiedniego cytowania listu, na który odpowiadasz. Cytuj tylko
potrzebne fragmenty, a resztę wycinaj. Nigdy nie cytuj sygnaturek
(podpisów)"

--
AJK

Data: 2009-06-06 06:25:22
Autor: Roberto
Degradacja ŁKS utrzymana
Odpiszę Ci w twoim stylu. Odwal się

Data: 2009-06-06 13:38:11
Autor: Przemek Budzyński
Degradacja ŁKS utrzymana
Roberto <calder@vp.pl> napisał(a):
Odpisz=EA Ci w twoim stylu. Odwal si=EA

jakby Ci ktoś zwrócił ostro uwagę za to, żeś wlazł do opery w kufajce i
gumowcach powalanych gnojowicą, też byś tak odpowiedział?

A Twoje podejście do cytowania i netykiety to właśnie takie gumowce.

Data: 2009-06-06 15:52:25
Autor: AJK
Degradacja ŁKS utrzymana
06-06-2009  o godz. 15:38 Przemek Budzyński napisał:

[...]

I żeby raz, dwa, pięć, to bym olał... Ale on to robi non stop, choć mu i
ja, i inni sto razy tłumaczyli, wyjaśniali, prosili. Odporny na dobre
wychowanie i wiedzę wszelaką. --
AJK

Data: 2009-06-06 15:51:46
Autor: AJK
Degradacja ŁKS utrzymana
06-06-2009  o godz. 15:25 Roberto napisał:

Odpiszę Ci w twoim stylu. Odwal się

O, jak swojsko... Zupełnie jakbym był na Kałuży - zero zrozumienia i
tylko chamskie podskakiwanie. Zaśpiewaj jeszcze WSTK i napluj na podłogę,
co se będziesz żałował.
 A cytowania się naucz. Bo to naprawdę nie jest trudne. --
AJK

Data: 2009-06-05 12:45:43
Autor: Mamak z Galicji
Degradacja ŁKS utrzymana
Wiszcz pisze:

-- -
Niech kibice Craxy sie lepiej w tym temacie nie wypowiadaja. Bo tylko narazaja sie na smiesznosc...

Kibice czego?

A'propos... pozdrowienia dla Twoich działaczy. Fachowcy.....

Mamak z Galicji

Data: 2009-06-04 11:43:10
Autor: Przemek Budzyński
Degradacja ŁKS utrzymana
tees <ra2k@_wywal_poczta.onet.pl> napisał(a):
Komisja Odwoławcza ds. Licencji PZPN po raz drugi odmówiła przyznania ŁKS Łódź licencji na grę w piłkarskiej ekstraklasie w sezonie 2009/2010 - poinformował jej przewodniczący Zbigniew Lewicki.

były piłkarz Cracovii, notabene. Zastanawiam się, czy kiedykowliek dożyję, że
w Polsce będzie respektowana zasada "żona Cezara".
-- -- -
Czyżby po raz pierwszy ktoś zaczął stosować się do prawa licencyjnego? ;)

jakby stosowano się do tego prawa, trzeba by ligę rozwiązać.

Data: 2009-06-04 13:50:12
Autor: AJK
Degradacja ŁKS utrzymana
04-06-2009  o godz. 13:43 Przemek Budzyński napisał:

[...]

Poważnie??

--
AJK (ze szczęką gotową opaść bardzo nisko)

Data: 2009-06-04 13:52:02
Autor: tees
Degradacja ŁKS utrzymana

Użytkownik "AJK" <to-co-w-podpisie@post.pl> napisał w wiadomości news:ceqkj69a9qng$.dlgajk.cija...

były piłkarz Cracovii, notabene.

Poważnie??

Szef komisji odwoławczej grał kiedyś w Cracovii. Starzy koledzy po blisko 50 latach odnowili kontakty.

- Z góry mówię, że nie udzielam wywiadów. Lewicki, słucham - tak wczoraj zaczynał (i zarazem kończył) rozmowę człowiek, który ostatnio jest na ustach całej piłkarskiej Polski. Zbigniew Lewicki, przewodniczący komisji odwoławczej ds. licencji, która ma dziś w samo południe podjąć kluczową dla przyszłości Cracovii i ŁKS Łódź decyzję, odbierał jednak telefony nie tylko od dziennikarzy. Dzwonili do niego też starzy koledzy z... "Pasów".

więcej w http://www.polskatimes.pl/gazetakrakowska/sport/126018,dzwonili-i-apelowali-zbyszek-ratuj-pasy,id,t.html

Trzeba czytać inne gazety - nie tylko GW ;)

pzdrw
tees

Data: 2009-06-04 10:06:00
Autor: Roberto
Degradacja ŁKS utrzymana
 - Ale za rozmiękczanie nieprzejednanego szefa Komisji Odwoławczej
zabrał się Mirosław Wróblewski, jego dobry przyjaciel, który
szczęśliwym trafem jest prezesem Stowarzyszenia ŁKS. Wczoraj wybrał
się do Warszawy i podobno przez kilka godzin przekonywał Lewickiego,
że ŁKS powinien grać w ekstraklasie.

- Dziwię się niektórym ludziom, że wcześniej nie poprosili Mirka, by
dotrzeć do szefa komisji odwoławczej. Pewnie dziś nie byłoby takich
problemów. Czasem w ważnych sprawach animozje trzeba odkładać na bok -
powiedział nam człowiek blisko związany z ŁKS, proszący jednak o
anonimowość. Szefowie ŁKS przekonują, że robią wszystko, by otrzymać
licencję na grę w ekstraklasie.

Przegląd sportowy

http://www.terazpasy.pl/index.php/cr_site/teraz_prasa/przeglad_sportowy/ps_prosba_o_telefon_do_przyjaciela

Data: 2009-06-04 19:08:35
Autor: bodyn
Degradacja ŁKS utrzymana
Roberto pisze:

http://www.terazpasy.pl/index.php/cr_site/teraz_prasa/przeglad_sportowy/ps_prosba_o_telefon_do_przyjaciela
No to zabiegali na marne. Jak to byly pilkarz Cracovi szans nie mieli.
A pisza w Teraz Pasy o tym ze Lewicki to byly pilkarz Cracovi??

Data: 2009-06-04 14:01:09
Autor: AJK
Degradacja ŁKS utrzymana
04-06-2009  o godz. 13:52 tees napisał:

były piłkarz Cracovii, notabene.

Poważnie??

Szef komisji odwoławczej grał kiedyś w Cracovii. Starzy koledzy po blisko 50 latach odnowili kontakty.

No to jeśli prezes ŁKS ma jaja, dobrego prawnika i choć ciut rozumnego
PR-owca - może się dziać. Bogiem a prawdą, powinno się dziać, bo to za
poważna sprawa i za duże pieniądze, żeby takie smrody były. Rany, wybrażam sobie, jak Filipiak histeryzowałby w sytuacji, gdyby o
licencji miał decydować były zawodnik ŁKS-u. Spisekknucieknowanie!!
Idwatysiącebezkozerypińcet milionów odszkodowania! Ojczyznę mordują!
Ratujcie, Niemcy mnie biją!!

więcej w http://www.polskatimes.pl/gazetakrakowska/sport/126018,dzwonili-i-apelowali-zbyszek-ratuj-pasy,id,t.html

Trzeba czytać inne gazety - nie tylko GW ;)

Haha.

--
AJK (ja nie mam czasu na czytanie, ja muszę pisać. Nie w GW :-))

Data: 2009-06-04 13:33:36
Autor: W
Degradacja ŁKS utrzymana
Na goraco...
Wyczytalem przed chwila cos o czym nie wiedzialem...

cytuje: "GRatulujemy piłkarzowi Cracovii panu Lewickiemu obiektywnej decyzji.... "

A zatem stalo sie, nie ma nas. 7 miejsce w lidze i spadek przy zielonym stoliku :) :) :)

W momencie gdy sytuacja jest w klubie najlepsza od ladnych paru lat :)

Chce mi sie juz tylko smiac ;)

Za kilka dni kolejne decyzje komisyi w sprawie pewnych degradacji za korupcje ;) "Ciekawe" co postanowia....

Pozdrawiam,
Wiszcz
www.lksfans.pl

ŁKS Łódź - klub pierwszoligowy ;)

Data: 2009-06-04 13:41:48
Autor: bodyn
Degradacja ŁKS utrzymana
W pisze:
[...]

To jak wyscie dostawali licencje wczesniej jak terz jest najlepsza?

Data: 2009-06-04 11:44:15
Autor: Przemek Budzyński
Degradacja ŁKS utrzymana
bodyn <bodyn@wytnij.to.o2.pl> napisał(a):
To jak wyscie dostawali licencje wczesniej jak terz jest najlepsza?

a przysłowie o psie i kiju znasz?

Data: 2009-06-04 10:02:34
Autor: Roberto
Degradacja ŁKS utrzymana
On 4 Cze, 13:44, "Przemek Budzyński" <bat_oczir.SKA...@gazeta.pl>
wrote:
bodyn <bo...@wytnij.to.o2.pl> napisał(a):

> To jak wyscie dostawali licencje wczesniej jak terz jest najlepsza?

a przysłowie o psie i kiju znasz?

Nie mam nic przecowko ŁKS-owi i cięzko mi się wypowiadać bo jestem
stroną bardziej zadowoloną ale gdzie ty przeczytałeś że większość
klubów ma kłopoty z płaceniem ZUS itd??? Ile można utrzymywac taką
amatorkę? Ze sportowej strony zawodnicy ŁKS byli lepsi, ale ta
piłkarska amatorka nie może wiecznie trwać. U nas i tak tzw. poziom
przyznawania licencji jest dość niski. A może cofniemy się do lat 30-
tych i wtedy do pracy po meczu???

Data: 2009-06-04 19:14:01
Autor: castrol
Degradacja ŁKS utrzymana
Roberto pisze:

Ze sportowej strony zawodnicy ŁKS byli lepsi, ale ta
piłkarska amatorka nie może wiecznie trwać.

I Ty mowisz o jakiejs amatorce? Przypomniec Ci kto podrabial podpisy, aby tylko nie placic komus kasy?

Jacek Kustra

Data: 2009-06-04 20:03:52
Autor: Przemek Budzyński
Degradacja ŁKS utrzymana
Roberto <calder@vp.pl> napisał(a):
Nie mam nic przecowko =A3KS-owi i ci=EAzko mi si=EA wypowiada=E6 bo jestem
stron=B1 bardziej zadowolon=B1 ale gdzie ty przeczyta=B3e=B6 =BFe wi=EAkszo=
=B6=E6
klub=F3w ma k=B3opoty z p=B3aceniem ZUS itd???

gdzie? W prasie. Tylko w tym sezonie z płaceniem zawodnikom i nie tylko
kłopoty miały: Arka, Polonia Bytom, Ruch Chorzów. Kłopoty ze stadionem miał
Piast Gliwice. Etc, etc.....

amatork=EA? Ze sportowej strony zawodnicy =A3KS byli lepsi, ale ta
pi=B3karska amatorka nie mo=BFe wiecznie trwa=E6.

słusznie. Ale w takim razem ograniczmy ligę do 6-8 drużyn. Jak profesjonalizm,
to porfesjonalizm...

Data: 2009-06-04 13:15:56
Autor: Roberto
Degradacja ŁKS utrzymana
On 4 Cze, 22:03, "Przemek Budzyński" <bat_oczir.SKA...@gazeta.pl>
wrote:
Roberto <cal...@vp.pl> napisał(a):

> [...]

> pi=B3karska amatorka nie mo=BFe wiecznie trwa=E6.

słusznie. Ale w takim razem ograniczmy ligę do 6-8 drużyn. Jak profesjonalizm,

Ale wszystko załatwiono. Tak czy inaczej sądzisz, że wiecznie trzeba
się na to godzić? Zmniejszyć ligę?? W takim kraju jak Polska ma być
6-8 zespołów??? Wydaje mi się, że nie jest to dobre rozwiązanie. Ale
kto wie. Tylko, że wtedy zespoły powinny grać ze sobą po kilka razy..

Data: 2009-06-05 14:14:08
Autor: Przemek Budzyński
Degradacja ŁKS utrzymana
Roberto <calder@vp.pl> napisał(a):
Ale wszystko za=B3atwiono.

nie. Np. Ruch ma nadal około 70 tys długów wobec graczy.

 Zmniejszy=E6 lig=EA?? W takim kraju jak Polska ma by=
=E6
6-8 zespo=B3=F3w???

zdecyduj się, mój drogi. Albo chcesz mieć zawodostwo, albo selektywnie
stosowaną półprofesjonalność.

Data: 2009-06-06 06:28:11
Autor: Roberto
Degradacja ŁKS utrzymana
no ok. Chodzi mi bardziej o to, że w tak wiekim kraju 8 zespołów to
mało. A może poprzez konsekwentne stosowanie się do przepisów można
wywalczyć pewne zmiany?

Data: 2009-06-06 13:39:00
Autor: Przemek Budzyński
Degradacja ŁKS utrzymana
Roberto <calder@vp.pl> napisał(a):
no ok. Chodzi mi bardziej o to, =BFe w tak wiekim kraju 8 zespo=B3=F3w to
ma=B3o. A mo=BFe poprzez konsekwentne stosowanie si=EA do przepis=F3w mo=BF=
na
wywalczy=E6 pewne zmiany?

sam napisałeś "konsekwentne". A właśnie Ci pokazałem na przykładach, że ten
przymiotnik jest fałszywy.

Data: 2009-06-06 15:46:50
Autor: Mane
Degradacja ŁKS utrzymana
Roberto pisze:
no ok. Chodzi mi bardziej o to, że w tak wiekim kraju 8 zespołów to
mało. A może poprzez konsekwentne stosowanie się do przepisów można
wywalczyć pewne zmiany?

Patrzac na umiejetnosci zawodnikow to 8 jest w sam raz, w Indiach chyba nie gra 100 druzyn.

Data: 2009-06-04 18:15:42
Autor: bodyn
Degradacja ŁKS utrzymana
Przemek Budzyński pisze:
bodyn <bodyn@wytnij.to.o2.pl> napisał(a):
To jak wyscie dostawali licencje wczesniej jak terz jest najlepsza?

a przysłowie o psie i kiju znasz?

czyli ze wtedy popelnili bledy?

Data: 2009-06-04 13:47:14
Autor: AJK
Degradacja ŁKS utrzymana
04-06-2009  o godz. 13:24 tees napisał:

Komisja Odwoławcza ds. Licencji PZPN po raz drugi odmówiła przyznania ŁKS Łódź licencji na grę w piłkarskiej ekstraklasie w sezonie 2009/2010 - poinformował jej przewodniczący Zbigniew Lewicki.

Jak powiedziałby w takiej sytuacji klasyk:
"Dzień, w którym umarł sport."

Chociaż nie... dzisiaj akurat by chyba jednak tego nie powiedział ;-)

--
AJK (Message-ID: <f7l9ua$ivb$1@srv.cyf-kr.edu.pl>)

Data: 2009-06-04 14:32:39
Autor: Mane
Degradacja ŁKS utrzymana
Wreszcie ktos powiedzial NIE dla bylejakosci.

Data: 2009-06-04 14:57:40
Autor: Mamak z Galicji
Degradacja ŁKS utrzymana
Czy można powiedzieć, że Cracovia awansowała do ekstraklasy? Przed dwoma godzinami była jeszcze klubem 1-ligowym...

Myślę, że to początek jaj. W ekstraklasie zagra zwycięzca barażu i... ŁKS który za miesiąc-dwa znów otrzyma prawo do gry na mocy decyzji _jakiegoś_tam_sądu_

Mamak z Galicji

Data: 2009-06-04 10:07:01
Autor: Roberto
Degradacja ŁKS utrzymana
On 4 Cze, 14:57, Mamak z Galicji <mamakzgalicji@[SPAM_DUPA]wp.pl>
wrote:
[...]

Jest to możliwe bo w naszym kraju można się odwołać nawet od Boga..

Data: 2009-06-04 15:12:58
Autor: ISS
Degradacja ŁKS utrzymana
Myślę, że to początek jaj. W ekstraklasie zagra zwycięzca barażu i... ŁKS który za miesiąc-dwa znów otrzyma prawo do gry na mocy decyzji _jakiegoś_tam_sądu_

=====

nie czepialbym sie tej decyzji, gdyby nie podejrzany fakt, ze Pan Lewicki jest "zbyt spokrewniony" z Cracovią, jaja sa zatem na 2 fronty, z jednej - przyklask przeciwnikow bylejakosci na wieczne odwolywanie sie zagrozonych utrata licencji klubow od udowodnionego im wczesniej galimatiasu, z drugiej kwestia Cracovii i podejrzen o probe uratowania jej tylka kosztem innego klubu.

ISS

Data: 2009-06-04 10:07:48
Autor: Roberto
Degradacja ŁKS utrzymana

====>
[...]

Ta decyzja zapadła przed tym jak wszystko było jasne

Data: 2009-06-04 15:20:41
Autor: Mamak z Galicji
Degradacja ŁKS utrzymana
ISS pisze:

[...]

Jeśli się nie mylę, to decyzja nie jest podejmowana jednogłośnie, a w głosowaniu. Może poznamy jego wynik.
ŁKS nie otrzymał licencji gdy nie była znana końcowa tabela. Mogło to pomóc każdemu innemu klubowi.
Chętnie poznam innych członków komisji. Jak sądzę, każdy z nich związany jest z jakimś klubem.

Mamak z Galicji

Data: 2009-06-05 13:58:16
Autor: Smok Eustachy
Degradacja ŁKS utrzymana
Dnia Thu, 04 Jun 2009 15:20:41 +0200, Mamak z Galicji napisał(a):

ISS pisze:

[...]

Myślałeś o "jednoosobowo"?

 MoĹźe poznamy jego wynik. ŁKS nie otrzymał licencji gdy nie
była znana końcowa tabela. Mogło to pomóc każdemu innemu klubowi.
Chętnie poznam innych członków komisji. Jak sądzę, każdy z nich związany
jest z jakimś klubem.

Wykrakałem kurde balans. Ale wtopa.

Data: 2009-06-04 15:17:11
Autor: AJK
Degradacja ŁKS utrzymana
04-06-2009  o godz. 14:57 Mamak z Galicji napisał:

[...]

Myślę, że nie masz się czego bać, albowiem:

a) nie po to Cracovia głosowała na prezesa Grzegorza, żeby ją prezes
Grzegorz wydymał;
b) nie po to chciała oddać swój zjazdowy głos Cackowi z Widzewa, również
zamierzającemu głosować na prezesa Grzegorza, żeby teraz PZPN robił
dobrze łódzkiej konkurencji;
c) nie po to prezes Filipiak robił z siebie publicznie histerycznego
pieniacza i procesami groził, żeby skończyło się na niczym; c) w zarządzie PZPN siedzi Majewski, który w razie czego zgadnijmy na
czyją korzyć będzie wywierał lobbowanie?
d) o idealnie ustawionym decyzyjnie byłym graczu Cracovii już na grupie
mówiono;
e) Cracovia trafi w barażach na Znicz Pruszków, który już pokazał, że
awansu boi się jak święcownej wody albo jak Hutnik Kraków przy Gwardii
Warszawa, więc chętnie skorzysta z okazji;
f) w razie czego zastosuje się manewr "na Szczakowiankę" i rywal zagra
drugim składem, a pierwszy od nowego sezonu zagra w "Pasach" i to kto
wie, czy nie z trenerem włącznie.

Normalnie napisałbym o wartości sportowej Cracovii i ewentualnych
"barażystów" (jednoznacznie pokazującej, kto ma większe szanse), ale
ostatnio argumenty sportowe do"Pasów" nie przemawiają, więc starałem się
dostosować do spiskowej teorii dziejów Prezesa W Futerku :-)

I nie, nie przewiduję, że moje dowcipasy mają szansę realizacji. Są pewne
granice absurdu. Znaczy, chyba są...

--
AJK

Degradacja ŁKS utrzymana