Degradacja ŁKS utrzymana

Data: 2009-06-04 13:33:36
Autor: W
Degradacja ŁKS utrzymana
Na goraco...
Wyczytalem przed chwila cos o czym nie wiedzialem...

cytuje: "GRatulujemy piłkarzowi Cracovii panu Lewickiemu obiektywnej decyzji.... "

A zatem stalo sie, nie ma nas. 7 miejsce w lidze i spadek przy zielonym stoliku :) :) :)

W momencie gdy sytuacja jest w klubie najlepsza od ladnych paru lat :)

Chce mi sie juz tylko smiac ;)

Za kilka dni kolejne decyzje komisyi w sprawie pewnych degradacji za korupcje ;) "Ciekawe" co postanowia....

Pozdrawiam,
Wiszcz
www.lksfans.pl

ŁKS Łódź - klub pierwszoligowy ;)

"tees" <ra2k@_wywal_poczta.onet.pl> wrote in message news:h08at6$qqo$1news.onet.pl...
Komisja Odwoławcza ds. Licencji PZPN po raz drugi odmówiła przyznania ŁKS Łódź licencji na grę w piłkarskiej ekstraklasie w sezonie 2009/2010 - poinformował jej przewodniczący Zbigniew Lewicki.
-- -- -
Czyżby po raz pierwszy ktoś zaczął stosować się do prawa licencyjnego? ;) Ciekawe czy ŁKS będzie jeszcze jakieś odwołania składał - bo w naszej lidze wszystko jest możliwe.

pzdrw
tees

Data: 2009-06-04 13:41:48
Autor: bodyn
Degradacja ŁKS utrzymana
W pisze:
[...]

To jak wyscie dostawali licencje wczesniej jak terz jest najlepsza?

Data: 2009-06-04 11:44:15
Autor: Przemek Budzyński
Degradacja ŁKS utrzymana
bodyn <bodyn@wytnij.to.o2.pl> napisał(a):
To jak wyscie dostawali licencje wczesniej jak terz jest najlepsza?

a przysłowie o psie i kiju znasz?

Data: 2009-06-04 10:02:34
Autor: Roberto
Degradacja ŁKS utrzymana
On 4 Cze, 13:44, "Przemek Budzyński" <bat_oczir.SKA...@gazeta.pl>
wrote:
bodyn <bo...@wytnij.to.o2.pl> napisał(a):

> To jak wyscie dostawali licencje wczesniej jak terz jest najlepsza?

a przysłowie o psie i kiju znasz?

Nie mam nic przecowko ŁKS-owi i cięzko mi się wypowiadać bo jestem
stroną bardziej zadowoloną ale gdzie ty przeczytałeś że większość
klubów ma kłopoty z płaceniem ZUS itd??? Ile można utrzymywac taką
amatorkę? Ze sportowej strony zawodnicy ŁKS byli lepsi, ale ta
piłkarska amatorka nie może wiecznie trwać. U nas i tak tzw. poziom
przyznawania licencji jest dość niski. A może cofniemy się do lat 30-
tych i wtedy do pracy po meczu???

Data: 2009-06-04 19:14:01
Autor: castrol
Degradacja ŁKS utrzymana
Roberto pisze:

Ze sportowej strony zawodnicy ŁKS byli lepsi, ale ta
piłkarska amatorka nie może wiecznie trwać.

I Ty mowisz o jakiejs amatorce? Przypomniec Ci kto podrabial podpisy, aby tylko nie placic komus kasy?

Jacek Kustra

Data: 2009-06-04 20:03:52
Autor: Przemek Budzyński
Degradacja ŁKS utrzymana
Roberto <calder@vp.pl> napisał(a):
Nie mam nic przecowko =A3KS-owi i ci=EAzko mi si=EA wypowiada=E6 bo jestem
stron=B1 bardziej zadowolon=B1 ale gdzie ty przeczyta=B3e=B6 =BFe wi=EAkszo=
=B6=E6
klub=F3w ma k=B3opoty z p=B3aceniem ZUS itd???

gdzie? W prasie. Tylko w tym sezonie z płaceniem zawodnikom i nie tylko
kłopoty miały: Arka, Polonia Bytom, Ruch Chorzów. Kłopoty ze stadionem miał
Piast Gliwice. Etc, etc.....

amatork=EA? Ze sportowej strony zawodnicy =A3KS byli lepsi, ale ta
pi=B3karska amatorka nie mo=BFe wiecznie trwa=E6.

słusznie. Ale w takim razem ograniczmy ligę do 6-8 drużyn. Jak profesjonalizm,
to porfesjonalizm...

Data: 2009-06-04 13:15:56
Autor: Roberto
Degradacja ŁKS utrzymana
On 4 Cze, 22:03, "Przemek Budzyński" <bat_oczir.SKA...@gazeta.pl>
wrote:
Roberto <cal...@vp.pl> napisał(a):

> [...]

> pi=B3karska amatorka nie mo=BFe wiecznie trwa=E6.

słusznie. Ale w takim razem ograniczmy ligę do 6-8 drużyn. Jak profesjonalizm,

Ale wszystko załatwiono. Tak czy inaczej sądzisz, że wiecznie trzeba
się na to godzić? Zmniejszyć ligę?? W takim kraju jak Polska ma być
6-8 zespołów??? Wydaje mi się, że nie jest to dobre rozwiązanie. Ale
kto wie. Tylko, że wtedy zespoły powinny grać ze sobą po kilka razy..

Data: 2009-06-05 14:14:08
Autor: Przemek Budzyński
Degradacja ŁKS utrzymana
Roberto <calder@vp.pl> napisał(a):
Ale wszystko za=B3atwiono.

nie. Np. Ruch ma nadal około 70 tys długów wobec graczy.

 Zmniejszy=E6 lig=EA?? W takim kraju jak Polska ma by=
=E6
6-8 zespo=B3=F3w???

zdecyduj się, mój drogi. Albo chcesz mieć zawodostwo, albo selektywnie
stosowaną półprofesjonalność.

Data: 2009-06-06 06:28:11
Autor: Roberto
Degradacja ŁKS utrzymana
no ok. Chodzi mi bardziej o to, że w tak wiekim kraju 8 zespołów to
mało. A może poprzez konsekwentne stosowanie się do przepisów można
wywalczyć pewne zmiany?

Data: 2009-06-06 13:39:00
Autor: Przemek Budzyński
Degradacja ŁKS utrzymana
Roberto <calder@vp.pl> napisał(a):
no ok. Chodzi mi bardziej o to, =BFe w tak wiekim kraju 8 zespo=B3=F3w to
ma=B3o. A mo=BFe poprzez konsekwentne stosowanie si=EA do przepis=F3w mo=BF=
na
wywalczy=E6 pewne zmiany?

sam napisałeś "konsekwentne". A właśnie Ci pokazałem na przykładach, że ten
przymiotnik jest fałszywy.

Data: 2009-06-06 15:46:50
Autor: Mane
Degradacja ŁKS utrzymana
Roberto pisze:
no ok. Chodzi mi bardziej o to, że w tak wiekim kraju 8 zespołów to
mało. A może poprzez konsekwentne stosowanie się do przepisów można
wywalczyć pewne zmiany?

Patrzac na umiejetnosci zawodnikow to 8 jest w sam raz, w Indiach chyba nie gra 100 druzyn.

Data: 2009-06-04 18:15:42
Autor: bodyn
Degradacja ŁKS utrzymana
Przemek Budzyński pisze:
bodyn <bodyn@wytnij.to.o2.pl> napisał(a):
To jak wyscie dostawali licencje wczesniej jak terz jest najlepsza?

a przysłowie o psie i kiju znasz?

czyli ze wtedy popelnili bledy?

Degradacja ŁKS utrzymana