Degradacja nieboszczyków

Data: 2018-02-20 12:11:50
Autor: Ciemny Lud - \(c\) J. Kurski - TVPiS
Degradacja nieboszczyków
http://wyborcza.pl/7,75398,23041149,projekt-ustawy-odbierajacej-stopnie-generalskie-jaruzelskiemu.html

"Dworczyk: Projekt ustawy odbierającej stopnie generalskie Jaruzelskiemu i Kiszczakowi w ciągu kilku tygodni."

Ależ się przejmą! ;-)

Tylko co na to KK i KP?

http://natemat.pl/104339,gen-jaruzelski-wyspowiadal-sie-przed-smiercia-a-jego-pogrzeb-bedzie-mial-charakter-panstwowy-i-katolicki

http://www.polsatnews.pl/wiadomosc/2015-11-07/tak-wygladal-pogrzeb-kiszczaka-general-spoczal-na-prawoslawnym-cmentarzu/

Przyklepali generałów wodą święconą, a teraz muszą ich odkopać by wężyki z lampasów im zedrzeć! Czy to po chrześcijańsku?

CL

Data: 2018-02-20 15:26:29
Autor: silvio balconetti
Degradacja nieboszczyków
Am 20.02.2018 um 12:11 schrieb Ciemny Lud - (c)  J. Kurski - TVPiS:
[...]

Na innych lamach glosze od lat potrzebe wznowienia dobrej katolickiej tradycji. Pod koniec IX wieku odbyl sie tzw. trupi synod, na ktorym zmarlego papieza Formozusa ubrano w szaty pontyfikalne, posadzono na tronie, osadzono, obcielo palce i wrzucono do Tybru. Inicjatora procesu papieza Stefana VI pozniej uduszono, a Formozusa pochowano. ;-) Pozniej byl znowu sadzony, wrzucony do rzeki, znowu ratowany i chowany. No i byly radosne czasy pornokracji w Rzymie! :-) Panie rzadzily papiezami i kardynalami, syn papieza oddziedziczyl tron po ojcu itd. itd. :-)

Mogliby tez PRL-owskich nieboszczykow rowniez ekshumowac, ubrac w mundury, osadzic i pozbawic insygniow oraz orderow. ;-)
--
saluto
SB dr angelologii apokryficznej

Data: 2018-02-20 23:20:58
Autor: Polwyk
Degradacja nieboszczyków niePiSkomuny.
Użytkownik "silvio balconetti" <silvio@invalid.invalid> napisał w wiadomości news:ff2pgmFqetgU1mid.individual.net...

Mogliby tez PRL-owskich nieboszczykow rowniez ekshumowac, ubrac w mundury, osadzic i pozbawic insygniow oraz orderow. ;-)
-- saluto
SB

Ale czy od tego wzrośnie liczba PiSdziaków ?
Chociaż na wszelki wypadek PiSdziaki już trenują ekshumacje.

Data: 2018-02-20 15:40:49
Autor: A. Filip
Degradacja nieboszczyków [Jaruzelski,Kiszczak,...]
"Ciemny Lud - (c)  J. Kurski - TVPiS" <ciemny.lud.kupi@to.kod> pisze:
[...]

Widać dopiero po śmierci są wrogami których PiS zdoła "pokonać".

Ja nie mam nic przeciw temu by im stopnie generalskie odebrać tyle że
"jak" robi fundamentalną różnice.  "Zemsta (dopiero) na zmarłych" ustawą
uchwaloną w zwykłym trybie to dla mnie dowód ciężkiego skundlenia obyczajów.
Jaruzelski i Kiszczak _jako zmarli_ nie są aż tak ważni by dla nich
ostro obniżać standardy _na przyszłość_ .

--
A. Filip

Data: 2018-02-20 17:49:32
Autor: Ciemny Lud - \(c\) J. Kurski - TVPiS
Użytkownik "A. Filip" <anfi@pseudonim.pl> napisał w wiadomości news:anfi+b395n3sdwf-i2k2@wp.eu...
[...]

Gdyby "zdołał" to by nie odstawiał cyrku.

[...]

No patchpan, tym razem zgadzam się z tobą. To skundlenie PiS, nie obyczajów.

Jaruzelski i Kiszczak _jako zmarli_ nie są aż tak ważni by dla nich
ostro obniżać standardy _na przyszłość_ .

Zauważ, że obaj generałowie zostali pochowani na cmentarzu wg obrządku chrześcijańskiego. PiS-owcy głoszą swoją katolicką prawdę całemu światu, a "skundlili" się przeciwko swojej religii. Faryzeusze!

CL

Data: 2018-02-20 18:13:27
Autor: A. Filip
[...]
[...]
[...]

A stopnie generalskie to Jaruzelskiemu i Kiszczakowi katolicki biskup polowy nadał?

--
A. Filip

Data: 2018-02-21 11:19:18
Autor: Zenek Kapelinder
Degradacja nieboszczyków [Jaruzelski,Kiszczak,...]
Nie jestes az tak atrakcyjny zeby cie pizdziak rznac.

Data: 2018-02-22 00:57:44
Autor: stevep
W dniu .02.2018 o 20:19 Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> pisze:

Nie jestes az tak atrakcyjny zeby cie pizdziak rznac.
A fuj, uwaga pedał.

--
stevep

Data: 2018-02-21 21:04:57
Autor: A. Filip
[...]

Ilu jest Niemców katolików?  Sporo.  Mamy Niemców tylko za to kochać?  Nigdy.
Katolików jest aż tylu że "różnice interesów" są bardziej oczywiste
(mniej skrywane w oficjalnych ściemach) niż dla "mniej licznych" wyznań.

To że Jaruzelski miał biskupa na pogrzebie dla mnie jest sprawą
drugorzędną w kwestii powodów dla którego nawet jemu odebranie stopnia
wojskowego _bardzo pośmiertnie_ powinno być procedurą bardzo nadzwyczajną.
To nie powinno być czymś do czego _zwykła_ ustawa wystarczy.
Jaruzelski już dość dawno nie żyje, wielkie obniżanie standardów "na Jaruzelskiego"
ma go długo przeżyć?  Potrzeba jest niewystarczająca (jak dla mnie).

--
A. Filip
| Jeśli złodziej będzie się bał, to nie ukradnie winogron.  | (Przysłowie albańskie)

Degradacja nieboszczyków