Degradacja p. Wojty?y ?.

Data: 2011-02-10 12:18:38
Autor: WW
Degradacja p. Wojty?y ?.
Witam

Jak to jest ?.

Za życia był "ojcem świętym".

Za jakiś czas zostanie "świętym".

Czy "święty" to niżej czy wyżej niż "ojciec święty" ?.

Pozdrawiam
  WW
Tylko pod tym krzyżem, tylko pod tym znakiem
Polska będzie wiochą a Polak burakiem.

Data: 2011-02-10 12:35:35
Autor: Polok Prawdziwy
Degradacja p. Wojty?y ?.
Am Thu, 10 Feb 2011 12:18:38 +0100 schrieb WW:

[...]

Bo zazycio, jak porem benkartuw spłodził, to łocywistałocywistość ich
łociecem był.

Ajak świntym ostoł, to łocywistałocywistość, benkarty TRUJCOPSENOJśWINTSO
spłodziła i łon jus łociecem być psestoł...

Cheba teroski ciem łoświetliło...?

Data: 2011-02-10 12:43:28
Autor: MH
Degradacja p. Wojty?y ?.
Polok Prawdziwy <Baca_nowocesny@patryjot.pl> napisał(a):
[...]

==================

No tego zek Kumie niewiedzioł !!!  Znacysiem Łociec Świnty tez uzondzoł
Bumga-Bumga ?!

MH

Data: 2011-02-10 13:13:39
Autor: u2
Degradacja p. Wojty?y ?.
W dniu 2011-02-10 12:35, Polok Prawdziwy pisze:
Bo zazycio, jak porem benkartuw spłodził, to łocywistałocywistość ich
łociecem był.

Z kozą spłodziłeś ? To pewnie centaury wyszły :)

Data: 2011-02-11 11:14:27
Autor: Antenka
Degradacja p. Wojty?y ?.
On 10 Lut, 13:13, u2 <u...@o2.pl> wrote:

Z koz sp odzi e ? To pewnie centaury wysz y :)<

No baca_fałszywy spłodził z kozą mutanta.

Antenka :-)

Data: 2011-02-10 13:36:05
Autor: lord_donald
Degradacja p. Wojty??y ?.
W dniu 10.02.2011 12:18, WW pisze:
[...]

Tylko pod tym krzyĹźem, tylko pod tym znakiem
Polska będzie wiochą a Polak burakiem.

Bożyszcze tępoty, dojna krowa korporacji Watykan, obelga dla wiary i chrześcijaństwa. Tak można w skrócie określić to co robi katolicka korporacja i tych wszystkich jej samozwańczych świętych.

Data: 2011-02-10 18:23:12
Autor: =heÂŽsk=
Degradacja p. Wojty?y ?.
On Thu, 10 Feb 2011 12:18:38 +0100, WW <wuwu0@vp.pl> wrote:

Witam

Jak to jest ?.
Za życia był "ojcem świętym".
Za jakiś czas zostanie "świętym".
Czy "święty" to niżej czy wyżej niż "ojciec święty" ?.

 to tak jak z toba. kiedys byles komunista i dzis nim jestes.
 kiedy zegar wybije dla ciebie bedziesz bylym komunista.  co bedzie wyzej, a co wyzej? komunista czy byly komunista?
 zauwaz, ze taki np. lenin jest wiecznie zywy...

Data: 2011-02-11 18:41:51
Autor: WW
Degradacja p. Wojty??y ?.
W dniu 2011-02-10 18:23, =heÂŽsk= pisze:
[...]

Ciekawe, skąd taki wniosek ?.
Nie każdy, kto nie doznaje orgazmu na widok Wojtyły jest komunistą.

Data: 2011-02-11 19:56:54
Autor: jadrys
Degradacja p. Wojty??y ?.
W dniu 2011-02-11 18:41, WW pisze:

 WW
Tylko pod tym krzyĹźem, tylko pod tym znakiem
Polska będzie wiochą a Polak burakiem.

Bzdura, ten Hemingway jednak był durniem. Myślący człowiek nie może poprzestać na ateiźmioe bo to tylko świadczy że jest niemyślący. Człowiek myślący do kończ zycia poszukuje prawdy a nie spoczywa na laurach ateizmu.

PS. Czy Wy, cytujący czyjeś myśli, - rozumiecie chociaż co miał na myśli autor?

Data: 2011-02-11 11:17:32
Autor: Antenka
Degradacja p. Wojty?y ?.
On 11 Lut, 19:56, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
> [...]

laurach ateizmu.

PS. Czy Wy, cytujący czyjeś myśli, - rozumiecie chociaż co miał na myśli

Jadrysku, dobrze mu odpowiedziałeś! Brawo! Idziesz ścieżką filozofia

Data: 2011-02-11 20:26:53
Autor: jadrys
Degradacja p. Wojty?y ?.
W dniu 2011-02-11 20:17, Antenka pisze:
[...]

E tam, :-[ Ale dziękuje za pochwałę:-) Zobaczyć ją napisaną przez Ciebie to prawdziwy zaszczyt=-O

--
jadryś  :-*

Data: 2011-02-11 12:28:00
Autor: Antenka
Degradacja p. Wojty?y ?.
On 11 Lut, 20:26, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:

> Jadrysku, dobrze mu odpowiedziałeś! Brawo! Idziesz ścieżką filozofia

E tam, :-[ Ale dziękuje za pochwałę:-) Zobaczyć ją napisaną przez Ciebie
> [...]

Miało być : "Idziesz ścieżką filozofa". Rączka mi się omsknęła  i
poleciało na psp. ;- / Zaraz mnie zaczną krytykować, że jestem
analfabetką  ;-((

Antenka :-*

Data: 2011-02-11 22:39:42
Autor: jadrys
Degradacja p. Wojty?y ?.
W dniu 2011-02-11 21:28, Antenka pisze:

[...]

Bo nie mają Cie za co krytykować to czepiają się głupstw. :-)

Data: 2011-02-12 09:40:36
Autor: [heÂŽsk]
Degradacja p. Wojty?y ?.
On Fri, 11 Feb 2011 18:41:51 +0100, WW <wuwu0@vp.pl> wrote:

>   to tak jak z toba. kiedys byles komunista[...]
Ciekawe, skąd taki wniosek ?.
Nie każdy, kto nie doznaje orgazmu na widok Wojtyły jest komunistą.

 alez oczywiscie. mam na mysli poglady nie czlowieka.

 ernest byl pijaczyna, dziwkarzem i wg owczesnych standardow
 nieodpowiedzialnym wariatem, ktoremu mozg zzeraly prochy.
 kazdy myslacy czlowiek jest czlowiekiem bez wzgledu na to
 czy wojtyla byl dla niego papiezem czy urzednikiem pana B.

Data: 2011-02-12 10:49:43
Autor: Stultus
Degradacja p. Wojty?y ?.
W dniu 2011-02-10 12:18, WW pisze:
Witam

Jak to jest ?.

Za życia był "ojcem świętym".

Za jakiś czas zostanie "świętym".

Czy "święty" to niżej czy wyżej niż "ojciec święty" ?.

Znajomość języka się kłania. Każdy Papież nazywany jest świętym ze względu na funkcję papiestwa w KRK. Ojciec >Święty< ze względu na świętość urzędu Papieskiego jako następcy Piotra, w Kościele Św, który jest święty ze względu na swojego mocodawcę Jezusa Chrystusa.

Natomiast Św. Jan Paweł II (w przyszłości) oznaczać będzie jego własną godność, podniesioną do rangi świętego (kanonizacja) w KRK.

S.

Data: 2011-02-12 15:28:07
Autor: WW
Degradacja p. Wojty??y ?.
W dniu 2011-02-12 10:49, Stultus pisze:

[...]

  "Nikogo na Ziemi nie nazywajcie waszym ojcem -jeden jest ojciec wasz, ten w niebie. Wy nie pozwalajcie się nazywać nauczycielami, poniewaĹź jeden jest wasz nauczyciel, a wy wszyscy braćmi jesteście. Nie chciejcie teĹź, aby was nazywano mistrzami, bo jeden jest Wasz mistrz – Chrystus (Mt 23)"

Nawet nie znasz instrukcji własnego zabobonu

  "Nie dyskutuj z debilem, ściągnie cię do swego poziomu i zabije doświadczeniem".

Data: 2011-02-12 16:05:45
Autor: Stultus
Degradacja p. Wojty??y ?.
W dniu 2011-02-12 15:28, WW pisze:

"Nie dyskutuj z debilem, ściągnie cię do swego poziomu i zabije
doświadczeniem".

Fakt, dzięki za przypomnienie tej mądrej maksymy... jednak nie zamierzałem z Tobą dyskutować, nie ma o czym, proste pytanie, prosta odpowiedz.

S.

Degradacja p. Wojty?y ?.