Degradacja p. Wojty?y ?.

Data: 2011-02-10 18:23:12
Autor: =heÂŽsk=
Degradacja p. Wojty?y ?.
On Thu, 10 Feb 2011 12:18:38 +0100, WW <wuwu0@vp.pl> wrote:

Witam

Jak to jest ?.
Za życia był "ojcem świętym".
Za jakiś czas zostanie "świętym".
Czy "święty" to niżej czy wyżej niż "ojciec święty" ?.

 to tak jak z toba. kiedys byles komunista i dzis nim jestes.
 kiedy zegar wybije dla ciebie bedziesz bylym komunista.  co bedzie wyzej, a co wyzej? komunista czy byly komunista?
 zauwaz, ze taki np. lenin jest wiecznie zywy...

Data: 2011-02-11 18:41:51
Autor: WW
Degradacja p. Wojty??y ?.
W dniu 2011-02-10 18:23, =heÂŽsk= pisze:
[...]

Ciekawe, skąd taki wniosek ?.
Nie każdy, kto nie doznaje orgazmu na widok Wojtyły jest komunistą.

  WW
Tylko pod tym krzyĹźem, tylko pod tym znakiem
Polska będzie wiochą a Polak burakiem.

Data: 2011-02-11 19:56:54
Autor: jadrys
Degradacja p. Wojty??y ?.
W dniu 2011-02-11 18:41, WW pisze:

 WW
Tylko pod tym krzyĹźem, tylko pod tym znakiem
Polska będzie wiochą a Polak burakiem.

Bzdura, ten Hemingway jednak był durniem. Myślący człowiek nie może poprzestać na ateiźmioe bo to tylko świadczy że jest niemyślący. Człowiek myślący do kończ zycia poszukuje prawdy a nie spoczywa na laurach ateizmu.

PS. Czy Wy, cytujący czyjeś myśli, - rozumiecie chociaż co miał na myśli autor?

Data: 2011-02-11 11:17:32
Autor: Antenka
Degradacja p. Wojty?y ?.
On 11 Lut, 19:56, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
> [...]

laurach ateizmu.

PS. Czy Wy, cytujący czyjeś myśli, - rozumiecie chociaż co miał na myśli

Jadrysku, dobrze mu odpowiedziałeś! Brawo! Idziesz ścieżką filozofia

Data: 2011-02-11 20:26:53
Autor: jadrys
Degradacja p. Wojty?y ?.
W dniu 2011-02-11 20:17, Antenka pisze:
[...]

E tam, :-[ Ale dziękuje za pochwałę:-) Zobaczyć ją napisaną przez Ciebie to prawdziwy zaszczyt=-O

--
jadryś  :-*

Data: 2011-02-11 12:28:00
Autor: Antenka
Degradacja p. Wojty?y ?.
On 11 Lut, 20:26, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:

> Jadrysku, dobrze mu odpowiedziałeś! Brawo! Idziesz ścieżką filozofia

E tam, :-[ Ale dziękuje za pochwałę:-) Zobaczyć ją napisaną przez Ciebie
> [...]

Miało być : "Idziesz ścieżką filozofa". Rączka mi się omsknęła  i
poleciało na psp. ;- / Zaraz mnie zaczną krytykować, że jestem
analfabetką  ;-((

Antenka :-*

Data: 2011-02-11 22:39:42
Autor: jadrys
Degradacja p. Wojty?y ?.
W dniu 2011-02-11 21:28, Antenka pisze:

[...]

Bo nie mają Cie za co krytykować to czepiają się głupstw. :-)

Data: 2011-02-12 09:40:36
Autor: [heÂŽsk]
Degradacja p. Wojty?y ?.
On Fri, 11 Feb 2011 18:41:51 +0100, WW <wuwu0@vp.pl> wrote:

>   to tak jak z toba. kiedys byles komunista[...]
Ciekawe, skąd taki wniosek ?.
Nie każdy, kto nie doznaje orgazmu na widok Wojtyły jest komunistą.

 alez oczywiscie. mam na mysli poglady nie czlowieka.

 ernest byl pijaczyna, dziwkarzem i wg owczesnych standardow
 nieodpowiedzialnym wariatem, ktoremu mozg zzeraly prochy.
 kazdy myslacy czlowiek jest czlowiekiem bez wzgledu na to
 czy wojtyla byl dla niego papiezem czy urzednikiem pana B.

Degradacja p. Wojty?y ?.