Degrengolada polskiego futbolu

Data: 2010-10-24 01:30:14
Autor: Jaksa
Degrengolada polskiego futbolu

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości
Rozmarzyłem się nocką że gdyby w naszym kraju oddać eksperymentalnie
ster władzy jakimś kompetentnym miłośnikom piłki kopanej to być może
pozycja Polski w rankingu FIFA byłaby mniej żałosna niż obecnie (69,
tuz za potęgą futbolową o nazwie Benin). Wygrzebałem na stronie FIFA
dane statystyczne naszej reprezentacji kopanej i smętnie wpatrywałem
się w ten Benin, gdy nagle moją uwagę przykuł wykres w prawym górnym
rogu strony
http://www.fifa.com/associations/association=pol/ranking/gender=m/index.html
Wynika z niego niedwuznacznie że  była owszem ostatnimi laty pozycja
polskiej reprezentacji nie najlepsza, bo oscylująca ok miejsca 23 na
świecie  aż tu nagle w roku 2007 SRUUUU!!, zjazd w dół niczym dupą po
nieheblowanej desce aż właśnie za ten z nr 68 Benin nieszczęsny.
Katastrofa wstyd i żenada.
W dodatku za nic nie mogę przypomnieć jakaż to klęska straszliwa
nawiedziła nasz kraj w nieszczęsnym roku 2007. Czy  jakaś wojna była
wtedy w Polsce, klęska żywiołowa, pomór  albo epidemia? Pomóżcie
grupowicze zidentyfikować przyczynę tak nagłej i kompromitującej
obsuwy naszego futbolu. Jej rozmiar poza owym Beninem oddaje jeszcze
tylko fakt że mistrzem kraju została ku mojemu przerażeniu drużyna
z.... ehm.... zresztą nieważne, chyba ten Benin wcale nie jest aż tak
bardzo zły.
J-23
-- --

Moze to dobrze ze Tusk nie zna i nie interesuje sie gospodarka.

Bo gdyby mu wyszlo tak jak z futbolem, to dzis Polacy jezdzili
by za chlebem do Zimbabwe.

Jaksa

Degrengolada polskiego futbolu