Deja vu... zmiana rozmiaru czcionki na ekranie pod Androidem

Data: 2012-10-28 13:24:35
Autor: Pszemol
Deja vu... zmiana rozmiaru czcionki na ekranie pod Androidem
Tak szukam sobie właśnie czegoś w starych archiwach usenetu
w innym temacie i natknąłem się na coś takiego fajnego:

Temat: "htc desire HD", 21 Kwietnia 2011

Maciej 'AbrahaM' Piotrowski wrote:
> [...]

Pszemol wrote:
Z ciekawości zapytam tylko - co to takiego to zrootowanie
i jak się to robi? Czy jest ono opisane w instrukcji użytkowania? :-)
Pytam tylko z ciekawości bo sam mam telefon, który umożliwia
łatwą i przyjemną zmianę czcionki w jednym logicznym miejscu
razem ze wszystkimi innymi ustawieniami: Settings :-)

atm wrote:
Ale nie mozesz wtedy blysnac w towarzystwie,
ze sobie zrootowales telefon... ;]

https://groups.google.com/forum/?hl=en&fromgroups#!topic/pl.misc.telefonia.gsm/ReSFQna9fl4

I w tym kontekście zapytam, czy Android dalej jest tak zajebisty
że aby zwiększyć czcionkę na ekranie trzeba go rootować ? :-)
Czy coś się zmieniło w tym temacie przez ostatnie 18 miesięcy?

I potem dziwić się, że ludzie są zwyczajnie zadowoleni z używania iOS
na iPhone - wszystko jest tam takie "normalne", bez rootowania :-)

Data: 2012-10-29 14:40:25
Autor: K
W dniu 28.10.2012 19:24, Pszemol pisze:

I potem dziwić się, że ludzie są zwyczajnie zadowoleni z używania iOS
na iPhone - wszystko jest tam takie "normalne", bez rootowania :-)

tu sie musze zgodzic, w iphone "rootowanie" odbywa sie dopiero w klubie dla gejow.

Deja vu... zmiana rozmiaru czcionki na ekranie pod Androidem