Dejcie ch³opy jakomsik poradem !!!

Data: 2012-01-01 20:04:08
Autor: MH
Dejcie ch³opy jakomsik poradem !!!
Ze samego ranka musem wielgie bizmesy jutro wycyniaæ...  A we³bie mi hucy ze
hoho !!  Podejcie jakiego¶ momdrego psepisa na miksturem , kiera postawi mniem
nanogi..

MH

Data: 2012-01-01 21:59:28
Autor: Canucki
Dejcie ch³opy jakomsik poradem !!!
 MH <logiznam@NOSPAM.gazeta.pl> napisa³(a):
[...]

Everybody is happy with Vino Viagro

http://www.flickr.com/photos/mirkoshanghai/2392049450/in/photostream/

Zawiera: panax pieciolistny, wode cynamonowa, trzmieline, kardamon, szparag pilonus, syrop, wu kar pee (o, "pee" - to cos dla ciebie), sum thoy, chuen kung, tung kwi, brazowy cukier, sock thee, par che i czerwone daktyle

a smakuje jak szczyny kota zmieszane z karbidowka i terpentyna.

Cena za butelke 350ml - tylko $0.25

Smacznego, duzo zdrowia i szybkiej karetki pogotowia.

Krzysztof Canucki

Data: 2012-01-01 22:17:07
Autor: MH
Dejcie ch³opy jakomsik poradem !!!
 Canucki <canucki.SKASUJ@gazeta.pl> napisa³(a):
 MH <logiznam@NOSPAM.gazeta.pl> napisa³(a): > Ze samego ranka musem wielgie bizmesy jutro wycyniaæ...  A we³bie mi hucy ze
> [...]

a smakuje jak szczyny kota zmieszane z karbidowka i terpentyna.

=======

Sk±d wiesz ??!!

MH

Data: 2012-01-02 03:13:29
Autor: Canucki
Dejcie ch³opy jakomsik poradem !!!
 MH <logiznam.SKASUJ@gazeta.pl> napisa³(a):
> a smakuje jak szczyny kota zmieszane z karbidowka i terpentyna.
> =======

Sk±d wiesz ??!!

MH
 Miejscowi mowili a ja im wierze. Przywiozlem sobie butelke tego specjalu,
i trzymam w barku jako pamiatke. Dlatego moglem podac sklad. No i jeszcze "voltage": 25%

Krzysztof Canucki

Data: 2012-01-02 03:14:14
Autor: Canucki

Data: 2012-01-01 22:37:21
Autor: MH
> [...]

Zawiera: panax pieciolistny, wode cynamonowa, trzmieline, kardamon, szparag pilonus, syrop, wu kar pee (o, "pee" - to cos dla ciebie), sum thoy, chuen kung, tung kwi, brazowy cukier, sock thee, par che i czerwone daktyle

================

Hah !!!  U Womdusia my s ksziemdzem po wielgim molestowaniu zakomnic ze
¦wiemtej GÓRY cosik takowego próbowa³y...  DOBRE !!!  Zakomnice ³okrutnie siem
po tym rozkrenci³y !!!

MH

Data: 2012-01-01 22:37:38
Autor: MH

Data: 2012-01-01 22:38:03
Autor: MH

Data: 2012-01-01 22:08:06
Autor: raff
Dejcie ch³opy jakomsik poradem !!!
On Sun, 1 Jan 2012 20:04:08 +0000 (UTC), " MH"
<logiznam@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:

[...]

Woda brzozowa. Ale musisz obalic do dna.

R.

Data: 2012-01-01 22:15:36
Autor: MH
Dejcie ch³opy jakomsik poradem !!!
raff <patagonia13@gazeta.pl> napisa³(a):
> [...]

>nanogi..
>
>MH

Woda brzozowa. Ale musisz obalic do dna.

Eeeee tam... Wodem drewnianom zek po³kno³ zaroski popsebudzeniu !!

MH

--

Dejcie ch³opy jakomsik poradem !!!