"Dekalog samorządowca" PiS. Gwarantem zasad będzie J. Kaczyński.

Data: 2010-11-02 18:11:00
Autor: Jarek nie obronił kżyża
"Dekalog samorządowca" PiS. Gwarantem zasad będzie J. Kaczyński.
Prezes PiS Jarosław Kaczyński przedstawi w czwartek "dekalog samorządowca" - zbiór zasad, którymi kierować się będą samorządowcy partii - powiedział rzecznik sztabu wyborczego PiS Jacek Sasin.

W czwartek rano w Warszawie Jarosław Kaczyński ma spotkać się z dziennikarzami, by rozmawiać o szczegółach programu samorządowego. Sasin zapowiedział, że podczas spotkania przedstawiony zostanie także zestaw zasad, które będą obowiązywały samorządowców Prawa i Sprawiedliwości.

- Nazwaliśmy to roboczo "dekalogiem samorządowca". Są to takie główne zasady, których samorządowcy PiS zobowiążą się przestrzegać. Chcemy, by prezes był tą główną osobą, która będzie gwarantowała w imieniu Prawa i Sprawiedliwości przestrzeganie tych zasad - podkreślił rzecznik sztabu wyborczego.

W czwartek wieczorem prezes PiS ma się spotkać z działaczami partii w Wołominie (woj. mazowieckie). W sobotę i niedzielę Kaczyński weźmie udział w konwencjach w Łodzi i w Lublinie.

Rzecznik sztabu wyborczego PiS poinformował także, że w przyszłym tygodniu zainaugurowana zostanie "akademia samorządowa", która - jak tłumaczył - ma być miejscem szkolenia kadr do samorządu terytorialnego. - Start "akademii samorządowej" nastąpi z udziałem m.in. prof. Jadwigi Staniszkis, innych ekspertów oraz z udziałem prezesa Jarosława Kaczyńskiego w przyszłym tygodniu, z tego, co pamiętam, 12 listopada - powiedział.

Według rzecznika sztabu PiS obecnie brakuje miejsc, w których przyszli samorządowcy mogliby się kształcić.

Sasin zapowiedział, że w przyszłym tygodniu - w ramach kampanii wyborczej przed wyznaczonymi na 21 listopada wyborami samorządowymi - prezes PiS ma zaplanowane spotkania w kraju. - W przyszłym tygodniu głównie będzie się ta kampania toczyła w terenie. (...) Prezes będzie bardzo dużo jeździł, praktycznie codziennie będzie gdzieś w kraju - zaznaczył.

Jak powiedział, szef PiS ma w przyszłym tygodniu odwiedzić m.in. Podkarpacie - Przemyśl, Stalową Wolę i Łańcut; Mazowsze - Siedlce, Ostrołękę. Kaczyński będzie także na Podlasiu - w Białej Podlaskiej oraz w Małopolsce - m.in. w Krakowie, gdzie przewidywana jest duża konwencja partii.

Także Krzysztof Jurgiel (PiS) zaznaczył, że kampania w ciągu najbliższych dwóch tygodni obejmie spotkania w kilkudziesięciu miastach, podczas których rozdawane będą materiały wyborcze partii. Jak zaznaczył Jurgiel, kończy się etap przygotowywania materiałów wyborczych PiS, ulotek i plakatów.

- Na koniec kampanii mamy niespodziankę, ale o niej nie będę mówił, coś nietypowego, do tej pory nie było tego w żadnej kampanii samorządowej - podkreślił Jurgiel.

http://wybory.onet.pl/samorzadowe-2010/aktualnosci/dekalog-samorzadowca-pis-gwarantem-zasad-bedzie-j-,1,3764771,aktualnosc.html

Najbardziej rozbawiło mnie to zdanie:

"Chcemy, by prezes był tą główną osobą, która będzie gwarantowała w imieniu Prawa i Sprawiedliwości przestrzeganie tych zasad - podkreślił rzecznik sztabu wyborczego."

Pierwszy kłamca RP ma byc gwarantem przestrzegania zasad! Dobre sobie, a kto będzie gwarantem, że gwarant Kaczyński bdzie na psychotropach? Kto zagwarantuje, że kłamca nie powie później, że żartował? Kto zagwarantuje, że kłamca mówiąc coś miał na myśli to, a nie tamto, et cetera. To co może zagwarantowac kłamca Kaczyński, można przeczytac w moim sigu!

Przemysław Warzywny

--

"Partia )PiS), która swoich przeciwników politycznych prześwietla do drugiego pokolenia wstecz, wystawiła w wyborach samorządowych kandydatów w przeszłości współpracujących z organami bezpieczeństwa PRL."

Data: 2010-11-02 18:24:14
Autor: u2
W dniu 2010-11-02 18:11, Jarek nie obronił kżyża pisze:
[...]

Wykupiłeś już ubezpieczenie na swoje życie ? :)

Data: 2010-11-02 19:33:23
Autor: cytryna
> [...]
> zagwarantuje, że kłamca mówiąc coś miał na myśli to, a nie tamto, et
> cetera. To co może zagwarantowac kłamca Kaczyński, można przeczytac w

**************************************

Zaczął Kałecki uroczyście festiwal kłamstwa na tle polityki miłości. Krytyka
prezesa jest równoznaczna z wychwalaniem pod niebiosa morderców, aferzystów,
hazardzistów, cudaków, obiecywaczy, zaciemniaczy oraz wszelkiej innej hołoty
z podwórka. Tylko tak dalej, niebiosa są cierpliwe, niestety tylko do czasu.

Data: 2010-11-02 21:55:38
Autor: Jarek nie obronił kżyża
"Dekalog samorządowca" PiS. Gwarantem zasad będzie J. Kaczyński.
Użytkownik "gówniana cytryna" <cytryna4@poczta.onet.eu> napisał

Zaczął Kałecki uroczyście festiwal kłamstwa na tle polityki miłości. Krytyka
prezesa jest równoznaczna z wychwalaniem pod niebiosa morderców, aferzystów,
hazardzistów, cudaków, obiecywaczy, zaciemniaczy

Krytyka Kaczyńskiego jest równoznaczna z uświadomieniem społeczeństwu, żeby nie dali się nabrac psycholowi żądnemu władzy.

 oraz wszelkiej innej hołoty
z podwórka.

Ten twój przygłup sam się chwalił, że toczył na podwórku wojnę na kamienie.

Przemysław Warzywny

Data: 2010-11-02 21:57:39
Autor: u2
Nigdy więcej kałeckiego !

Data: 2010-11-02 18:28:53
Autor: Marek Czaplicki
Jarek nie obronił kżyża wrote:

Prezes PiS Jarosław Kaczyński przedstawi w czwartek "dekalog samorządowca"
- zbiór zasad, którymi kierować się będą samorządowcy partii - powiedział
rzecznik sztabu wyborczego PiS Jacek Sasin.
nie należy się czepiać. przecież to wybrani samorządowcy mają przestrzegać
zasad, a nie prezes. prezes jest zaś taki że "szafa gra". :-)
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-11-02 18:31:32
Autor: u2
[...]

Jaka szafa ? Masz na myśli "Szafę pełną trupów" ?

Data: 2010-11-02 18:34:27
Autor: Marek Czaplicki
u2 wrote:
Jaka szafa ? Masz na myśli "Szafę pełną trupów" ?
nie mów, że nie znasz tego powiedzenia. "szafa gra" i wszystko w
porządku. :-)
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-11-02 18:35:43
Autor: u2
u2 wrote:
Jaka szafa ? Masz na myśli "Szafę pełną trupów" ?
nie mów, że nie znasz tego powiedzenia. "szafa gra" i wszystko w
porządku. :-)

Ale co dla ciebie to powiedzenie oznacza ?

Data: 2010-11-02 18:37:34
Autor: Marek Czaplicki
Marek Czaplicki wrote:

u2 wrote:
Jaka szafa ? Masz na myśli "Szafę pełną trupów" ?
nie mów, że nie znasz tego powiedzenia. "szafa gra" i wszystko w
porządku. :-)
po prostu uważam prezesa za najwspanialszego samorządowca wszechczasów. on
rządzi się tylko sam sobą i to wystarcza. :-)
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-11-02 18:32:56
Autor: Jarek nie obronił kżyża
"Dekalog samorządowca" PiS. Gwarantem zasad będzie J. Kaczyński.

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał

nie należy się czepiać. przecież to wybrani samorządowcy mają przestrzegać
zasad, a nie prezes. prezes jest zaś taki że "szafa gra". :-)

Tak, ale to "grająca szafa" ma byc gwarantem ;-)

Przemysław Warzywny

Data: 2010-11-02 18:34:20
Autor: u2
W dniu 2010-11-02 18:32, Jarek nie obronił kżyża pisze:
nie należy się czepiać. przecież to wybrani samorządowcy mają
przestrzegać
zasad, a nie prezes. prezes jest zaś taki że "szafa gra". :-)

Tak, ale to "grająca szafa" ma byc gwarantem

To twój ubezpieczyciel na twoje życie ? :)

Data: 2010-11-02 18:36:01
Autor: Marek Czaplicki
"Dekalog samorządowca" PiS. Gwarantem zasad będzie J. Kaczyński.
Jarek nie obronił kżyża wrote:
Tak, ale to "grająca szafa" ma byc gwarantem ;-)
gwarancja obejmuje zazwyczaj jakiś okres czasu, po którym szlag trafia
wszystko. więc prezes udziela gwarancji do czasu wyborów, a
potem....... :-)
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-11-02 18:38:08
Autor: u2
[...]

Nie ciebie się pytałem, ale skoro uważasz się za kałeckiego to nie mam
więcej pytań do koprofaga takiego jak ty :)

Data: 2010-11-02 18:44:46
Autor: Marek Czaplicki
u2 wrote:
Nie ciebie się pytałem, ale skoro uważasz się za kałeckiego to nie mam
więcej pytań do koprofaga takiego jak ty :)
pomerdałos?
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-11-02 18:49:35
Autor: u2
u2 wrote:
Nie ciebie się pytałem, ale skoro uważasz się za kałeckiego to nie mam
więcej pytań do koprofaga takiego jak ty :)
pomerdałos?

Nie każdy jest tobie podobny.

Data: 2010-11-02 18:57:56
Autor: Marek Czaplicki
u2 wrote:
Nie każdy jest tobie podobny.
przepatrz uważnie łatki i wtedy wyrokuj. :-)
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-11-02 18:59:11
Autor: u2
u2 wrote:
Nie każdy jest tobie podobny.
przepatrz uważnie łatki i wtedy wyrokuj. :-)

Sądzisz innych po sobie, Czapajew.

Data: 2010-11-02 19:47:15
Autor:
"Dekalog samorządowca" PiS. Gwarantem zasad będzie J. Kaczyński.
On Tue, 2 Nov 2010 18:11:00 +0100, Jarek nie obronił kżyża <Brońmy RP
przed pisem@..pl> wrote:

Prezes PiS Jarosław Kaczyński przedstawi w czwartek "dekalog samorządowca" - zbiór zasad, którymi kierować się będą samorządowcy partii - powiedział rzecznik sztabu wyborczego PiS Jacek Sasin.

"Dołącz do 5 866 osób, które podpisały się pod deklaracją".

www.deklaracjalodzka.pl stan na 02.XI.2010  godz. 19:45. Tlumy wala by podpisac deklaracje.

kolejna odezwa prezesa do naiwnych.

"Dekalog samorządowca" PiS. Gwarantem zasad będzie J. Kaczyński.