Deklaracja PiS na rzecz osób niepełnosprawnych

Data: 2010-11-17 17:00:44
Autor: Marek Czaplicki
Deklaracja PiS na rzecz osób niepełnosprawnych
,-- -- [  ]
| Kandydaci Prawa i Sprawiedliwości do samorządów terytorialnych wszystkich szczebli
zobowiązują się do wspierania inicjatyw na rzecz środowiska osób niepełnosprawnych
| W imieniu Kandydatów Jarosław Kaczyński Prezes Prawa i Sprawiedliwości
`-- --
http://www.pis.org.pl/article.php?id=18028
rządzący przed wyborami przypominają sobie o różnych grupach wyborczych. niemniej,
słuszna inicjatywa.
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-11-17 17:07:17
Autor: {heÂŽsk}
Deklaracja PiS na rzecz osób niepełnosprawnych
On Wed, 17 Nov 2010 17:00:44 +0100, Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl>
wrote:

,-- -- [  ]
> [...]
http://www.pis.org.pl/article.php?id=18028
rządzący przed wyborami przypominają sobie o różnych grupach wyborczych. niemniej,

 czy tak jak deklaracja lodzka ktora podpisalo ZALEDWIE 6 tys ?
 a moze to cos w rodzaju oredzia do przyjaciol moskali albo  odezwa do postprl-owskich niedobitkow? nie wierze w szczerosc
 ani jednego slowa prezesa. to klaka wyborcza, nic wiecej.

Data: 2010-11-17 18:04:04
Autor: Marek Czaplicki
{he?sk} pisze w środa, 17 listopada 2010 17:07, na grupie pl.soc.polityka:
[...]

szczerość u polityka to jak lód na Saharze, u każdego polityka. dobrze jest jednak,
że ktoś głośno mówi o potrzebach ludzi trochę mniej sprawnych. mi w tej deklaracji
brakuje jeszcze jednego ,-- -- [  ]
| Kandydaci Prawa i Sprawiedliwości do samorządów zobowiązują się do wszechstronnej
współpracy ze stowarzyszeniami skupiającymi osoby niepełnosprawne i organizacjami
pozarządowymi działającymi na Ich rzecz.
`-- --
 http://www.pis.org.pl/article.php?id=18028
mowa jest tylko o kandydatach do samorządów. tak jakby dla posłów, senatorów i
zwykłych członków PiS sprawa współpracy z organizacjami pozarządowymi nie istniała.
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-11-17 18:45:27
Autor: Azor jest pedałem
Deklaracja PiS na rzecz osób niepełnosprawnych

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał

| Kandydaci Prawa i Sprawiedliwości do samorządów terytorialnych wszystkich szczebli
zobowiązują się do wspierania inicjatyw na rzecz środowiska osób niepełnosprawnych

Egoiści, myślą tylko o sobie.

Przemysław Warzywny

--

Dupowaty Hitler już się potknął w swoim nieudolnym marszu do władzy,
 o Joannę Kluzik-Rostowską i chłopkę Elżbietę Jakubiak.

Deklaracja PiS na rzecz osób niepełnosprawnych