Deklaracja VAT 7

Data: 2016-09-21 13:17:19
Autor: Bolko
Deklaracja VAT 7
Witam
Z reguły to robi żona ale nie może.
Muszę wypełnić deklarację VAT 7 za kolejny kwartał.
Tylko że nie mam poprzedniach, jak na złość nie mogę znaleść.
Można to skądś elektronicznie wyciągnąć?
W US nie chcę się pokazywać.

Data: 2016-09-21 22:19:45
Autor: Budzik
Deklaracja VAT 7
Użytkownik Bolko suryga@gmail.com ...

[...]

A zona nie wysyła przez e-deklaracje?

Data: 2016-09-22 05:54:29
Autor: jureq
Deklaracja VAT 7
On Wed, 21 Sep 2016 13:17:19 -0700, Bolko wrote:

[...]

A możesz trochę podkręcić jasność wypowiedzi?
Szukasz druku czy nie wiesz jak wypełnić bo masz jakieś przeniesienia z
poprzedniego miesiąca?

Druk jest tutaj:

http://www.finanse.mf.gov.pl/documents/766655/4836276/VAT-7%2817%29.pdf

Data: 2016-09-23 02:34:11
Autor: Bolko
Deklaracja VAT 7
W dniu czwartek, 22 września 2016 07:54:30 UTC+2 użytkownik jureq napisał:
> [...]

A możesz trochę podkręcić jasność wypowiedzi?
Szukasz druku czy nie wiesz jak wypełnić bo masz jakieś przeniesienia z

Mam zrobić 3 kwartał.
A nie mam w kompie 2 kwartału. I nie wiem co wpisać za poprzedni.

Data: 2016-09-24 17:36:34
Autor: WAM
Deklaracja VAT 7
On Fri, 23 Sep 2016 02:34:11 -0700 (PDT), Bolko <suryga@gmail.com>
wrote:

> [...]

poprzedniego miesiąca?

Mam zrobić 3 kwartał.
A nie mam w kompie 2 kwartału. I nie wiem co wpisać za poprzedni.
W deklaracji wpisuje się dane pochodzące z rejestru vat, może w
rejestrze znajdziesz co było wpisane? Masz na to jeszcze miesiąc,
deklaracje vat za III kwartał składa się do 25.10

WAM
--
www.nawakacje.pl ?
pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl

Data: 2016-09-22 15:11:01
Autor: J.F.
Deklaracja VAT 7
Użytkownik "Bolko"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:e695d289-7259-4b60-b8b3-483799a2214e@googlegroups.com...
[...]

Najwazniejsze - wyslac w terminie.
Potem mozna korygowac, jesli cos z poprzedniej bylo potrzebne.

J.

Deklaracja VAT 7