Deklaracja Wiary Lekarzy - posmiejmy sie !!

Data: 2017-06-25 18:04:01
Autor: prezydent San Escobar
Deklaracja Wiary Lekarzy - posmiejmy sie !!
A tu taki kwiatek :)

Moja Mama jest emerytowanym lekarzem. Właśnie dostała "DEKLARACJĘ WIARY lekarzy
katolickich i studentów medycyny w przedmiocie płciowości i płodności
ludzkiej". Jest pediatrą a do tego przez wiele lat zajmowała się seksuologią
młodzieży. Deklaracji nie podpisała, ale mi ją przekazała do poczytania.
Czytam, czytam i oczom nie wierzę. Tak bardzo nie wierzę, że aż postanowiłem
zacytować. Postąpię jak WPROST - będę cytować kawałkami, nie dając Wam spokoju
:)
Oto pierwszy fragment Deklaracji Wiary. Najpierw preambuła:
"Nam - lekarzom - powierzono strzec życie ludzkie od jego początku..."
A teraz kolejne punkty:
"1. WIERZĘ w jednego Boga, Pana Wszechświata, który stworzył mężczyznę i
niewiastę na obraz swój.
2. UZNAJĘ, iż ciało ludzkie i życie, będąc darem Boga, jest święte i
nietykalne:
- ciało podlega prawom natury, ale naturę stworzyl Stwórca,
- moment poczęcia człowieka i zejścia z tego świata zależy WYŁĄCZNIE od decyzji
Boga.
Jeżeli decyzję taką podejmuje człowiek, to gwałci nie tylko podstawowe
przykazania Dekalogu, popełniając czyny takie jak aborcja, antykoncepcja,
sztuczne zapłodnienie, eutanazja, ale poprzez zapłodnienie in vitro odrzuca
samego Stwórcę."
Na razie starczy. Odpocznijcie. Zastanówcie się: co myślicie, czujecie na ten
temat?

Wkrótce następny odcinek Deklaracji Wiary Lekarzy Katolickich.

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-06-26 16:23:44
Autor: kors4r
W dniu 25.06.2017 o 18:04, prezydent San Escobar pisze:

Na razie starczy. Odpocznijcie. Zastanówcie się: co myślicie, czujecie na ten
temat?

Jak dla mnie nic nadzwyczajnego. Zgodne z tym, w co wierzą chrześcijanie, w tym katolicy.

Dla ateistów pewnie coś egzotycznego, ale dla wierzących (nie tylko deklarujących wiarę, ale tych, którzy rzeczywiście głęboko wierzą) to naprawdę nic nowego.

--
Pozdr
kors

-- -- -
Moim zdaniem: wielką zasługą PiSu jest to, że odciął PO od koryta.
Cieszę się jednak, że po roku przy władzy okazują taką arogancję,
jaką PO po ośmiu latach rządów. W przyszłości mam nadzieję na
wprowadzenie JOW. Najczęściej zgadzam się z Ziemkiewiczem. Liczę na
Stowarzyszenie Endecja. W kwestii Żydów i masonerii podzielam
poglądy św. Maksymiliana Marii Kolbego. Staram się nie odpowiadać
na zaczepki.

Data: 2017-06-26 19:48:58
Autor: prezydent San Escobar
kors4r <kors4r@gmail.com> napisał(-a):

> [...]

Dla ateistów pewnie coś egzotycznego, ale dla wierzących (nie tylko deklarujących wiarę, ale tych, którzy rzeczywiście głęboko wierzą) to naprawdę nic nowego.

Dobrze, że w policji czy straży nie ma takich. No zginął, widocznie Bóg tak
chciał, nie drążmy tematu :DDDDDDDDDDDDDDD

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-06-27 15:46:57
Autor: kors4r
W dniu 26.06.2017 o 19:48, prezydent San Escobar pisze:
[...]

Zapewniam Cię, że w każdej grupie zawodowej, w tym w służbach mundurowych, są. Jednak Twoje wyobrażenia na temat tego, co myślimy jest pewnie tak samo egzotyczne dla nas, jak dla Ciebie tekst, który cytujesz.

--
Pozdr
kors

-- -- -