Deklaracja celna SAD

Data: 2009-12-15 09:24:57
Autor: Gabi
Deklaracja celna SAD
Czy deklaracja SAD jest podstawą księgowania, czy musi byc dołączona do niej faktura? Jak przeliczyc ja na złote? Sa na niej / na deklaracji celnej/ trzy różne pozycje:wartość faktury, wartość statystyczna, podstawa opłaty- każda inna, pogubiłam sie w tym. Dotyczy to kosztów zakupu  ze Stanów Zjednoczonych. Pomóżcie.

Data: 2009-12-15 04:25:15
Autor: molla
Deklaracja celna SAD
On 15 Gru, 09:24, "Gabi" <gabi...@wp.pl> wrote:
[...]

Ależ SAD masz już złotówkach, przeliczenie wartości celnej następuje
kursem średnim ogłaszanym w informacji służb celnych i obowiązującym
na dany miesiąc.
Nie potrzebujesz dodatkowego dokumentu do niego, to na jego podstawie
moja księgowa oblicza różnice kursowe.
Już nie pamiętam jakie tam są dokładnie pola wyszczególnione, ale
wartość celna=wartość towaru+koszty transportu

Data: 2009-12-15 13:54:47
Autor: Piotrek
Deklaracja celna SAD
On 2009-12-15 13:25, molla wrote:
[...]

A jak to się ma do PDOF? ;-)

Piotrek

Data: 2009-12-15 14:52:13
Autor: Gabi
Deklaracja celna SAD

Użytkownik "molla" <mrs.warszewska@gmail.com> napisał w wiadomości news:d59a29a2-6442-4c71-8da6-17c2a492b27dl13g2000yqb.googlegroups.com...
[...]

Na deklaracji SAD w złotówkach jest obliczona jest tzw. wartość statystyczna, która ma sie nijak do wartości faktury , natomiast podstawa opodatkowania jest jeszcze inna.Zastanawiam sie która wartość przyjać?

Data: 2009-12-29 15:36:00
Autor: ąćęłńóśźż
Deklaracja celna SAD
Czy kurs waluty z dnia przekroczenia granicy przez towar, czy z dnia złożenia SAD (czasem kurs jesz zmieniany w trakcie misiąca)?

-- -- -