Deklaracja niepodleg艂o艣ci

Data: 2013-12-23 19:54:18
Autor: rAzor pod much膮
Deklaracja niepodleg艂o艣ci
Dnia 2013-12-22 17:56, U偶ytkownik - boukun  napisa艂::
W艂adz臋 tyranii Tuska

Grzebnij w archiwum swoich w艂asnych post贸w i przypomnij sobie, jak wychwala艂e艣 Tuska, a potem strzel si臋 m艂otkiem w cz贸艂ko.
--
Z lewic膮 si臋 nie dyskutuje. Do lewicy si臋 strzela w obronie w艂asnej.

Data: 2013-12-23 22:48:57
Autor: boukun
Deklaracja niepodleg艂o艣ci
U偶ytkownik "rAzor pod much膮" <lej.bolszewie@po.ryju> napisa艂 w wiadomo艣ci news:l9a0sr$f9f$1node1.news.atman.pl...
Dnia 2013-12-22 17:56, U偶ytkownik - boukun  napisa艂::
W艂adz臋 tyranii Tuska

Grzebnij w archiwum swoich w艂asnych post贸w i przypomnij sobie, jak wychwala艂e艣 Tuska, a potem strzel si臋 m艂otkiem w cz贸艂ko.

Zr贸b to za mnie, bo ja takiego czego艣 na pewno nie znajd臋 w 偶adnych archiwach...

boukun

Deklaracja niepodleg艂o艣ci