Deklaracja przedwyborcza

Data: 2015-10-14 18:22:30
Autor: Mark Woydak
Deklaracja przedwyborcza
NAZYWOM ÅšEM PAYDAK I JEZDEM WOYDAKJEM
NIEH MI KTOŚ NASRA NA KLATE ,BO BAPKA MA ZATFARDZENJE I RZADNE ŚEROTKI NIE DŹAAJAOM

--
WON ÅšMIECIU PODSZYWACZU z speranza.aioe.org.

ŻRYJ TE SWOJE KOCIE KUPSKA GENETYCZNY IDIOTO!

Mark Woydak

Data: 2015-10-15 12:40:32
Autor: Mark Woydak
Deklaracja przedwyborcza

PSYCHOPATA Z speranza.aioe.org PODSZYWAJÄ„CY siÄ™ pod  "Mark Woydak"
<marekwoydak@forest.gmx.es> napisał w wiadomości
NAZYWOM ÅšEM PAYDAK I JEZDEM WOYDAKJEM
NIEH MI KTOÅš NASRA NA KLATE ,BO BAPKA MA ZATFARDZENJE I RZADNE ÅšEROTKI NIE