Dekodowanie sygnalu TV sat.

Data: 2018-06-30 12:08:29
Autor: Roger(OS)
Dekodowanie sygnalu TV sat.
Witajcie

Składam właśnie leciwego kompa na serwer multimediów do domu opartego na
linuxie, w przyszłości pewnie wrzucę na niego rejestr z monitoringu itp.

Poki nie mam podpietych kamer to urodzil mi sie pomysl, by sprobowac
wykozystac na chwile obecna to czego do monitoringu bede uzywal. Skoro nie
mam jeszcze kamer to szkoda by sprzet sie kurzyl, a ja marnowal potencjal
:-D
Mam karty TV, rejestratory. Mam tez kilka starych tunerow TS sat z lat
1990-2010 i chcialbym

W RAMACH TESTOW I NAUKI TYLKO NA PROBE sprobowac zdekodowac sygnal TV
satelitarnej. Macie jakies namiary na strony, soft, opis krok po kroku jak
tego dokonac? Szukam, ale guzik mi znajduje - wiecej jest o sharingu niz o
samodzielnym dekodowaniu -czyzby juz było to niemożliwe? Jeszcze 15lat temu
dekodowali znajomi sygnal.

Dla troli dodam tylko, iz mam antene opłacaną z multiroomem więc dajcie
sobie siana z pouczeniami typu, że to piractwo.
Zanim zdasz egzamin na prawo jazdy tez jezdzisz z tatą/bratem/kolegą
samochodem bez kwitów w celu nauki po drogach, lasach, boiskach - też
nielegalnie - wtedy Ci to nie przeszkadzało, a teraz pouczasz? :D

Data: 2018-06-30 16:25:08
Autor: mrvtktjv
Dekodowanie sygnalu TV sat.
W dniu 30.06.2018 o 12:08, Roger(OS) pisze:
[...]
Większość dostępnego na rynku sprzętu (poza SMART HD+ i kartami nieparowanymi po dawnej Cyfrze+) nie daje możliwości odbioru poza dedykowanym odbiornikiem. Stąd też mało informacji na ten temat.
Jaki masz dekoder?

Data: 2018-07-01 23:39:39
Autor: Kris
Dekodowanie sygnalu TV sat.
W dniu sobota, 30 czerwca 2018 12:08:37 UTC+2 użytkownik Roger(OS) napisał:
Witajcie

Składam właśnie leciwego kompa na serwer multimediów do domu opartego na
linuxie, w przyszłości pewnie wrzucę na niego rejestr z monitoringu itp.
Jak komp leciwy to nie wyrobi jako rejestrator kamer
Jako serwer multimediów to tez kiepskawy pomysł
Kup za 100-200zł Tv boxa na androidzie.

Data: 2019-02-19 15:26:57
Autor: Kamil
Dekodowanie sygnalu TV sat.
W dniu 2018-06-30 o 12:08, Roger(OS) pisze:

domu opartego na linuxie

Dom oparty na Linuksie???

sprobowac zdekodowac sygnal TV

Co to znaczy zdekodować sygnał TV SAT? Chodzi o płatne zakodowane kanały? Jeśli tak to zapomnij. Nie ma takiej maszyny, która by to potrafiła. Chodzi oczywiście o domowe PC, bo pewnie jakieś wypasione tajnych służb to inna bajka.

Pzdr

Dekodowanie sygnalu TV sat.