Dekralacja

Data: 2011-02-14 19:20:58
Autor: [he®sk]
Dekralacja
zapisalem sie do pisu , zalatwie was. ;o))))

Data: 2011-02-14 13:07:21
Autor: Marek
Dekralacja
On Feb 14, 7:20 pm, "[he(R)sk]" <to.bigbred...@interia.pl> wrote:
zapisalem sie do pisu , zalatwie was. ;o))))

* My personal opinions are just mine.(Art. 54 Konstytucji

"Calowanie w PiSie jest zabronione".................

Data: 2011-02-14 19:32:06
Autor: jadrys
Dekralacja
W dniu 2011-02-14 19:20, "[he®sk]" pisze:
zapisalem sie do pisu , zalatwie was. ;o))))

Po co? Liczysz na jakieś korzyści osobiste?

Data: 2011-02-14 19:33:48
Autor: jadrys
Dekralacja
W dniu 2011-02-14 19:32, jadrys pisze:
W dniu 2011-02-14 19:20, "[he®sk]" pisze:
zapisalem sie do pisu , zalatwie was. ;o))))

Po co? Liczysz na jakieś korzyści osobiste?

Tfu, ja tego nie napisałem. Nie dyskutuję z podszywaczami.

Data: 2011-02-15 09:02:19
Autor: Dobromir
Dekralacja

Użytkownik ""[heRsk]"" <to.bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomo¶ci news:ijbrqc$1ut$1usenet.news.interia.pl...
zapisalem sie do pisu , zalatwie was. ;o))))

Facet ty jeste¶ chory na łeb! Przecież widać, że używasz innego newsreadera niz hesk! Co masz do niego, wydymał ci kobietę? ;-)

PD

Dekralacja