Delegacja czyli kibitką do gułagu

Data: 2021-01-22 08:00:19
Autor: Runt
Delegacja czyli kibitką do gułagu
https://wyborcza.pl/7,75398,26708761,my-sie-nie-przestraszymy-nie-zrezygnujemy-z-dzialalnosci.html

"Moja młodsza córka, gdy usłyszała o delegacji, zaczęła płakać. Nie chodziło tylko o to, że przeniesienie oznacza czasowe rozstanie, ale o to, że w tym kraju można z każdym zrobić wszystko bez żadnych konsekwencji - mówi warszawska prokuratorka Ewa Wrzosek."

https://www.polityka.pl/tygodnikpolityka/kraj/2099485,1,400-km-od-domu-zsylka-niepokornych-prokuratorow.read

"Prokuratorów, w większości z opozycyjnego stowarzyszenia Lex Super Omnia, prokurator krajowy Bogdan Święczkowski polecił delegować do odległych placówek. Z dnia na dzień.

Prokuratura to narzędzie władzy obecnego rządu. A narzędziem władzy wobec prokuratorów są delegacje i dyscyplinarki. Decyzje o delegacji wręczono w poniedziałek. Nie ma od nich odwołania. Można się co najwyżej skarżyć do sądu pracy na dyskryminację ze względu na poglądy."

Metody godne Putina.

--
Runt

Thanks for visiting and have a fantastic day!

Data: 2021-01-22 10:06:28
Autor: _Master_
W dniu 2021-01-22 o 08:00, Runt pisze:
gdy usłyszała o delegacji, zaczęła płakać.

Taki zawód. Lekarze też są kierowani do opieki nad covidowcami.
Mają to w pakiecie z wykształceniem.

Czego jeszcze nie rozumie Twój przełożony? ;-)

Data: 2021-01-22 17:20:09
Autor: Pisiorowy Escobar
Delegacja czyli kibitką do gułagu
w <600a9594$0$507$65785112@news.neostrada.pl>, _Master_ <Master@z.pl>
napisał(-a):

W dniu 2021-01-22 o 08:00, Runt pisze:
> gdy usłyszała o delegacji, zaczęła płakać.

Taki zawód. Lekarze też są kierowani do opieki nad covidowcami.
Mają to w pakiecie z wykształceniem.

jak zwykle udowadniasz swoją głupotę niewolniku :DDD

--
"- To jest takie nowoczesne dziennikarstwo, co z dziennikarstwem prawdziwym nie ma wiele wspólnego - tłumaczył nowo zatrudnionej reporterce zastępca redaktora naczelnego newsweb.pl Dominik S. Jednocześnie wyjaśniał, na czym polega praca w portalu. - Człowiek siedzi i wymyśla jakieś bzdury. Dziennikarze to nad jednym tekstem trzy dni siedzą, a my piszemy po dziesięć dziennie - dodawał. "

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2021-01-22 23:45:26
Autor: Runt
W dniu 2021-01-22 o 10:06, pajac _Master_ pisze:
W dniu 2021-01-22 o 08:00, Runt pisze:
gdy usłyszała o delegacji, zaczęła płakać.
Taki zawód. Lekarze też są kierowani do opieki nad covidowcami.
Temat nie dotyczy lekarzy.

Mają to w pakiecie z wykształceniem.
Sam na to wpadłeś?

Czego jeszcze nie rozumie Twój przełożony? ;-)
Nie mam przełożonego? Czego nie rozumiesz?

Data: 2021-01-22 10:25:38
Autor: A. Filip
Delegacja czyli kibitką do gułagu [Czy przekonania dzielnych opozycyjnych prokuratorów przetrwają straszliwą delegacje?]
Runt <runt@subekumena.prv> pisze:
[...]

*Opozycyjne* stowarzyszenie prokuratorów?
W tej polityce to chyba pożyteczni dla PiS/Ziobry idioci pracują.
Mogliby pomagać znacznie bardziej ale i tyle wystarczy.

Zaś tylu delegacja nie załamie by PO Minister Sprawiedliwości miał
sprawdzone kadry.  Jak PiS przegra najbliższe wybory to delegowani będą
(szybko) do przodu.  Jak przegra dopiero następne to "znacznie" mniej.
Któreś wybory PiS przegra, może te najbliższe a może jeszcze nie.

Przekonania są warte tyle ile jesteśmy gotowi dla nich
*siebie samych* poświęcić.

--
A. Filip : Big Tech Brother is watching you.

Data: 2021-01-22 23:45:06
Autor: Runt
filip karetką do gułagu
W dniu 2021-01-22 o 10:25, A. Filip pisze:
[...]

O czym chłopie bełkoczesz?