Delegacja odmowa

Data: 2010-03-01 11:28:54
Autor: Piotr
Delegacja odmowa
Pracodawca wysyla mnie w delegacje dwudniowa. Nie moge pojechac w ta
delegacje z powodu wyjazdu zony musze zajac sie dzieckiem po poludniu oraz w
nocy. (w dzien chodzi do przedszkola, wiec moge pojsc do pracy)
Czy musze wziasc urlop czy moge odmowic wyjazdu na delegacje, czy jakis
przepis to reguluje?

Pozdrawiam,
Piotr

Data: 2010-03-01 11:31:00
Autor: Andrzej Lawa
Delegacja odmowa
Piotr pisze:

Czy musze wziasc urlop czy moge odmowic wyjazdu na delegacje, czy jakis
przepis to reguluje?

Zanim wyci±gniesz przepisy - próbowałe¶ porozmawiać jak człowkiek z
pracodawc±?

I czy na pewno nikt inny nie może się dzieckiem zaj±ć? (np. babcia)

Data: 2010-03-01 11:42:18
Autor: Piotr
Delegacja odmowa

"Andrzej Lawa" <alawa_news@lechistan.SPAM_PRECZ.com> wrote in message news:4b8b9766news.home.net.pl...
Piotr pisze:

Czy musze wziasc urlop czy moge odmowic wyjazdu na delegacje, czy jakis
przepis to reguluje?

Zanim wyci±gniesz przepisy - próbowałe¶ porozmawiać jak człowkiek z
pracodawc±?

Jeszcze  nie ale przed rozmowa chcialbym wiedziec jaki jest  stan prawny w tym temacie bo wydaje mi sie ze nie uregolowany.

I czy na pewno nikt inny nie może się dzieckiem zaj±ć? (np. babcia)

Niestety nie moze.

Data: 2010-03-01 03:14:16
Autor: badzio
Delegacja odmowa
On 1 Mar, 11:42, "Piotr" <makle...@poczta.onet.pl> wrote:
"Andrzej Lawa" <alawa_n...@lechistan.SPAM_PRECZ.com> wrote in message

> [...]

Jeszcze  nie ale przed rozmowa chcialbym wiedziec jaki jest  stan prawny w
tym temacie bo wydaje mi sie ze nie uregolowany.

Ale chyba znasz swojego pracodawce i wiesz czy jest 'ludzki' czy tez
nie?
IMHO moglbys odmowic tylko gdyby Twoje dziecko mialo mniej niz 2 lata.
W innym przypadku na tak krotka delegacje pracodawca moze Ci wyslac a
Ty nie bardzo mozesz odmowic.
Co do urlopu - 'zwyklego' moze Ci nie dac, jak bardzo chcesz, wez na
zadanie lub opieke na dziecko. Ale wtedy licz sie z tym ze bedziesz na
'cenzurowanym'. Wiec albo sie dogadaj z pracodawca i wytlumacz mu
czemu nie mozesz jechac (moze da sie przesunac ten wyjazd?) albo
sprobuj zorganizowac opieke (babcia, ciotka etc)

Data: 2010-03-01 13:16:10
Autor: Maddy
Delegacja odmowa
W dniu 01-03-2010 12:14, badzio pisze:
albo
sprobuj zorganizowac opieke (babcia, ciotka etc)

Pytanie za 100 punktów dlaczego żądne z PANÓW nie zaproponował dziadka, wujka, brata, szwagra a tylko krewne płci żeńskiej?

Magdalena "Maddy" Wołoszyk
JID maddy@esi.com.pl
GG: 5303813

Data: 2010-03-01 07:06:05
Autor: badzio
Delegacja odmowa
On 1 Mar, 13:16, Maddy <ma...@esi.com.pl> wrote:
W dniu 01-03-2010 12:14, badzio pisze:

> albo
> sprobuj zorganizowac opieke (babcia, ciotka etc)

Pytanie za 100 punktów dlaczego ż±dne z PANÓW nie zaproponował dziadka,
wujka, brata, szwagra a tylko krewne płci żeńskiej?

Mea culpa, to byl skrot myslowy, mozna tez poprosic o opieke dziadka,
wujka, brata, szwagra etc. Tyle ze statystycznie rzecz biorac latwiej
znalezc chetna opiekunke niz opiekuna.
Chociaz w ciagu ostatnich kilku m-cy dwukrotnie sie zdarzalo ze moj
brat przyjezdzal w trybie naglym i zostawal z moja corka, raz sie
zdarzylo ze z Mala zostal chlopak mojej szwagierki. Ja tez pilnowalem
wielokrotnie dzieci w rodzinie. Zeby nie bylo ze jestem szowinista ;P

Data: 2010-03-01 12:06:03
Autor: witek
Delegacja odmowa
Maddy wrote:
[...]

z tego samego powodu dla ktorego jakbys napisala, ze szukasz fachowca od zlewu nikt by ci nie zaproponowal, babci, ciotki, siostry itd ....

Data: 2010-03-01 20:11:26
Autor: Maddy
Delegacja odmowa
W dniu 01-03-2010 19:06, witek pisze:
Maddy wrote:
[...]

A jaki to powĂłd, tak konkretnie?

I dlaczego miałabym szukać hydraulika (tak brzmi poprawna nazwa tego zawodu, może zapisz sobie gdzieś?) na grupie dyskusyjnej??????
Co za idiotyczny pomysł.

Magdalena "Maddy" Wołoszyk
JID maddy@esi.com.pl
GG: 5303813

Data: 2010-03-02 02:27:51
Autor: Jackare
Delegacja odmowa
Użytkownik "Maddy" <maddy@esi.com.pl> napisał w wiadomości news:hmh3lr$ev5$1atlantis.news.neostrada.pl...

A jaki to powĂłd, tak konkretnie?

taki, że pewne role przypisane są do płci i żadne przeisy o równouprawnieniu i inne podobne wymysły tego nie zmienią

--
Jackare

Data: 2010-03-01 13:30:40
Autor: Michał Gut
Delegacja odmowa
Pytanie za 100 punktów dlaczego żądne z PANÓW nie zaproponował dziadka, wujka, brata, szwagra a tylko krewne płci żeńskiej?

booooo kobiety maja predyspozycje do opieki nad dziecmi? booo maja instynkt macierzynski? boooo...nie wiem:)
kobiety z zalozenia lubia sie opiekowac dziecmi. obserwuje to ze kobiety leca do dzieci jak opilki zelazne do magnesu, a faceci zazwyczaj nie:) wrecz zachowuja sie jak identyczny biegun owego magnesu (odpychaja sie):P

:)

pogadac z szefem, a jak sie nie uda to pogadac ze znajomymi.

Data: 2010-03-01 14:29:28
Autor: Andrzej Lawa
Delegacja odmowa
Maddy pisze:
[...]

Doświadczenie życiowe.

Data: 2010-03-01 14:40:19
Autor: Jacek_P
Delegacja odmowa
Maddy napisal:
Pytanie za 100 punktów dlaczego żądne z PANÓW nie zaproponował dziadka, wujka, brata, szwagra a tylko krewne płci żeńskiej?

Bo jest to funkcja biologiczna? Bo wszedzie w przyrodzie samice
zajmuja sie mlodymi, a samce sa dla nich zagrozeniem? Bo
poprawnosc polityczna nigdy nie przesloni sensu biologicznego?
Bo radykalne feministki wymieraja w pierwszym pokoleniu,
jak wszystkie nadmierne odchylenia? ;) Bo...

--
Pozdrawiam,

Jacek

Data: 2010-03-01 15:48:49
Autor: Liwiusz
Delegacja odmowa
Jacek_P pisze:
Maddy napisal:
[...]

   Wszelkie te pseudonaukowe teoryjki wychodzÄ… na Ĺ›wiatĹ‚o dzienne w czasie obrzydliwego dobrobytu. Jak tylko ludzie czujÄ… siÄ™ zagroĹĽeni, wracajÄ… do tradycyjnych poglÄ…dĂłw.

   Ciekawe czy w Zielonej GĂłrze, gdzie ponoć grasuje gwaĹ‚ciciel, kobieta woli iść wieczorem ulicÄ… sama, czy z koleĹĽankÄ…, a moĹĽe z mężczyznÄ…?

--
Liwiusz

Data: 2010-03-01 15:09:26
Autor: Jacek_P
Delegacja odmowa
Liwiusz napisal:
Wszelkie te pseudonaukowe teoryjki wychodzą na światło dzienne w czasie obrzydliwego dobrobytu.

Bo wtedy niewielka presja ekonomiczna srodowiska, co zastepuje nam presje
biologiczna, pozwala na bezkarna realizacje nawet dosc dziwacznych
modeli spolecznych. Gdy presja ekonomiczna sie zwieksza, pozostaja
wylacznie modele, ktore filtr selekcyjny przepusci.

--
Pozdrawiam,

Jacek

Data: 2010-03-01 15:10:49
Autor: Olgierd
Delegacja odmowa
Dnia Mon, 01 Mar 2010 15:48:49 +0100, Liwiusz napisał(a):

   Ciekawe czy w Zielonej Górze, gdzie ponoć grasuje gwałciciel, kobieta
woli i¶ć wieczorem ulic± sama, czy z koleżank±, a może z mężczyzn±?

Z koleżank±? ;-) --
pozdrawiam serdecznie, Olgierd

Data: 2010-03-01 22:30:00
Autor: Kapsel
Delegacja odmowa
Mon, 1 Mar 2010 15:10:49 +0000 (UTC), Olgierd napisał(a):

   Ciekawe czy w Zielonej Górze, gdzie ponoć grasuje gwałciciel, kobieta
woli i¶ć wieczorem ulic± sama, czy z koleżank±, a może z mężczyzn±?

Z koleżank±? ;-)

Zawsze to raĽniej, jakby przyszło co do czego ;P

--
Kapsel
  http://kapselek.net

Data: 2010-03-01 22:17:26
Autor: poreba
Delegacja odmowa
Dnia Mon, 01 Mar 2010 13:16:10 +0100, Maddy napisał(a):

sprobuj zorganizowac opieke (babcia, ciotka etc)
Pytanie za 100 punktów dlaczego ż±dne z PANÓW nie zaproponował dziadka, wujka, brata, szwagra a tylko krewne płci żeńskiej?
Jest to zgodne z lini± orzecznictwa s±dów rodzinnych w kwestii przyznawania
opieki nad dziećmi, a grupa pl.soc.PRAWO zobowi±zuje. ;)))

--
pozdro
poreba

Data: 2010-03-02 07:48:38
Autor: KRZYZAK
Delegacja odmowa
Dnia Mon, 01 Mar 2010 13:16:10 +0100, Maddy napisał(a):

Pytanie za 100 punktów dlaczego ż±dne z PANÓW nie zaproponował dziadka, wujka, brata, szwagra a tylko krewne płci żeńskiej?

Inne pytanie za 100 punktow. Dlaczego na rynku zadna z pan nie szuka do
dziecka opiekuna, tylko opiekunki?  --
usenet jest dla mieczakow
(irc.freenode.net)

Data: 2010-03-01 23:39:26
Autor: Jotte
Delegacja odmowa
W wiadomo¶ci news:hmg4t4$32c$1news.task.gda.pl Piotr
<makler27@poczta.onet.pl> pisze:

[...]
Tak, kodeks pracy.
Zasadniczo nie możesz odmówić wyjazdu na delegację (szczególnie wg opisanych ubogo okoliczno¶ci).
Jest to polecenie służbowe i odmowa wykonania może skutkować nawet dyscyplinark±.
Pogadać z pracodawc± można, ale wówczas odkrywasz się, że nie chcesz jechać i następne twoje ew. ruchy będ± do¶ć jasne. To już twój wybór, ty znasz sytuację.
Nie bierz urlopu na ż±danie - szkoda go, jest dopiero pocz±tek roku. Zachoruj i bierz zwolnienie lekarskie.

--
Jotte

Delegacja odmowa