Delfino Delfis

Data: 2012-02-06 17:24:23
Autor: Delfino Delphis
Delfino Delfis
mkarwan wrote:

Zacząłem bliżej przyglądać się temu co pisze i doszedłem do wniosku, że
ktoś kto jest związany z lotnictwem, a tym bardziej ktoś kto ma licencje
pilota nie powinien popełniać takich błędów.

Mkarwan uczciwy zakład. Spotykamy się i pokazuję ci licencję pilota wraz z dowodem osobistym i wtedy ty na zawsze znikasz z usenetu. Jeśli ci nie pokażę, to ja znikam z usenetu. Wybieramy sekundantów wedle uznania. Zgadzasz się?

Jeśli mieszkamy za daleko od siebie, to wyznaczasz zaufane osoby z którymi się spotkam i pokażę.

I nie odwracaj kota ogonem. Pora wziąć odpowiedzialność za to co tu wypisujesz.

Data: 2012-02-06 18:55:12
Autor: Michal W.
Delfino Delfis
Delfino Delphis wrote:
[...]

Ja moge byc mężem zaufania, ew. sekundantem ;)
Mkarwan jest ze Stalowej Woli, Delfino z Wawy to moze spotkajcie
sie w Radomiu, kazdy bedzie mial 100km ;)

Michal W.

Data: 2012-02-06 19:25:59
Autor: Delfino Delphis
Delfino Delfis
Michal W. wrote:

Ja moge byc mężem zaufania, ew. sekundantem ;)
Mkarwan jest ze Stalowej Woli, Delfino z Wawy to moze spotkajcie
sie w Radomiu, kazdy bedzie mial 100km ;)

Chętnie przylecę do Radomia :)

Data: 2012-02-06 20:03:28
Autor: KiloSierra
Delfino Delfis
W dniu 12/02/06 18:55, Michal W. pisze:

Ja moge byc mężem zaufania, ew. sekundantem ;)
Mkarwan jest ze Stalowej Woli, Delfino z Wawy to moze spotkajcie
sie w Radomiu, kazdy bedzie mial 100km ;)

to ja moge przypierdolic piekarzowi skoro bednarza mamy jednego....

kowal.

Data: 2012-02-06 18:59:49
Autor: Monster
Delfino Delfis
W dniu 2012-02-06 17:24, Delfino Delphis pisze:
mkarwan wrote:

[...]

Po co Ci to?Weźmie Endriu i innego Antka na sekundantów a ci stwierdzą..ciekawe co,na pewno nie przyjmą faktów do wiadomości:-)

--
Tomek

Data: 2012-02-06 19:04:07
Autor: /dev/SU45
Delfino Delfis

Po co Ci to?Weźmie Endriu i innego Antka na sekundantów a ci
stwierdzą..ciekawe co,na pewno nie przyjmą faktów do wiadomości:-)

http://policyjni.gazeta.pl/Policyjni/1,91152,11094306,Na_randce_zamiast__zgrabniej__spotkal_dwoch_drabow___.html

:)

Data: 2012-02-06 19:12:35
Autor: mkarwan
Delfino Delfis
Użytkownik "Delfino Delphis" <DelfinoD@wytnijto.op.pl> napisał w wiadomości news:jgourn$g8h$2news.icm.edu.pl...
[...]

Masz krótką pamięć, więc ci przypomnę to co napisałeś.
Twierdziłeś, że wiedziałeś jak wygląda kokpit  TU-154. pisząc:

"Ok - jestem w stanie ci UDOWODNIĆ, że wiedziałem jak wygląda kokpit tutki przed katastrofą.
Twierdzisz, że nie wiedziałem.
Chcesz się o to założyć?
Jak wygram - przestajesz pisać na pręgierz, jak przegram, ja przestaję.
Zakład?"
https://groups.google.com/group/pl.pregierz/msg/d1b711c485c1f928?hl=pl

"Udowodnię ci, że ja, dokładnie pod tym pseudonimem zapoznałem się dokładnie z budową kokpitu Tu-154 na długo przed katastrofą.
Ponieważ twierdzisz coś przeciwnego jest to dla mnie potwarz i hańba.
Zgadzasz się na zakład honorowy i zniknięcie z pręgierza, jeśli okaże się, że kłamałeś, czy jesteś zwykłym tchórzem bez honoru?"
https://groups.google.com/group/pl.pregierz/msg/515f3485a090f311?hl=pl

"Budową jak i działaniem awioniki tutki interesowałem się akurat na lata zanim stało się to popularne z powodu katastrofy."
https://groups.google.com/group/pl.pregierz/msg/649ccc9474e3598e?hl=pl

Jednocześnie nie wiedziałeś ile jest wysokościomierzy w tutce pisząc m.in.

"Nie ma czegoś takiego jak wysokościomierz pilota, nawigatora, czy drugiego pilota. Są dwa wysokościomierze, oba po lewej stronie kokpitu. "
https://groups.google.com/group/pl.pregierz/msg/9b406d78b3d390cb?hl=pl

"AFAIK po stronie drugiego nie ma żadnych wysokościomierzy."
https://groups.google.com/group/pl.pregierz/msg/5515dae8aeac5d5b?hl=pl

Z twoich wypowiedzi w sposób oczywisty wynika, że nie miałeś pojęcia o tym, że jest więcej wysokościomierzy.
Nie miałeś też pojęcia o tym że u drugiego pilota są także wysokościomierze.
Kłamałeś pisząc, że znasz dokładnie budowę kokpitu Tu-154.

Byłeś gotowy się założyć i przegrałeś.
Gdybyś był człowiekiem honoru już nigdy więcej nie powinieneś pokazywać się na pregu.

Data: 2012-02-06 19:27:32
Autor: Delfino Delphis
Delfino Delfis
mkarwan wrote:

[...]

No i od tego postu nadal nie przyjąłeś zakładu. Podtrzymuję i jestem w stanie udowodnić.

Byłeś gotowy się założyć i przegrałeś.

Byłem gotów się założyć i nadal jestem. Ciągle czekam na ciebie.

Data: 2012-02-06 20:12:18
Autor: mkarwan
Delfino Delfis
Użytkownik "Delfino Delphis" <DelfinoD@wytnijto.op.pl> napisał w wiadomości news:jgp62k$hm2$3news.icm.edu.pl...
[...]

Udowodniłem ci w sposób oczywisty, że kłamałeś, ty jednak kłamiesz dalej.
Robić z siebie durnia, ale to twój problem.

Data: 2012-02-06 20:14:17
Autor: /dev/SU45
Delfino Delfis
Udowodniłem ci w sposób oczywisty, że kłamałeś, ty jednak kłamiesz dalej.
Robić z siebie durnia, ale to twój problem.

Naciśnij przycisk "Uchod'" i fruuuuuu :)

Data: 2012-02-06 21:30:29
Autor: Delfino Delphis
Delfino Delfis
mkarwan wrote:

Udowodniłem ci w sposób oczywisty, że kłamałeś, ty jednak kłamiesz dalej.
Robić z siebie durnia, ale to twój problem.

Skoro nie chcesz się założyć to znaczy, że ty kłamiesz.

Delfino Delfis