Delfino Delfis

Data: 2012-02-06 20:16:20
Autor: Endriu
Delfino Delfis
Chce uchodzić za znawcę lotnictwa. Chwali się, że posiada licencję pilota.
Początkowo mnie zmylił, później jednak zauważyłem, że popełnia błędny.
Zacząłem bliżej przyglądać się temu co pisze i doszedłem do wniosku, że ktoś
kto jest związany z lotnictwem, a tym bardziej ktoś kto ma licencje pilota
nie powinien popełniać takich błędów.
Nie sądzę aby miał licencji pilota.
Jego wiedza na temat lotnictwa jest niewielka.

Nie no trzeba przyznać po prawdzie, że coś tam wie ...:).

http://www.youtube.com/user/DelfinoDelphis?feature=watch

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2012-02-06 20:50:00

[...]