Dell E5400 - czy warto?

Data: 2009-09-24 00:29:00
Autor: Tomek
Dell E5400 - czy warto?
Witam,
znajomy ma do sprzedania laptopa Dell  LATITUDET E5400, produkt jest nowy.
Cena około 2 600 netto.
Czy waszym zdaniem ten sprzęt się nadaje do zakupu czy jest już może
technologicznie przestarzały.
PoniĹĽej zamieszczam parametry:
Procesor Intel® Core™2 Duo T7250 (2.0GHz,800MHz, 2MB)
> Oryginalny system Windows Vista ™ Businesss SP1 32Bit
> Pamięć 1GB DDR2 memory (1 x 1024Mb, 800MHz)
> Dysk twardy 160Gb SATA (5400rpm)
> Napęd 8X DVD+/-RW
Touch pad
> Gwarancja 3 lata na miejscu u klienta następnego dnia roboczego

Proszę o info czy laptop jest warty tej ceny. Jeśli nie, to proszę o
sugestie dot. sprzętu o przekątnej 14'' i cenie do 3 000 zł netto.

pozdrawiam
tomek

Data: 2009-09-24 07:40:42
Autor: Michal Kawecki
Dell E5400 - czy warto?
Dnia Thu, 24 Sep 2009 00:29:00 +0200, Tomek napisał(a):

[...]

Nie żartuj sobie. Ten sprzęt jest aktualnie produkowany przez Della jako
podstawowa linia notebooków dla biznesu. Procesor mógłby być lepszy, ale
cena jest bardzo dobra i nie ma co grymasić.
[...]

Jeśli chcesz na tej maszynce normalnie pracować, musisz dołożyć jeszcze
2 GB RAM.
Proszę o info czy laptop jest warty tej ceny. Jeśli nie, to proszę o
sugestie dot. sprzętu o przekątnej 14'' i cenie do 3 000 zł netto.

Ciężko będzie znaleźć coś lepszego w tej cenie i z
_tak_dobrÄ…_gwarancjÄ…_. Dla wszystkiego poproĹ› znajomego o service tag
tego notebooka i sprawdĹş jego historiÄ™ na stronie producenta.
--
M.   [Windows Desktop Experience MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/

Data: 2009-09-24 08:48:39
Autor: kamil
Dell E5400 - czy warto?

"Michal Kawecki" <kkwinto@o2.px> wrote in message news:1erlt13lm50ec.dlgkwinto.prv...
Dnia Thu, 24 Sep 2009 00:29:00 +0200, Tomek napisal(a):

Witam,
znajomy ma do sprzedania laptopa Dell  LATITUDET E5400, produkt jest nowy.
Cena okolo 2 600 netto.
Czy waszym zdaniem ten sprzet sie nadaje do zakupu czy jest juz moze
technologicznie przestarzaly.

Nie zartuj sobie. Ten sprzet jest aktualnie produkowany przez Della jako
podstawowa linia notebooków dla biznesu. Procesor móglby byc lepszy, ale
cena jest bardzo dobra i nie ma co grymasic.

Z cena w parze idzie niestety dosc przecietna jakosc wykonania, plastiki bardzo nieprzyjemne, ostre krawedzie itp.

Zreszta 2600 netto jest z kosmosu chyba, Dell UK ma w ofercie ten sam laptop z Vista Home Basic (wiecej do domu nie potrzeba) i 2GB RAMu za ok 2100zl netto po aktualnym kursie..

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-09-24 11:56:34
Autor: Michal Kawecki
Dell E5400 - czy warto?
Dnia Thu, 24 Sep 2009 08:48:39 +0100, kamil napisał(a):

[...]

Nie wierzę. Wskaż konkretn± ofertę w takiej cenie na _nowego_ notebooka
E5400 z 3-letni± gwarancj± NBD.
--
M.   [Windows Desktop Experience MVP]
/odpowiadaj±c na priv zmień px na pl/

Data: 2009-09-24 11:06:27
Autor: kamil
Dell E5400 - czy warto?

"Michal Kawecki" <kkwinto@o2.px> wrote in message news:1bs3uln5zdeur$.dlgkwinto.prv...
[...]

Przepraszam, z 3 letnia NBD to bedzie ok 2560. Tak czy inaczej mialem te Delle w rekach i nie sprawiaja wrazenia zbyt solidnych.

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-09-24 13:53:47
Autor: Kuba
Dell E5400 - czy warto?

Dnia Thu, 24 Sep 2009 11:06:27 +0100, kamil napisał(a):

[...]

dziękuje za odpowiedzi.
Czy Kamil jeste¶ w stanie polecić jakis fajny sprzęt z dell, IBM lub hp.
Jedyne wymagania jakie mam to 14" i cena rynkowa nie wieksza niż 4000 zł
netto. Interesuj± mnie tylko te firmy ponieważ mam możliwo¶ć kupna ich w
atrakcyjnej cenie.

Pozdrawiam
Tomek

Data: 2009-09-25 08:46:46
Autor: KZ
Dell E5400 - czy warto?
kamil wrote:

Przepraszam, z 3 letnia NBD to bedzie ok 2560. Tak czy inaczej mialem
te Delle w rekach i nie sprawiaja wrazenia zbyt solidnych.

Prawda - mamy trochę różnych z serii E w firmie - porażka pod względem jako¶ci wykonania... Produkowane w Łodzi...

KZ

Data: 2009-09-25 12:03:28
Autor: kamil
Dell E5400 - czy warto?

"KZ" <nie_ma@adresu.com.pl> wrote in message news:h9hp0o$pa6$1inews.gazeta.pl...
kamil wrote:

[...]

Tez to zauwazylem od momentu przeniesienia fabryki. Wasze tez juz nawet naklejek z kluczem windowsa nie maja? Kryzys pelna geba...

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-10-01 20:56:53
Autor: Piter
Dell E5400 - czy warto?

Użytkownik "kamil" <kamil@spamwon.com> napisał w wiadomo¶ci news:h9i821$p3g$1inews.gazeta.pl...

kamil wrote:

[...]

Poszukaj tej naklejki pod bateria

Data: 2009-09-25 17:41:30
Autor: Michal Kawecki
Dell E5400 - czy warto?
Dnia Fri, 25 Sep 2009 08:46:46 +0200, KZ napisał(a):

kamil wrote:

[...]

Nie zauważyłem różnicy w jako¶ci wykonania Delli E5500 produkowanych w
Łodzi i w Irlandii. Tłuczemy je od blisko roku w firmie i jak na razie
nie mam z nimi żadnych problemów.