Dell Inspiron.

Data: 2010-03-15 13:12:22
Autor: Jacek
Dell Inspiron.
Witajcie.
Kupilem zasilacz uniwersalny i nie dziala mi z laptopem Dell Inspiron.
Co moze byc przyczyna?

Pozdrawiam.

Data: 2010-03-15 13:19:58
Autor: Hals
Dell Inspiron.
Kupilem zasilacz uniwersalny i nie dziala mi z laptopem Dell Inspiron.
Co moze byc przyczyna?

Wiele może być przyczyn. Nie poznasz ich dopuki nie podasz choćby podstawowych danych typu napięcie i prąd zasilacza [V, A], typ gniazda w laptopie (2 lub 3 piny), modelu laptopa, modelu zasilacza.
Na podstawie tego co podałeś, pewne mogą być 3 przyczyny:
1. Laptop jest uszkodzony :-)
2. Zasilacz jest uszkodzony :-)
2. Laptop komunikuje się z zasilaczem poprzez ten dodatkowy pin i stwierdza np zbyt niską moc zasilacza. I nie uruchamia się - tak miały niektóre Delle z kanciastą wtyczką.

Hals.

Data: 2010-03-15 15:24:56
Autor: kamil
Dell Inspiron.

"Hals" <urlopikCIACHAJ@vp.pl> wrote in message news:hnl8ls$gkj$1mx1.internetia.pl...
[...]

Mam w domu dwa inspiriony (6400 i 9600 bodajze) i jest jak piszesz - ten 17" przy slabszym zasilaczu krzyczy o zbyt niskiej mocy i straszy ograniczona wydajnoscia. Pewnie przy braku jakichkolwiek informacji nie wystartuje wcale.

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-03-15 19:09:44
Autor: Irokez
Dell Inspiron.
Użytkownik "Jacek" <ala@ola.pl> napisał w wiadomości news:17zp1b789pxhm$.f2o3m1cstz59$.dlg40tude.net...
Witajcie.
Kupilem zasilacz uniwersalny i nie dziala mi z laptopem Dell Inspiron.
Co moze byc przyczyna?

Nieoryginalny?
Mój Inspiron krzyczy że zasilacz jest nieoryginalny jak jest nieoryginalny.

--
Irokez

Data: 2010-03-16 06:30:16
Autor: Jacek
Dell Inspiron.
Dnia Mon, 15 Mar 2010 19:09:44 +0100, Irokez napisał(a):

[...]

A czy przy nieoryginalnym laduje baterie?

Data: 2010-03-16 00:16:14
Autor: zen3x
Dell Inspiron.
On 16 Mar, 06:30, Jacek <a...@ola.pl> wrote:
> [...]

> Mój Inspiron krzyczy że zasilacz jest nieoryginalny jak jest nieoryginalny.

A czy przy nieoryginalnym laduje baterie?

Zła kopia oryginalnego zasilacza (brak zgodności z tym schematem kółko
zewnątrz "-", kółko wewnątrz "+", cienki bolec w środku "data id") nie
będzie ładował baterii

Data: 2010-03-16 14:08:06
Autor: Jacek
Dell Inspiron.
Dnia Tue, 16 Mar 2010 00:16:14 -0700 (PDT), zen3x napisał(a):

[...]

No isie wyjasnilo. Podlaczylem oryginalny zasilacz i jest ok.

Dell Inspiron.