Dell P4nie odpala, nawet nie bipnie przy starcie

Data: 2009-06-27 14:53:16
Autor: Smok Eustachy
Dell P4nie odpala, nawet nie bipnie przy starcie
Cze!
Jest sobie Dell P4, zawiesił się i nie startuje. Po włączeniu wiatraki się kręcę, dioda na płycie pali się. Radiator grzeje. Standardowo: 1. Odłączyłem dyski
2. Wypiąłem pamięć
i ani bipnie. Czarny ekran. Obejrzałem trochę te kondensatorki wyglądają nieźle. Co jeszcze można zrobić?
Nie mam jak sprawdzić poszczególnych elementów. Opłaca się to dać do serwisu?
Jeszcze jakąś inna płytę wepnę w zasilacz czy wystartuje.

Data: 2009-06-27 19:27:26
Autor: Kot Prezydenta
Dell P4nie odpala, nawet nie bipnie przy starcie

Użytkownik "Smok Eustachy" <Smok@Eustachy.pl> napisał w wiadomo¶ci news:pan.2009.06.27.14.53.57Eustachy.pl...
Cze!
Jest sobie Dell P4, zawiesił się i nie startuje. Po wł±czeniu wiatraki
się kręcę, dioda na płycie pali się. Radiator grzeje.
Standardowo:
1. Odł±czyłem dyski
2. Wypi±łem pamięć
i ani bipnie. Czarny ekran. Obejrzałem trochę te kondensatorki wygl±daj±
nieĽle.
Co jeszcze można zrobić?
Nie mam jak sprawdzić poszczególnych elementów. Opłaca się to dać do
serwisu?
Jeszcze jak±¶ inna płytę wepnę w zasilacz czy wystartuje.

Bateria bios ?

Data: 2009-06-27 18:36:59
Autor: Smok Eustachy
Dell P4nie odpala, nawet nie bipnie przy starcie
Dnia Sat, 27 Jun 2009 19:27:26 +0200, Kot Prezydenta napisał(a):
/.../
Bateria bios ?
Co bateria BIOS?

Data: 2009-06-27 21:44:37
Autor: Kot Prezydenta
Dell P4nie odpala, nawet nie bipnie przy starcie

Użytkownik "Smok Eustachy" <Smok@Eustachy.pl> napisał w wiadomo¶ci news:pan.2009.06.27.18.37.40Eustachy.pl...

jest ok ?

Data: 2009-06-27 22:25:47
Autor: G Nowak
Dell P4nie odpala, nawet nie bipnie przy starcie
Jest sobie Dell P4, zawiesił się i nie startuje. Po włączeniu wiatraki
się kręcę, dioda na płycie pali się. Radiator grzeje.

Ma to szczekacz? Jesli ma to wyjmij ram/grafe sprawdz, czy plyta daje jakis oznaki zycia.

--
pozdr

Data: 2009-06-28 08:30:08
Autor: KILu
G Nowak wrote:
Ma to szczekacz? Jesli ma to wyjmij ram/grafe sprawdz, czy plyta daje
jakis oznaki zycia.

Ale czytales, co napisal autor watku, prawda...?

k,

Data: 2009-06-28 10:04:53
Autor: G Nowak
Dell P4nie odpala, nawet nie bipnie przy starcie
Ma to szczekacz? Jesli ma to wyjmij ram/grafe sprawdz, czy plyta daje
jakis oznaki zycia.
Ale czytales, co napisal autor watku, prawda...?

Tak pobieznie; nie napisal ani o karcie ani o piszczeniu.

Data: 2009-06-29 21:17:35
Autor: Smok Eustachy
Dnia Sat, 27 Jun 2009 22:25:47 +0100, G Nowak napisał(a):

[...]

toz napisałem, że wypiałem RAM. Grafa wbudowana. Ponoc bipal wczesniej

Data: 2009-07-09 23:57:00
Autor: Smok Eustachy
Dell P4nie odpala, nawet nie bipnie przy starcie
Smok Eustachy pisze:
/../

toz napisałem, że wypiałem RAM. Grafa wbudowana. Ponoc bipal wczesniej

To ja sam ze sobą gadam. Płyta zwalona. przy wymianie płyty trzeba szukać takiej dziwacznej Dellowskiej i zaopatrzyć się w mazię do paćkanie procka? Najpierw zdrapać to, co jest?

Data: 2009-06-29 10:52:10
Autor: Wojtek
Smok Eustachy pisze:
[...]

Sprawdź stan kondensatorów. W firmie w której pracuję, DELLe zaczęły w pewnym momencie padać jak muchy - okazywało się, po trzyletnim okresie gwarancji padają właśnie one.
Zdarzało się również, że leciał chipset na płycie.

Wojtek

Dell P4nie odpala, nawet nie bipnie przy starcie